داستان آلمانی سطح بندی شده همراه با ترجمه فارسی – اندروید

داستان آموزشی آلمانی با فایل صوتی

خلاصه داستان

بعد از اینکه داوید تحصیلاتش را به اتمام رساند، به عنوان پیشخدمت در رستوران والدینش کار می کند. والدین “مندی” هم در همان خیابان یک رستوران دارند.”مندی” بسیار ورزشکار و جذاب است. داوید فکر می کند که شاید “مندی” زن ایده آل اوست. اما او با یک زن مرموز سیاه پوش آشنا می شود…

داستان David Dresden مجموعه ای از انتشارات معروف Hueber که برای سطح A1 مناسب می باشد. انتشارات Hueber اکثر کتابهای آموزشی موسسات مانند Menschen, Studio, Schritte , … را منتشر کرده است. همانطور که دیدید، ما این کتاب داستان را برای زبان آموزان سطح A1 معرفی کردیم، اما زبان آموزان سطح A2 و B1 نیز می توانند از این مجموعه بی نظیر استفاده کنند.یکی از روش هایی که زبان آموزان می توانند برای یادگیری بهتر و سریع تر استفاده کنند، خواندان داستان های سطح بندی شده است که زبان آموزان را در افزایش دایره لغات، نحوه جمله بندی، آموزش مهارت خواندن و شنیدن (hören und lesen) و … کمک می کند.

ابتدا فایل اپلیکیشن دلفین را از سایت زیر دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

هم اکنون رایگان نصب کنید

از آنجایی که گوشی های هوشمند، به خصوص سیستم عامل اندروید همه گیر و فراگیر شده است، ما تصمیم گرفتیم نرم افزار بی نظیر دلفین را خدمت زبان آموزان عزیز ارائه دهیم تا بتوانند به راحتی و در هر مکان و زمانی بتوانند زبان آلمانی را فرا گیرند.

پیشنهادهای ویژه

منابع کامل برای آموزش زبان آلمانی (25 DVD)

کاملترین پکیج منابع آموزش زبان آلمانی (25 دی وی دی)

هر آنچه یک زبان آموز آلمانی برای تقویت زبان آلمانی نیاز دارد.

خودآموز زبان آلمانی

خودآموز زبان آلمانی (کاملا فارسی) (سطح A1)

اگر می خواهید شروع به یادگیری زبان آلمانی از الفبا کنید این مجموعه برای شما ساخته شده است.

نرم افزار آموزش و تقویت زبان آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

نرم افزار جامع دلفین – از سطح A1 تا B2

دیکشنری المانی به فارسی دلفین

دیکشنری آلمانی به فارسی و آلمانی به آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

سه دیکشنری در یک نرم افزار، با تلفظ انسانی

اپلیکیشن قدرتمند دلفین برای پاسخ به نیاز های زبان آموزان در سه زبان آلمانی، انگلیسی و فرانسه تولید شده است. در حال حاضر شما می توانید کتاب داستان جذاب داوید درسدن (David Dresden) را با امکانات بیشمار از طریق این اپلیکیشن (مخصوص گوشی های اندروید) مطالعه کنید. آپشن هایی که داستان آلمانی دلفین دارا می باشد بسیار خاص و بی نظیر است! یکی از این آپشن های خاص، قابلیت هایلایت همزمان متن آلمانی همراه با متن فارسی (ترجمه آن) است. این امر به زبان آموز کمک می کند تا به راحتی داستان را دنبال کند و متن را گم نکند.

داستان داوید درسدن سطح بندی آلمانی با ترجمه فارسی

نرم افزار دلفین همیشه به دنبال آموزش راحت و سریع به زبان آموزان بوده است. به جای اینکه زبان آموزان خود به دنبال لغات سخت و مشکل در متن داستان بگردند، ما برای شما لیستی از لغات سخت و مشکل داستان، که بیش از 220 لغت مهم است را برای شما آماده کرده ایم. این امر به شما کمک می کند تا به راحتی به معنی و حتی نحوه تلفظ آنها دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از جعبه لایتنر پیشرفته همراه، می توانید این لغات را برای همیشه به خاطر بسپارید.

لغات مهم داستان آلمانی

در قسمت زیر می توانید بخشی از امکانات مهم این اپلیکیشن به همراه راهنمای نصب آن را مطالعه فرمایید.

  • هایلایت همزمان متن آلمانی و ترجمه فارسی با فایل صوتی
  • لغات مهم هر فصل
  • نکات مهم گرامری
  • جعبه لایتنر (روشی برای یادگیری لغات بدون فراموشی)

راهنمای نصب و استفاده (زمان : کمتر از پنج دقیقه)

مرحله اول

ابتدا فایل اپلیکیشن دلفین را از سایت زیر دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

مرحله دوم

اپلیکیشن دلفین را اجرا کنید و لحظه ای صبر کنید تا لیست محصولات بروز شوند. در بالای صفحه می توانید با انتخاب فیلتر زبان، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس محصول مورد نظر خود را پیدا و لمس کنید. می توانید نسخه آزمایشی محصول را رایگان نصب کنید و در صورت رضایت نسخه کامل را بگیرید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا