جامع ترین پکیج منابع آموزش زبان آلمانی – (از A1 تا C1)

منابع کامل برای آموزش زبان آلمانی (25 DVD)

بسته ای که هم اکنون برای شما عزیزان فراهم کرده ایم، یکی از بهترین و پرفروش ترین پکیج زبان آلمانی در ایران است. سایت languagedownload.ir تصمیم دارد این بسته منابع کامل را همراه با بهترین منابع منتخب شده و البته با قیمتی مناسب، در اختیار علاقه مندان به یادگیری زبان آلمانی قرار دهد.

بسیاری از افراد به دنبال یادگیری زبان آلمانی به صورت خودآموز هستند، اما به دلیل محدود بودن منابع زبان آلمانی، به راحتی نمی توانند به منابع دسترسی داشته باشند. به همین جهت ما بسیاری از منابع منتخب شده و پرطرفدار زبان آلمانی را، در این پکیج جمع آوری کرده ایم، که شما عزیزان بتوانید به راحتی، به منابع خوب دست پیدا کنید.

آموزش این پکیج به صورت کامل و از ابتدا می باشد. منابعی که در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، شامل: فایل های صوتی و تصویری، نرم افزارهای آموزشی، مجموعه های ویدیویی و سریال های آموزشی، کتاب های الکترونیکی (PDF)، دیکشنری معتبر (برای گوشی های اندروید)، داستان های آلمانی معروف، و همچنین آموزش الفبای زبان آلمانی به صورت مبتدی و پایه.

برای خرید تمامی این منابع باید وقت و هزینه بسیار زیادی را صرف کنید، به همین دلیل این سایت معتبر آموزشی، برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما عزیزان، این پکیج کامل آموزش زبان آلمانی را تهیه کرده است. همچنین با تخفیف ویژه ای که برای شما در نظر گرفتیم، قصد داشتیم که برای تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان آلمانی قابل تهیه باشد.

جامع ترین پکیج منابع آموزش زبان آلمانی – مقدماتی تا پیشرفته

زبان و لهجه

آلمانی

توضیحات

پرفروش ترین منابع آموزش زبان آلمانی – همراه با دیکشنری های قابل نصب بر روی سیستم عامل پرکاربرد اندروید

سطح

A1 – A2 – B1 – B2 – C1

تعداد دی وی دی

25 دی وی دی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

599,000 تومان

خرید

خودآموز زبان آلمانی به فارسی

اموزش آلمانی برای گوشی اندروید

خودآموز زبان آلمانی به فارسی: این پکیج آموزشی، ابتدا با 35 درس دوره آموزشی شروع می شود. اگر هیچ گونه آشناییتی با زبان آلمانی ندارید، می توانید همراه با دروس این دوره، خود را برای یادگیری این زبان آماده کنید. ابتدا شما با حروف الفبای زبان آلمانی آشنا خواهید شد، سپس یاد خواهید گرفت که چگونه کلمه تولید کنید و سپس بعد از آن با کلمات ضروری و پرکاربرد زبان آلمانی آشنا خواهید شد. در انتهای این 35 درس شما می توانید از دیگر منابع موجود در این پک استفاده کرده و از زبان آلمانی بیشتر و بهتر بفهمید و از آن ها بهتر استفاده کنید.

Real Develop

آموزش زبان آلمانی مخصوص اندروید

مجموعه آموزش مکالمه Real Develop: از بهترین مجموعه های تقویت مکالمه روزانه و جملات پرکاربرد در زبان آلمانی برای افراد مبتدی می باشد. این مجموعه زبان آلمانی را کاملا به صورت فارسی به شما عزیزان آموزش می دهد. یکی از ویژگی های بارز این مجموعه، تصویری بودن آن است که شما هم زمان با شنیدن جملات می توانید آنها را نیز مشاهده کنید و با طرز نوشتن کلمات و جملات آلمانی آشنا شوید.

دیکشنری آلمانی Langenscheidt ویژه گوشی های اندروید

آموزش گرامر تخصصی زبان المانی

دیکشنری آلمانی Langenscheidt ویژه گوشی های اندروید: یکی از چیزهایی که هر زبان آموز و علاقه مند به زبان آلمانی برای شروع یادگیری زبان آلمانی به آن نیاز دارد، دیکشنری است. به همین دلیل ما یکی از بهترین های دیکشنری زبان آلمانی که برای گوشی های اندروید است را در این پکیج آموزشی قرار داده ایم، تا بتوانید به راحتی نیاز خود را برطرف سازید. توجه داشته باشید نسخه ای از این دیکشنری که در این پکیج قرار دارد فاقد فایل های صوتی می باشد. با استفاده از این دیکشنری بی نظیر با آرتیکل اسامی آلمانی و طرز جمع بستن آن ها آشنا می شوید. این دیکشنری همچنین اطلاعات کلیدی و بسیار مهمی درباره فعل های زبان آلمانی را در اختیار شما قرار می دهد که برای زبان آموزانی که در سطوح B هستند، می تواند بسیار مناسب باشد.

نرم افزار های آموزش آلمانی اندروید

آموزش نامه نگاری به زبان المانی

نرم افزار های آموزش آلمانی اندروید: در این پکیج آموزشی تعدادی از نرم افزار های آموزش زبان آلمانی که قابلیت اجرا بر روی گوشی های اندروید را دارند قرار داده ایم. این نرم افزارها ، بهترین نرم افزارهای آموزش آلمانی بر روی موبایل می باشند. با استفاده از این نرم افزار ها شما می توانید در هر مکانی که هستید به همراه گوشی خود، آلمانی را تمرین کرده و نکات بیشتری بیاموزید. بسیاری از زبان آموزان به دنبال تهیه نرم افزارهایی هستند که قابلیت اجرا بر روی گوشی های اندروید را داشته باشند، تا بتوانند همیشه، همراه خود داشته باشند و در هرجا و مکانی از آن استفاده کنند. به خواسته ی شما، این نرم افزارها را جهت رفاه حال علاقه مندان عزیز تهیه کرده ایم. امیدواریم مفید واقع شوند.

نرم افزار آموزش زبان آلمانی رزتا استون

افزایش دایره لغات آلمانی

نرم افزار آموزش زبان آلمانی رزتا استون: اگر تا کنون به دنبال منابع زبان آلمانی بوده اید بدون شک نام نرم افزار رزتا استون Rosetta Stone را شنیده اید. نرم افزار رزتا استون را می توان یکی از قوی ترین نرم افزار های آموزشی زبان به شمار آورد. تولید نرم افزار رزتا استون برای 30 زبان زنده دنیا حاکی از موفقیت این نرم افزار آموزشی زبان می باشد. این مجموعه دارای 5 سطح می باشد و شما را از سطح مقدماتی تا متوسط پیش می برد. از مشخصه های بارز این نرم افزار آموزش توسط تصاویر می باشد. بدین ترتیب مطالب آموخته شده بهتر و به مدت طولانی تر در ذهن شما باقی می مانند. توضیحات بیشتر درباره این نرم افزار محبوب را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

برای مشاهده نرم افزار رزتا استون Rosetta Stone اینجا را کلیک کنید.

آموزش زبان آلمانی نصرت به فارسی

آموزش زبان المانی برای دکترها

آموزش زبان آلمانی نصرت به فارسی: این مجموعه یکی از مجموعه های معروف آموزش زبان آلمانی می باشد که حتما باید اسم آن به گوشتان خورده باشد. این مجموعه در ابتدا برای زبان انگلیسی ساخته شد و سپس به دلیل مجبوبیت و موفقیت این روش آموزشی ، مجموعه نصرت برای دیگر زبان های زنده دنیا نیز ساخته شد. هدف اصلی مجموعه های نصرت آموزش مکالمه می باشد. مجموعه های نصرت به صورت صوتی می باشند. بنابراین شما می توانید به راحتی فایل های صوتی آن را بر روی دستگاه پلیر ، فلش و یا گوشی موبایل خود ریخته و در هنگام رانندگی ، قدم زدن و هر مکانی از آن براحتی استفاده نمایید. توضیحات بیشتر درباره مجموعه آموزش زبان آلمانی به روش نصرت را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

برای مشاهده مجموعه نصرت آلمانی به فارسی اینجا را کلیک کنید.

سریال آموزش زبان آلمانی اکسترا

بسته آموزش آلمانی آسان

سریال آموزش زبان آلمانی اکسترا: یکی از سریال های موفق آموزشی زبان می باشد که برای بسیاری از زبان های زنده دنیا تولید شده است. (انگلیسی، آلمانی ، فرانسه، اسپانیایی و …) و موفقیت بسیاری کسب کرده است و می توان گفت یکی از معروفترین سریال های آموزش زبان در سطح دنیا می باشد. مجموعه آلمانی سریال extra در قالب 13 قسمت آموزشی تولید شده است. طنز بودن داستان این سریال باعث می شود تا زبان آموز علاقه داشته باشد تا داستان های آن را دنبال کند. از مشخصه های بارز این سریال دارا بودن زیرنویس برای 3 زبان آلمانی ، انگلیسی و روسی می باشد. همچنین زیرنویس این مجموعه قابلیت فعال و یا غیر فعال کردن را دارد. توضیحات بیشتر درباره این مجموعه محبوب را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

برای مشاهده سریال آموزش زبان آلمانی اکسترا extra اینجا را کلیک کنید.

مجموعه تصویری آلمانی Muzzy

بسته جامع آموزش زبان آلمانی

مجموعه تصویری آلمانی Muzzy: این مجموعه بی نظیر به صورت کارتونی می باشد و تا کنون این مجموعه برای چندین زبان زنده دنیا تولید شده است (انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه ، اسپانیایی ، ایتالیایی ….). در هر قسمت از این مجموعه کارتونی، نکات مهم و کلیدی برای یادگیری بهتر زبان آلمانی وجود دارد که این نکات مهم آموزشی به صورت آهنگین و در لابه لای هر قسمت قرار دارد. این مجموعه مناسب برای سطوح A1 می باشد. از مشخصه های بارز این مجموعه کارتونی، دارا بودن زیرنویس زبان آلمانی آن می باشد. توضیحات بیشتر درباره مجموعه کارتونی Muzzy را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

برای مشاهده مجموعه کارتونی آموزش زبان آلمانی Muzzy اینجا را کلیک کنید.

مجموعه پادکست های صوتی و تصویری آلمانی

بهترین بسته آموزش زبان آلمانی

مجموعه پادکست های صوتی و تصویری آلمانی: این مجموعه بی نظیر در 4 سطح و از مقدماتی تا پیشرفته تولید شده است. شما با این پادکست های آلمانی می توانید، مهارت شنیداری و دایره لغات خود را به خوبی تقویت کنید. همچنین شما بر جملات آلمانی تسلط بیشتری می یابید و می توانید به راحتی از آنها در مکالمات خود استفاده کنید. این مجموعه قابلیت اجرا بر روی گوشی های اندروید و آیفون را نیز دارد. توضیحات بیشتر درباره این مجموعه بی نظیر را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

برای مشاهده مجموعه پادکست های صوتی و تصویری آلمانی German Podcasts اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزش زبان آلمانی Alles Gute

پرفروش ترین منابع آموزش زبان آلمانی

فیلم آموزش زبان آلمانی Alles Gute: مجموعه ای بی نظیر جهت تقویت مکالمه ، قدرت شنیداری و افزایش دایره لغات و یادگیری گرامر آلمانی است. این مجموعه برای سطوح A1,A2 و B1 بسیار مفید و مناسب می باشد. این مجموعه در 26 قسمت ساخته شده است و از نظر آموزش در سطح بالایی قرار دارد. از مشخصه های بارز این مجموعه، متن فایل ویدیویی آن در قالب فایل PDF می باشد. در این فایل شما می توانید متن تمامی مکالمات موجود در هر قسمت را مشاهده نمایید.

  سریال آموزش زبان آلمانی Hallo aus Berlin

پکیج اموزش زبان المانی

سریال آموزش زبان آلمانی Hallo aus Berlin: این سریال آموزشی تولید انستیتو گوته Goethe Institut است که از لحاظ آموزشی دارای کیفیت بالایی می باشد. این سریال برای سطوح A1 , A2 و B1 مناسب می باشد. ویژگی بارز این مجموعه این است که داستان های هر قسمت در محیطی کاملا واقعی و در مکان های مختلف شهر برلین اتفاق می افتد. بنابراین شما نکات زیادی را در طول آموزش فرا می گیرید و احساس می کنید خودتان در محیط قرار گرفته اید. همچنین همراه این مجموعه کتاب تمرین و کتاب معلم به صورت فایل پی دی اف برای شما عزیزان ارئه شده است.

آموزش زبان آلمانی همراه با فوتبال Deutschlernen mit Kick

پکیج آموزش زبان المانی سریع

آموزش زبان آلمانی همراه با فوتبال Deutschlernen mit Kick: این مجموعه تولید انتشارات معتبر لانگنشایت می باشد و برای سه سطح A1, A2 و B1 مناسب می باشد. این مجموعه شامل تمرین های مختلفی است که در بالا بردن دایره لغات و همچنین بالا بردن توانایی درک مطلب زبان آموز بسیار موثر است.اگر به فوتبال آلمان و ورزش فوتبال علاقه مند هستید و می خواهید زبان آلمانی را نیز بیشتر یاد بگیرید و تمرین کنید، این مجموعه می تواند برای شما بسیار جذاب و موثر باشد. 

مجموعه تصویری آموزش زبان آلمانی Fokus Deutsch

پکیج کامل آموزش زبان المانی

مجموعه تصویری آموزش زبان آلمانی Fokus Deutsch: این فیلم آموزشی توسط یک پروفسور آلمانی تولید شده است. این مجموعه در 36 درس 15 دقیقه ای تولید شده است و برای سطوح مقدماتی ، متوسطه و پیشرفته مناسب می باشد. همچنین متن فایل ویدیویی هر قسمت در یک فایل پی دی اف قرار دارد.

نرم افزار تل می مور آلمانی

خرید پستی محصولات آلمانی

نرم افزار تل می مور آلمانی: این نرم افزار به همراه رزتا استون معروف ترین نرم افزار های آموزشی زبان در دنیا محسوب می شوند. در اینجا نسخه نهایی این نرم افزار را که دارای 10 سطح می باشد را برای شما عزیزان قرار داده ایم. نرم افزار تل می مور دارای قدرتمندترین تکنولوژی تشخیص گفتار در بازار می باشد. این نرم افزار شامل آخرین تکنولوژی شناخت گفتار و موثرترین روش ارزیابی تلفظ شما می باشد. با کمک این مجموعه شما در مهارت های محاوره ای آلمانی با استفاده از انیمیشن های سه بعدی و نمودارها پیشرفت خواهید کرد. این نرم افزار از سطح مقدماتی تا پیشرفته می باشد. توضیحات بیشتر درباره نرم افزار آموزش زبان آلمانی تل می مور Tell Me More German را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

برای مشاهده نرم افزار آموزش زبان آلمانی تل می مور Tell Me More German اینجا را کلیک کنید.

نرم افزارهای معروف

نرم افزارهای معروف EuroTalk – Learning German ، Learn to speak german، Deutsch fur Arztinnen und Arzte: علاوه بر رزتا استون و تل می مور نرم افزار های تکمیلی و جامع دیگری در این پکیج آموزشی برای شما عزیزان قرار داده ایم. همچنین یک نرم افزار بسیار مفید و کاربردی که برای دکترها مناسب می باشد را خدمت شما ارائه داده ایم.

مجموعه فایل های صوتی آموزش زبان آلمانی

نمونه سوالات امتحان زبان المانی

مجموعه فایل های صوتی آموزش زبان آلمانی: این مجموعه دارای بیش از 600 فایل صوتی برای تقویت مهارت شنیداری شما عزیزان از منابع مختلف و معتبر می باشد. با استفاده از این مجموعه علاوه بر اینکه گوش شما با نحوه تلفظ و ملودی کلمات و جملات آلمانی آشنا می شود ، به طور ناخودآگاه بسیاری از جملات کاربردی را بدون نیاز به فکر کردن و به راحتی می توانید در مکالمات خود استفاده کنید.

مجموعه آموزش زبان آلمانی Busuu

نرم افزار آموزش زبان المانی

مجموعه آموزش زبان آلمانی Busuu: این مجموعه در چهار سطح A1, A2 ,B1 ,B2 به همراه دوره آلمانی برای سفر تولید شده است. این مجموعه صوتی به ویژه برای افرادی که کمی با زبان آلمانی آشنا هستند و هدف آنها تقویت و تسلط بیشتر بر روی این زبان است، بسیار مناسب می باشد. شیوه آموزشی این مجموعه به صورت فایل های پی دی اف تصویری و فایل های MP3 می باشد. این مجموعه در قالب 169 موضوع به صورت PDF تصویری و به همراه فایل های MP3 تولید شده است.  توضیحات بیشتر درباره مجموعه آموزش زبان آلمانی Busuu را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

فیلم آموزش زبان آلمانی Deutsch Plus

معروف ترین داستان های زبان آلمانی

فیلم آموزش زبان آلمانی Deutsch Plus: نام یکی از موفق ترین سریال های آموزش زبان آلمانی تاکنون می باشد. این مجموعه درر قالب 2 سری است که سری اول 20 قسمت و سری دوم شامل 10 قسمت می باشد. مجموعه Deutsch Plus مناسب برای سطوح مقدماتی و متوسط می باشد. همچنین همراه این مجموعه کتاب تمرین و کتاب پاسخنامه به صورت فایل پی دی اف قرار دارد.

مجموعه آموزش زبان آلمانی Jojo sucht das Glück

مجموعه ویدیویی آموزش زبان المانی با کیفیت عالی

مجموعه آموزش زبان آلمانی Jojo sucht das Glück: یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان آلمانی می باشد که در قالب 33 قسمت است و زمان هر قسمت حدود 2 دقیقه می باشد. این مجموعه تولید شبکه دویچه وله می باشد و برای سطوح B1 بسیار مناسب است. این مجموعه دارای زیرنویس آلمانی می باشد. با استفاده از این مجموعه بر بسیاری از نکات گرامری که در سطح B1 با آن سر و کار دارید مسلط شده و همچنین قدرت مکالمه و شنیدار شما افزایش می یابد.

سریال آموزش زبان آلمانی Susanne

مجموعه فایل های صوتی زبان المانی برای تقویت مهارت شنیداری

سریال آموزش زبان آلمانی Susanne: یکی از مجموعه های خوب برای سطوح B1 و B2 می باشد. تماشای مجموعه هایی که به صورت فیلم می باشند تاثیر به سزایی در مرور مطالب و نکاتی که زبان آموز آن ها را آموخته دارد و همچنین باعث تسط بیشتر زبان آموز بر زبان آلمانی می شود. مجموعه آموزش آلمانی Susanne تولید انستیتو گوته می باشد که دارای کیفیت بالای آموزشی می باشد. همچنین به همراه این مجموعه ، مجله سوزانه که تمرینات این مجموعه در آن قرار دارد به صورت پی دی اف موجود است.

مجموعه کتاب های زبان آلمانی به صورت PDF

مجموعه کتاب های زبان آلمانی به صورت PDF: بیش از 100 کتاب آموزش زبان آلمانی که شامل آموزش گرامر ، واژگان ، دوره های آمادگی برای آزمون های A1, A2 , B1 , B2 , C1 ، مهارت های نوشتن ، نکات آلمانی و … از معتبرترین از موسسات مانند لانگنشایت Langenscheidt ، پونس PONS، کولینز Collins . با تهیه ای مجموعه کتاب ها می توانید تمامی نیازهای خود را در زمینه های مختلف زبان آلمانی برآورده سازید.

مجموعه کتاب داستان های سطح بندی شده همراه با فایل های صوتی

کتاب صزف فعل آلمانی

مجموعه کتاب داستان های سطح بندی شده همراه با فایل های صوتی: همیشه اساتید و معلم ها کتاب های داستان را به زبان آموزان خود معرفی می کنند، زیرا داستان ها به زبان آموزان کمک می کنند که در مدت زمان کمتر و به خوبی بتوانند کاربرد لغات و اصطلاحات در جملات را فرابگیرند و از آنها به راحتی در مکالمات خود استفاده کنند. از این رو موسسات و انتشارات معتبر همیشه بخشی از تولیدات خود را به کتاب های داستان سطح بندی شده اختصاص داده اند. این مجموعه ارزشمند شامل حدود 110 کتاب داستان سطح بندی شده آلمانی به صورت پی دی اف می باشد که حدود 90 داستان آن همراه فایل صوتی می باشد. این داستان ها برای سطوح A1 , A2 , B1 و B2 به صورت سطح بندی شده می باشند و از معتبرترین موسسات تولید کننده منابع زبان آلمانی مانند :Hueber , Langenscheidt , CIDEB, Cornelsen, Klett می باشند. با استفاده از این مجموعه کتاب های متنوع، قدرت شنیداری و دایره لغات شما به راحتی تقویت خواهد شد.

مجموعه های کارتونی محبوب همراه با دوبله آلمانی

کارتون های دوبله آلمانی

مجموعه های کارتونی محبوب همراه با دوبله آلمانی: برای تکمیل این پکیج بی نظیر در انتها تعدادی از قسمت های 3 مجموعه کارتونی معروف را که دارای دوبله آلمانی  می باشند قرار داده ایم. شما در هنگام خستگی و یا استراحت به دلیل جذاب بودن داستان این کارتون ها می توانید به تماشای آن ها بنشینید. 3 کارتون باب اسفنج ، دختران پرنسس لیلیفی و کارتون سیمسالا در این پکیج قرار دارند. 2 کارتون ساخته کشور آلمان می باشند و از آن جایی که به صورت کارتونی ساخته شده اند جملات روان تر و ساده تر گفته می شوند. بنابراین برای زبان آموزان آلمانی تماشای این کارتون ها بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

5 دیدگاه برای “جامع ترین پکیج منابع آموزش زبان آلمانی – (از A1 تا C1)”

  1. سلام
    وقت بخیر، ببخشید من تازه می‌خوام زبان آلمانی رو شروع کنم، میخواستم بدونم با تهیه این بسته دیگه احتیاج به رفتن کلاس های آموزشی نیست؟ همین بسته برای آموزش کامل کفایت میکنه؟

    1. سلام آموزش و منابعی که در این بسته وجود دارد بسیار کامل هستند. می توانید تنها با داشتن این پکیج زبان آلمانی را به راحتی و در منزل یاد بگیرید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا