برترین منابع برای آموزش زبان فرانسوی – +30 مجموعه منحصر بفرد!

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان فرانسوی

پکیجی که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد، یکی از کامل ترین و پرفروش بسته منابع آموزش زبان فرانسوی در ایران است. سایت languagedownload.ir تصمیم دارد این پکیج کامل آموزش زبان فرانسه را همراه با منابع بسیار مفید و کامل در اختیار علاقه مندان به زبان فرانسوی قرار دهد.

اگر زبان آموزان بخواهند تمام منابع موجود در پکیج را به صورت جداگانه خریداری کنند، باید وقت و هزینه زیادی را بابت آنها پرداخت کنند. ما برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما عزیزان علاقه مند به زبان فرانسه و همچنین به دلیل محدود بودن منابع آموزش زبان فرانسه، این پکیج کامل و پرطرفدار را با قیمتی مناسب تهیه کرده ایم.

از آنجایی که این پکیج آموزشی دارای منابع مختلف و متنوع می باشد، می توانید زبان فرانسوی را از ابتدا و به صورت مقدماتی فرابگیرید و تا سطح بالا پیشرفت کنید. این پکیج آموزشی زبان فرانسوی را به صورت های مختلف به شما عزیزان آموزش می دهد. منابع این پکیج در قالب فایل PDF (بیش از 100 عنوان کتاب الکترونیکی)، فایل های صوتی و تصویری (بیش از 5000 پادکست صوتی)، مجموعه های ویدیویی و سریال های آموزشی، معروف ترین نرم افزارهای اینتراکتیو، کتاب داستان های محبوب فرانسوی، دیکشنری فرانسوی برای گوشی های اندروید و آموزش الفبای زبان فرانسه به زبان فارسی هستند.

تمامی این منابع با تخفیف ویژه ای خدمت علاقه مندان به یادگیری زبان فرانسوی قرار می گیرد.هدف ما رضایت شما عزیزان و تهیه راحت با پرداخت کمترین هزینه ها می باشد.

جامع ترین پکیج منابع آموزش زبان فرانسوی

زبان و لهجه

فرانسوی

توضیحات

پرفروش ترین منابع آموزش زبان فرانسوی – همراه با معروف ترین نرم افزارهای آموزشی و کتاب داستان های جذاب فرانسوی

سطح

A1 – A2 – B1 – B2 – C1 – C2

تعداد دی وی دی

دارای 31 دی وی دی + مجموعه نصرت

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

799,000 تومان

خرید


خودآموز زبان فرانسوی به فارسی در 30 روز

آموزش رایگان زبان فرانسه پی دی اف

خودآموز زبان فرانسوی به فارسی در 30 روز: این مجموعه در قالب 20 درس اولیه دوره آموزش زبان فرانسه است. اگر شما تاکنون هیچ گونه آشنایی با زبان‌ فرانسوی نداشته اید با استفاده از این مجموعه می توانید به راحتی با زبان فرانسوی آشنا شوید. شما درابتدا با الفبای زبان فرانسه آشنا می شوید و بعد از آن نحوه تلفظ کلمات و لغات فرانسوی را فرا خواهید گرفت. بعد از آشنایی با کلمات فرانسوی، می توانید از آنها در جملات بکار ببرید. در انتهای این 20 درس شما آماده هستید تا از دیگر منابع موجود در این پک استفاده کرده و از آن ها بهتر استفاده نمایید و بهتر متوجه مطالب شوید. برای تهیه مجموعه کامل دوره A1 می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

برای مشاهده بهترین مجموعه آموززش زبان فرانسوی به فارسی در 30 روز اینجا را کلیک کنید.

مجموعه آموزش مکالمه Real Develop

آموزش زبان فرانسه از مبتدی تا پیشرفته

مجموعه آموزش مکالمه Real Develop: یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان فرانسوی برای افراد مقدماتی می باشد که به راحتی بتوانند مکالمه خود را همراه با این مجموعه تصویری تقویت کنند. همراه با این فیلم آموزشی زبان آموزان می توانند با جملات رایج و کاربردی روزمره آشنا شوند. این مجموعه کاملا به صورت فرانسه به فارسی می باشد. از مشخصه های بارز این مجموعه تصویری بودن آن است که شما هم زمان با شنیدن جملات آن ها را نیز می توانید مشاهده کنید و با طرز نوشتن کلمات و جملات فرانسوی آشنا شوید.

دیکشنری های فرانسه به فرانسه برای گوشی های اندروید

آموزش زبان فرانسه به روش نصرت

دیکشنری های فرانسه به فرانسه برای گوشی های اندروید: دیکشنری های روبر از معروف ترین و جامع ترین دیکشنری های فرانسوی می باشد که برای تهیه آن باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. اما چند سالی است که نسخه دیکشنری فرانسه به فرانسه برای گوشی های اندروید تهیه شده و روانه بازار شده است. و همچنین مشکلات دسترسی و تهیه این دیکشنری را حل کرده است. دیکشنری تک زبانهle Robert  به راحتی بر روی گوشی نصب شده و در همه جا قابل دسترسی و استفاده است. دیکشنری فرانسه به فرانسه لاروس یکی از مطرح ترین دیکشنری های تک زبانه فرانسوی در دنیاست. علاوه بر کتاب، ورژن های مختلف این دیکشنری برای نصب بر ویندوز و موبایل ها وجود دارد.

نرم افزار آموزش زبان فرانسوی رزتا استون Rosetta Stone

آموزش زبان فرانسه به صورت تصویری

نرم افزار آموزش زبان فرانسوی رزتا استون Rosetta Stone: این نرم افزار آموزش زبان فرانسوی را از ابتدا شروع می کند و تا سطح متوسط  پیش می رود. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و هر رده سنی، از کودکان تا بزرگسالان، می توانند از نرم افزار بیشترین بهره را ببرند. شیوه آموزش در این نرم افزار از شیوه یادگیری زبان مادری در کودکان  پیروی می کند و استفاده از تصاویر مرتبط با کلمات و جملات و تلفظ آنها اساسِ این شیوه می باشد. محیط جذاب و عکس های باکیفیت موجود در این نرم افزار باعث می شود زبان آموز بدون احساس خستگی ساعت ها پای آن بنشیند و آموزش ببیند. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

برای مشاهده نرم افزار آموزش زبان فرانسوی رزتا استون Rosetta Stone اینجا را کلیک کنید.

سریال فرانسوی اکسترا Extra

آموزش زبان فرانسه به صورت شنیداری

سریال فرانسوی اکسترا Extra: مجموعه ویدیویی Extra برای بسیاری از زبان های زنده دنیا تولید شده است (انگلیسی، آلمانی ، فرانسه، اسپانیایی و …) و موفقیت بسیاری کسب کرده است و می توان گفت یکی از معروفترین سریال های آموزش زبان در سطح دنیا می باشد. این سریال در دو DVD با کیفیت عالی است و قابلیت پخش در تمامی دستگاه های پلیر خانگی و کامپیوتر را دارد. این مجموعه شامل 13 قسمت است که هرکدام حدودا 25 دقیقه زمان دارد. درمجموع، هر دو dvd شامل حدودا 5 ساعت و نیم سریال است. کلمات و جملات بسیار شمرده بیان می شوند تا زبان آموزان مبتدی نیز بتوانند متوجه آن شوند.سریال آموزشی زبان فرانسوی اِکسترا با 3 زیرنویس فرانسوی، انگلیسی و روسی شامل 13 قسمت فیلم با درون مایه ی طنز می باشد که می تواند برای زبان آموزان بسیار جذاب و دیدنی باشد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

برای مشاهده سریال آموزش زبان فرانسه اکسترا Extra اینجا را کلیک کنید.

مجموعه کارتونی آموزش زبان فرانسوی First Fun With French

آموزش زبان فرانسه در منزل

مجموعه کارتونی آموزش زبان فرانسوی :First Fun With French این مجموعه برای آموزش زبان فرانسه به کودکان، با عنوانِFirst Fun With French  که جهت آموزش لغات و جملات ساده فرانسوی به کودکان تهیه شده است، شامل یک DVD با قابلیت پخش در تمام دستگاه های پلیر خانگی و کامپیوتر می باشد. این مجموعه کارتونی شامل 40 دقیقه فیلم آموزشی است. این کارتون داستان یک روز زندگی دختربچه ای به نام ایزابل (Isabelle) و خانواده اوست که چون خانواده اش به زبان انگلیسی تسلط ندارند، ایزابل نام تمام کلمات و جملات جدید فرانسوی را به زبان انگلیسی هم تکرار می کند. بنابراین کودکان و نوجوانانی که به زبان انگلیسی مسلط باشند، بهره بیشتری از تماشای این کارتون خواهند برد.

مجموعه ویدیوئی آموزش زبان فرانسوی Ma France

آموزش زبان فرانسه مبتدی

مجموعه ویدیوئی آموزش زبان فرانسوی :Ma France این مجموعه یکی از محصولات آموزش زبان کمپانی  BBCاست که شامل 24 قسمت می باشد و هر بخش از آن به موضوعات خاصی از قبیل خرید کردن، محیط کار، غذا خوردن و … می پردازد و تمام کلمات و جملات و اصطلاحات مرتبط با موضوع را به شیوه های گوناگون به کار می برد. در هر قسمت شما ابتدا 3 فیلم کوتاه به زبان فرانسوی می بینید که حدودا 6 دقیقه زمان می برد و فایل های پی دی اف هر 3 فیلم هم به زبان فرانسه و هم به زبان انگلیسی نیز به طور مجزا وجود دارد. پس از مشاهده آنها یک فیلم دیگر آموزشی در حدود 10-12 دقیقه وجود دارد که با تلفیقی از زبان انگلیسی و فرانسوی، زبان شیرین فرانسه را به شما آموزش می دهد و به توضیح مجدد مطالب مهم گرامری و مکالمه که در 3 فیلم کوتاه پیش از آن دیدید، می پردازد.

مجموعه ویدیویی آموزش زبان فرانسه reflets

آموزش صوتی زبان فرانسه

مجموعه ویدیویی آموزش زبان فرانسه :reflets روش آموزش این مجموعه، یکی از باسابقه ترین متدهای آموزش زبان فرانسوی است که متعلق به انتشارات Hachette است که می تواند از طریق فیلم، زبان فرانسه را از سطح پایه تا پیشرفته به شما آموزش دهد.این مجموعه شامل Reflets1 & Reflets2 می باشد که در دو DVD  با کیفیت عالی برای شما عزیزان فراهم شده است و قابلیت پخش در تمامی دستگاه های پلیر خانگی و کامپیوتر را دارد. Reflets 1 برای زبان آموزان مبتدی است که با تماشای آن و یادگیری مطالب آموزشی می توانند به سطح A2 برسند. Reflets2 نیز سطح شما را به B2 می رساند.

نرم افزار آموزش زبان فرانسه Euro Talk

بسته منابع آموزش فرانسه

نرم افزار آموزش زبان فرانسه :Euro Talk شامل دو نرم افزار Talk Now Frenchو World Talk French می باشد که به آموزش دوره مقدماتی زبان فرانسه  با استفاده از تصویر و تلفظ و بازی های جذاب می پردازد. از مشخصه های بارز و مهم این نرم افزارها، امکان انتخاب محیط نرم افزار به زبان های مختلف (بیش از 50 نوع زبان) از جمله زبان فارسی است و شما در بدو ورود به نرم افزار می توانید با کلیک بر روی تصویر پرچم، انتخاب کنید که زبان گزینه های راهنمای نرم افزار به چه زبانی باشد. با قرار دادن محیط نرم افزار به زبان فارسی، در هنگام کار با نرم افزار، ترجمه فارسی لغات و جملات را نیز مشاهده خواهید نمود.

نرم افزار Tell Me More

بهترین پادکست زبان فرانسه

نرم افزار آموزش زبان تل می مور  :Tell Me Moreاین محصول یکی از بهترین نرم افزار های آموزشی زبان در دنیا می باشد. این نرم افزار در ابتدا برای زبان انگلیسی تولید شد و به دلیل موفقیت و شیوه آموزشی بی نظیر آن، کمپانی Tell Me  More تصمیم گرفت تا این نرم افزار بی نظیر را برای دیگر زبان های معروف دنیا از جمله  فرانسه تولید نماید. این نرم افزار شامل بیش از 20 ساعت فیلم آموزشی و 20 هزار تمرین زبان فرانسه می باشد و به شما این امکان را می دهد تا با میکروفون لغات را تلفظ کنید و در صورت تلفظ  صحیح یا غلط به شما پیغام می دهد (ضبط و تشخیص صدای کاربر). برای یادگیری کامل زبان فرانسه در این نرم افزار از اخبار و فیلم های شبکه euronews استفاده شده است. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

برای مشاهده نرم افزار فرانسوی تل می مور Tell me more اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی فرانسوی The French experience

بهترین پکیج آموزش زبان فرانسه

مجموعه ویدیویی فرانسوی :The French experience این مجموعه تصویری برای آموزش زبان فرانسوی از مبتدی تا پیشرفته تهیه و تولید شده است، شامل دو بخش The French Experience 1 و The French Experience 2 می باشد که در سالهای 2006 و 2007 توسط شبکه تلویزیونی BBC تولید و ارائه شده است. فیلم آموزش زبان فرانسه The French Experience درمجموع شامل 30 قسمت (فیلم) 15 دقیقه ای می باشد که تمامی قسمت ها همراه با زیرنویس انگلیسی است. همچنین متن تمامی گفته های موجود در فیلم نیز به زبان فرانسه و به صورت فایل های PDF درون دی وی دی موجود است.

مجموعه آموزش تصویری زبان فرانسه Dis voir

بهترین متد یادگیری زبان فرانسه

مجموعه آموزش تصویری زبان فرانسه :Dis voir این مجموعه ویدیویی از بخش های مختلفی چون کارتون، فیلم و تمرین تشکیل شده است و آموزش زبان فرانسه را از سطح مقدماتی آغاز می کند و تا سطح متوسط پیش می برد. این مجموعه از 2 بخش تشکیل می شود که هربخش شامل 5  قسمت میباشد و هر قسمت یک موضوع خاص را آموزش می دهد. هریک از قسمت ها شامل بخش کارتونی، فیلم کوتاه، توضیحات و آموزش های لغوی _گرامری و تمرینات مرتبط با درس می باشد. همچنین متن تمامی مکالمات و صحبت های درون مجموعه آموزشی را که می شنوید، به طور مجزا در فایل های تصویری موجود در دی وی دی می توانید ببینید. مجموعه ویدیویی آموزش زبان فرانسه Dis voir قابلیت پخش در تمامی دستگاه های پلیر خانگی و کامپیوتر را دارد.

مجموعه تصویری آموزش زبان فرانسوی Muzzy

بهترین نرم افزار آموزش زبان فرانسه

مجموعه تصویری آموزش زبان فرانسوی :Muzzyاین مجموعه کارتونی یکی از مجموعه های مفید برای یادگیری زبان فرانسوی از تولیدات بخش زبان BBC است. مجموعه ویدیویی Muzzy به صورت کارتونی می باشد، اما تنها برای کودکان مناسب نیست بلکه بزرگسالان هم می توانند از آموزش این مجموعه استفاده کنند. تا کنون این مجموعه برای یادگیری چندین زبان تولید شده است. مجموعه فرانسوی Muzzy  تا کنون در 2 سری تولید شده است. هر سری دارای 6 قسمت حدودا 15 دقیقه ای است. به طور کلی کارتون Muzzy هم برای بچه ها و هم برای افرادی که در سطح a1 مشغول یادگیری زبان فرانسه هستند بسیار مفید می باشد. به دلیل جذابیت شخصیت های این مجموعه و داستان جذاب آن ، بزرگسالان نیز به دنبال کردن بخش های این مجموعه علاقه مند و از آن خسته نخواهند شد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

برای مشاهده مجموعه کارتونی آموزش زبان فرانسوی Muzzy اینجا را کلیک کنید.

مجموعه آموزش فرانسویLe Nouvel Edito B2

خرید منابع آموزش زبان فرانسه

مجموعه آموزش فرانسوی:Le Nouvel Edito B2 این مجموعه برای زبان آموزان سطح متوسط زبان فرانسه است که تقریبا در سطح B1 هستند و میخواهند به سطح B2 ارتقا پیدا کنند مناسب بوده و شامل یک کتاب اصلی با 222 صفحه (مخصوص زبان آموز)  به صورت  Pdf+  کتاب راهنمای تدریس (مخصوص مدرس کتاب) (Guide pédagogique) به صورت  pdf+ 38 فایل شنیداری مرتبط با کتاب + 10 ویدیوی مرتبط با موضوع هر درس می باشد. این مجموعه به زبان آموزانی که در سطح متوسط قرار دارند به راحتی کمک خواهد کرد که پیشرفت کنند.

مجموعه تصویری فرانسوی Bienvenue en France

خوداموز فرانسوی

مجموعه تصویری فرانسوی:Bienvenue en France این مجموعه ویدیویی با 26 فیلم کوتاه برای زبان آموزان سطح A1,A2, B1  بسیار مفید و کاربردی می باشد. روند آموزش فیلم ها به این صورت است که ابتدای هر قسمت، فیلمی کوتاه در قالب یک سیر داستانی نمایش داده می شود و پس از آن یک مدرس نکات اساسی و گرامر آن درس را توضیح داده و بار دیگر بخش های مهم فیلم با زیرنویس فرانسوی تکرار می شود. مجموعه ویدیویی Bienvenue en France با فیلم های کوتاه و جذابش ، یادگیری زبان فرانسه را آسان و راحت کرده است و به زبان آموز این فرصت را می دهد تا قدرت شنیداری و گفتاری خود را بهبود بخشد.

مجموعه ویدیویی آموزش زبان فرانسوی Dites-moi tout

داستان های فرانسوی با ترجمه فارسی

مجموعه ویدیویی آموزش زبان فرانسوی Dites-moi tout: این مجموعه تصویری یک سریال آموزشی جذاب است که برای بزرگسالان سطح مبتدی A1 & A2 تهیه و تولید شده است. این مجموعه شامل 15 درس یا فیلم حدودا 12 دقیقه ای است و در مجموع 3 ساعت فیلم آموزشی زبان فرانسه را تقدیم بیننده نموده و نکات پایه و اصلی زبان فرانسه را در قالب سریال به او آموزش می دهد. زبان آموزان همراه با مجموعه های تصویری، بهتر و سریع تر مطالب را متوجه خواهند شد، به همین دلیل اغلب مجموعه های موجود در این پکیج به صورت تصویری می باشد.

مجموعه تصویری آموزش فرانسه با ویکتور (Le Français avec Victor)

داستان های فرانسوی همراه با فایل های صوتی

مجموعه تصویری آموزش زبان فرانسه با ویکتور (Le Français avec Victor): این مجموعه ویدیویی شامل دو DVD است که دی وی دی اول شامل 13 درس (13 فایل ویدیویی) و دی وی دی دوم شامل 12 درس (12 فایل ویدیویی) است و مجموعاَ  حدود 2 ساعت فیلم آموزشی را تقدیم زبان آموزان عزیز می نماید. از مزیت های بسیار خوب مجموعه Le Français avec Victor این است که تمامی بخش های فیلم همراه با زیرنویس فرانسوی است و متن تمامی بخش های فیلم در PDF مربوط به هر درس همراه با تمرین وجود دارد. همراه با زیرنویس، زبان آموزان می توانند به راحتی مطالب را متوجه شوند.

آموزش صوتی زبان فرانسه نصرت

دانلود دیکشنری زبان فرانسه

آموزش صوتی زبان فرانسه نصرت: این مجموعه صوتی یکی از معروف ترین و محبوبترین مجموعه های آموزش زبان فرانسوی در ایران است زیرا که آموزش زبان فرانسه را به دو زبان فارسی و فرانسه ارائه می کند و هدف آن در کنار آموزش لغات، آموزش جملات و مکالمات رایج به شیوه گوش دادن و تکرار و تمرین است. آموزش زبان فرانسه به روش نصرت علاوه بر آموزش لغات و کاربردهای آنها در جملات، مهارت شنیداری و صحبت کردن زبان آموز را نیز تقویت می نماید. شیوه آموزش زبان فرانسوی نصرت بدین صورت است که زبان آموز هر روز یک درس (حدودا 30 دقیقه ای) از مجموعه را بادقت گوش می دهد تا پس از 90 روز کاملا به جملات و اصطلاحات موردنیاز مسلط شده باشد. مجموعه نصرت یکی از پرطرفدارترین محصول آموزش زبان در ایران می باشد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

برای مشاهده مجموعه صوتی آموزش زبان فرانسوی نصرت اینجا را کلیک کنید.

داستان های فرانسوی برای سطوح A با فایل های صوتی

دیکشنری فرانسوی برای گوشی اندروید

کتاب داستان های فرانسوی برای سطوح A همراه با فایل های صوتی: در این مجموعه ی بی نظیر 20 کتاب فرانسوی مناسب برای مبتدیان با سطح زبانی A1,A2 موجود است که اغلب آنها همراه با فایل صوتی هستند و برخی از آنها شامل تمرینات پایانی یا بخش به بخش می باشند تا در کنار مطالعه داستان و لذت بردن از آن، مهارت های شما را در درک و فهم موضوع داستان و یادگیری نکات لغوی و گرامری بسنجند. همچنین برخی شامل تمرینات نوشتاری و شنیداری مرتبط با موضوع داستان هستند که این تمرینات بسیار در تقویت زبان فرانسه زبان آموزان مؤثر و کارآمد است. کتاب های داستان همیشه نحوه کاربرد لغات در جملات و اصطلاحات را به زبان آموزان آموزش خواهد داد.

مجموعه کتاب داستان های فرانسوی برای کودکان

رزتا استون فرانسه

مجموعه کتاب داستان های فرانسوی برای کودکان: در آموزش زبان فرانسوی، مطالعه و خواندن کتاب داستان در تقویت یک زبان نقش بسزایی دارد. مجموعه ای که در این پست به شما معرفی می گردد شامل 43 کتاب داستان فرانسوی می باشد که در دوسری تهیه شده است. اگرچه این داستان ها برای کودکان است ولی به دلیل ساده بودن جملات و تصاویر و داستان های جذابش می تواند برای بزرگسالان سطح مبتدی زبان فرانسه نیز مفید باشد. از آنجایی که این کتاب داستان ها داراای تصاویر رنگی و جذاب هستند، به راحتی می تواند کودکان را جذب خود کند.

داستان های فرانسوی برای سطوح B با فایل های صوتی

سریال آموزش زبان فرانسوی

کتاب داستان های فرانسوی برای سطوح B همراه با فایل های صوتی: در این پست مجموعه ای بی نظیر از کتاب داستان های زبان فرانسوی را برای علاقمندان به زبان فرانسه که در سطح متوسط هستند آماده کرده ایم.  تمامی این داستان ها سطح بندی شده می باشند ومناسب برای سطوح B1 و B2 می باشند. همچنین به همراه این پکیج بی نظیر 14 شماره از مجله فرانسوی France cité مربوط به سال های 2007 تا 2009  به عنوان هدیه و به صورت فایل های پی دی اف عرضه می شود.

پادکست های صوتی آموزش زبان فرانسه Busuu French

فیلم های آموزش زبان فرانسوی

پادکست های صوتی آموزش زبان فرانسه Busuu French: یکی از بهترین وب سایت های آموزش زبان، سایت www.busuu.com می باشد که پادکست های صوتی آموزش زبان فرانسه ای را با همین نام منتشر نموده است. مجموعه پادکست های صوتی آموزش زبان فرانسه با 157 درس و درقالب 4 سطح A1, A2, B1, B2  لغات، جملات و مکالمات اصلی زبان فرانسه را درس به درس و به تفکیک موضوعی آموزش می دهد. در واقع این مجموعه برای سطوح مبتدی و متوسط مناسب می باشد. این مجموعه همراه با متن فایل های صوتی می باشد که هر درس شامل یک فایل شنیداری به زبان فرانسه با کیفیت صدای عالی و به همراه یک پی دی اف مصور است که تمامی صحبت های درون فایل صوتی را به همراه ترجمه آنها به انگلیسی دارا می باشد. 

2000 ans d’histoire پادکست صوتی فرانسوی

متدهای آموزش زبان فرانسه

:2000 ans d’histoireپادکست صوتی فرانسوی   2000 سال تاریخ جهان نام یک برنامه رادیویی است که طی سالهای 1999 تا 2011 از شبکه رادیویی France Inter پخش می شده است. 828 بخش از این برنامه به صورت فایل های صوتی و به زبان فرانسوی در این مجموعه وجود دارد و خدمت شما عزیزان ارائه می گردد. از آنجایی که همیشه گفته می شود که برای تقویت زبان به اخبار و مطالب مربوط به محیط پیرامون خود گوش دهید، ما نیز برای شما عزیزان چند قسمت از یک مجموعه ی رادیویی را آماده کرده ایم که همراه با آن مهارت شنیداری و همچنین مهارت مکالمه خود را تقویت کنید.

مجموعه صوتی و تصویری فرانسوی FrenchPod101

مجموعه پادکست های آموزش زبان فرانسه

مجموعه صوتی و تصویری فرانسوی FrenchPod101: مجموعه بسیارعظیم و مطرحی برای آموزش زبان فرانسه می باشد که از وبسایت www.FrenchPod101.com منتشر می شود. این مجموعه شامل 3 نوع فایل ویدیویی، صوتی، پی دی اف می باشد که در سه سطح مبتدی (Beginner)، متوسط (Intermediate) و پیشرفته (Advanced) طراحی شده است. لغات، گرامر و مکالمات زبان فرانسه را در قالب موضوعات متنوع و اصلی زندگی به دو زبان انگلیسی و فرانسه به شما آموزش می دهد. زبان رابط این مجموعه انگلیسی است . درنتیجه آشنایی نسبی با زبان انگلیسی برای استفاده از این مجموعه ضروری می باشد.

پادکست های صوتی فرانسوی Native French Speech

منابع ارشد فرانسه

پادکست های صوتی فرانسوی :Native French Speech این مجموعه صوتی که توسط سایتی با همین نام www.nativefrenchspeech.com تولید و منتشر شده است، مجموعه ای است جهت تقویت مهارت reading & listening زبان فرانسه و مناسب برای زبان آموزان سطح B2,C1 که قصد دارند زبان فرانسوی خود را تقویت و دایره واژگان و اطلاعات عمومیشان را درباره کشور فرانسه گسترش دهند. این پادکست به زبان آموزان کمک می کند، بتوانند لغات را به درستی و همراه با تلفظ صحیح بیان کنند.

پادکست های صوتی اخبار فرانسه journal en français facile

نرم افزار آموزش زبان فرانسه

پادکست های صوتی اخبار فرانسه journal en français facile: رادیو فرانسه در برنامه های خود بخشی تحت عنوانِ Journal en français facile دارد که هر روز در آن یک فایل صوتی خبری 10-15 دقیقه ای به همراه متن آن (متن فایل صوتی) برای زبان آموزان زبان فرانسه منتشر می کند. تفاوت این سری از اخبار این است که با کلمات ساده تر و با تلفظی آرام و شمرده تر پخش می شود. گوش دادن به این اخبار برای زبان آموزان سطح B2 و دانشجویان زبان فرانسه بسیار مفید بوده و علاوه بر تقویت مهارت شنیداری آنها، اصطلاحات و عبارات خبری را نیز به آنها می آموزد. گوش دادن پادکست های صوتی journal en français facile شما را کم کم آماده می کند تا اخبار و برنامه های تلویزیونی شبکه های فرانسوی را به راحتی ببینید و بفهمید.

مجموعه صوتی زبان فرانسه به روش میشل توماس

یادگیری فرانسه اسان

مجموعه صوتی آموزش زبان فرانسه Michel Thomas French، مجموعه ای از فایل های صوتی است که در دو سطح مقدماتی و پیشرفته تهیه و تولید شده است. مجموعه های آموزشی میشل توماس علاوه بر فرانسه، برای 12 زبان زنده دیگر نیز تولید شده و موفقیت های بی شماری کسب کرده است. زبان رابط این مجموعه انگلیسی است، لذا برای استفاده، آشنایی نسبی با زبان انگلیسی ضروری می باشد. میشل توماس زبان شناسی بود که به 10 زبان مختلف مسلط بود و به خاطر آموزش زبان های خارجی به بازیگران مطرح سینما، بسیار محبوب و معروف شد. او بعد از کسب تجربیات زیاد، یک شیوه آموزشی خاص را با نام خودش ابداع نمود که مجموعه حاضر نمونه ای از کارهای اوست. اگر کمی با زبان انگلیسی آشنا باشید، به راحتی می توانید زبان فرانسه را از طریق این مجموعه بیاموزید.

برای مشاهده مجموعه صوتی آموزش زبان فرانسوی میشل توماس اینجا را کلیک کنید.

مجموعه آموزش زبان فرانسه FrancoFolie

آموزش فرانسه از ابتدا

مجموعه آموزش زبان فرانسه :FrancoFolie این مجموعه یکی از متدهای خوب آموزش زبان فرانسه است که در بسیاری از کشورها ی دنیا از جمله در برخی موسسات آموزشی ایران تدریس می شود. متد آموزشی FrancoFolie متعلق به انتشارات معروف CIDEB بوده و کاملا آکادمیک و اصولی زبان فرانسه را از پایه آموزش می دهد. این مجموعه از FrancoFolie 1 و FancoFolie 2   تشکیل شده است و شامل کتاب اصلی و کتاب تمرین به صورت PDF و فایل های صوتی می باشد. همراه با داشتن این مجموعه یادگیری زبان فرانسوی برای شما عزیزان آسان تر خواهد شد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

سریال آموزش زبان فرانسوی French in action

برترین سریال های آموزش فرانسه

سریال آموزش زبان فرانسوی :French in action سریال های آموزشی یکی از بهترین راه های یادگیری زبان می باشد. سریال آموزشی French in action مجموعه ای از 52 قسمت 30 دقیقه ای است که علاوه بر فیلم شامل کتاب منطبق بر فیلم، کتاب تمرینات و حتی فایل های صوتی فیلم نیز می باشد. مجموعه آموزشی فرانسه در عمل با به تصویر کشیدن زندگی روزمره یک خانواده مباحث اصلی زبان فرانسوی را از پایه تا پیشرفته بخش به بخش آموزش می دهد. دیالوگ های فیلم بسیار ساده بوده و با تلفظی آرام و تکرار چندباره یادگیری زبان فرانسه را آسان تر می کند. در این مجموعه سعی شده است که از کلمات و جملات به صورت شمرده شمرده استفاده شود تا تمامی زبان آموزان متوجه آموزش شوند.

آموزش زبان فرانسه Alter Ego با فایل های صوتی

ارزشمندترین کتاب های فرانسه جهت یادگیری

کتاب های آموزش زبان فرانسه Alter Ego همراه با فایل های صوتی: روش آموزش این مجموعه یکی از جدیدترین و بهترین متدهای آموزش زبان فرانسه است که در Alliance Francoise پاریس یکی از قدیمی ترین و معروف ترین موسسات آموزشی فرانسه تدریس می شود. همچنین در بسیاری از موسسات آموزش زبان کشورمان نیز امروزه این متد طرفداران بسیاری داشته و تدریس می شود. متد آموزشی آلتر اِگو که برای آموزش فرانسه به بزرگسالان تهیه و تولید شده است شامل 5 سطح مختلف می باشد که در 5 جلد کتاب آموزشی همراه با کتاب تمرین و فایل های صوتی گردآوری شده است و زبان فرانسه را از الفبا تا پیشرفته آموزش می دهد.

مجموعه آموزش زبان فرانسه Le Nouveau Taxi

مجموعه ارزشمند فرانسوی برای تمامی سطوح

مجموعه آموزش زبان فرانسه Le Nouveau Taxi: یکی از جدید ترین و بهترین متدهای آموزش زبان فرانسه، متد آموزشی Le Nouveau Taxi متعلق به انتشارات Hachette فرانسه می باشد که برای رده سنی نوجوانان و بزرگسالان تولید شده است. سایت رپیدلرن پکیج کاملی از این متد را که شامل Le Nouveau Taxi 1، Le Nouveau Taxi 2 و Le Nouveau Taxi 3 است را تهیه و خدمت زبان آموزان گرامی ارائه می دهد. هر جلد از کتاب برای آموزش یک سطح از زبان فرانسه تولید شده و و با مطالعه سه جلد شما را به سطح B1 زبان فرانسه می رساند. کتاب های تاکسی علاوه بر کتاب اصلی و کتاب تمرین و فایل های صوتی فیلم آموزشی نیز دارند که برای تقویت مکالمه زبان آموزان و تقویت مهارت شنیداری بسیار مفید می باشد.

مجموعه آموزش زبان فرانسه Cafe Creme 1&2

کافه کرم Café Crème 1&2

مجموعه آموزش زبان فرانسه کافه کرم Cafe Creme 1&2: این مجموعه یکی از بهترین متدهای آموزش زبان فرانسه می باشد که در آموزشگاه های زبان و حتی دانشگاه ها برای رشته های فرانسه، مدیریت جهانگردی و … تدریس می شود. اگرچه به عقیده برخی این متد قدیمی است ولی می توان به جرأت گفت که این متد امتحان خود را پس داده و تمام کسانی که از این متد خصوصا برای سطوح مبتدی استفاده کرده اند بسیار راضی و موفق بوده و زبان فرانسه و هر 4 مهارت زبانی را کاملا اصولی و آکادمیک آموخته اند. در این پکیج کتاب های کافه کرم 1 و 2 را به صورت PDF وهمراه با فایل های صوتی مربوطه خدمت زبان آموزان گرامی ارائه می کنیم.

مجموعه ای از کتاب های آموزشی دیگر در قالب PDF

کتاب های آموزشی دیگر در قالب PDF

مجموعه ای از کتاب های آموزشی دیگر در قالب PDF: در این پکیج چندین کتاب دیگر در زمینه های آموزش واژگان، گرامر و … و نمونه سوالات آزمونهای مختلف و دیکشنری های تخصصی موجود می باشد. همین مجموعه به تنهایی می تواند شما را در یادگیری هرچه سریع تر زبان فرانسوی یاری دهد، زیرا محصولات و مجموعه های موجود در این قسمت زیاد و متنوع هستند.

جامع ترین پکیج منابع آموزش زبان فرانسوی

زبان و لهجه

فرانسوی

توضیحات

پرفروش ترین منابع آموزش زبان فرانسوی – همراه با معروف ترین نرم افزارهای آموزشی و کتاب داستان های جذاب فرانسوی

سطح

A1 – A2 – B1 – B2 – C1 – C2

تعداد دی وی دی

دارای 31 دی وی دی + مجموعه نصرت

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

799,000 تومان

خرید

14 دیدگاه برای “برترین منابع برای آموزش زبان فرانسوی – +30 مجموعه منحصر بفرد!”

  1. سلام درود برشما وب سایت خیلی خوبییی بود ممنون از اشتراک گذاریتون موفق و پیروز باشید دوست عزیز.

  2. سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز وب سایت خوبی دارید واقعا ممنون از اشتراک گذاری های مفیدتون خسته نباشید.

  3. سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا