کتاب داستان زبان آلمانی همراه با ترجمه فارسی – نرم افزار اندروید دلفین

داستان آلمانی اندروید

داستان Anna Berlin از موسسه معروف Hueber برای سطح A1 منتشر شده است. انتشارات Hueber ناشر اکثر کتابهای آموزشی موسسات مانند Menschen, Studio, Schritte , … است. ما داستان فوق را برای زبان آموزانی که در سطح A1 هستند، پیشنهاد دادیم. اما زبان آموزانی که در سطح A2 یا B1 هستند، نیز می توانند از این مجموعه بی نظیر استفاده کنند.

خلاصه داستان

آنا هنوز پیش والدینش زندگی می کند. آنها می خواهند که آنا در شرکت خانوادگیشان کار کند. اما آنا می خواهد با یکی از دوستانش با هم یک شرکت اینترنتی راه اندازی کنند. سپس او با یک مرد آشنا می شود…

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

هم اکنون رایگان نصب کنید

از آنجایی که برای شروع و یادگیری هر زبانی باید لغات و کلمات آن زبان را یاد گرفت و آن را در جملات به کار برد، بهتر است بعد از یادگیری یک سری لغات در سطح پایین، شروع به خواندن داستان مناسب با سطح مبتدی را شروع کنید. زیرا این روش به شما کمک می کند تا جمله بندی را یاد گرفته و آن را در مکالمات خود به کار ببرید. خواندن داستان های سطح بندی شده در یادگیری هر زبانی، بسیار موثر است. با خواندن داستان های آلمانی، بسیاری از مهارت های خود را می توانیم تقویت کنیم. می توانیم مهارت خواندن، افزایش دایره واژگان، نحوه جمله بندی و … را به راحتی یاد بگیریم.

از آنجایی که گوشی های هوشمند، بخصوص سیستم عامل اندروید طالب و خواستار زیادی را در بازار دارد، ما تصمیم گرفتیم تا اپلیکیشن بی نظیر دلفین را مناسب برای گوشی های اندروید تعبیه کنیم تا زبان آموزان بسیاری بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین یکی از ویژگی های این نرم افزار، همیشه و همه جا همراه بودن آن است. شما می توانید در هر موقعیتی، از این نرم افزار فوق العاده بر روی گوشی خود استفاده کنید.

پیشنهادهای ویژه

منابع کامل برای آموزش زبان آلمانی (25 DVD)

کاملترین پکیج منابع آموزش زبان آلمانی (25 دی وی دی)

هر آنچه یک زبان آموز آلمانی برای تقویت زبان آلمانی نیاز دارد.

خودآموز زبان آلمانی

خودآموز زبان آلمانی (کاملا فارسی) (سطح A1)

اگر می خواهید شروع به یادگیری زبان آلمانی از الفبا کنید این مجموعه برای شما ساخته شده است.

نرم افزار آموزش و تقویت زبان آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

نرم افزار جامع دلفین – از سطح A1 تا B2

دیکشنری المانی به فارسی دلفین

دیکشنری آلمانی به فارسی و آلمانی به آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

سه دیکشنری در یک نرم افزار، با تلفظ انسانی

اپلیکیشن قدرتمند دلفین دارای آموزش های متنوع برای سه زبان آلمانی، انگلیسی و فرانسه می باشد. در حال حاضر شما می توانید کتاب داستان جذاب آنا برلین (Anna Berlin) را با امکانات بیشمار از طریق این اپلیکیشن (مخصوص گوشی های اندروید) تهیه کنید. یکی از ویژگی های خاص این مجموعه دارا بودن قابلیت هایلایت آن است. این قابلیت بسیار مهم به زبان آموز کمک می کند که همزمان داستان را همراه با فایل صوتی و ترجمه فارسی آن دنبال کند. دنبال کردن متن همراه با ترجمه فارسی یا فایل صوتی به زبان آموز کمک می کند تا متن را گم نکنید و سریع ترجمه آن را ببینید و نحوه تلفظ صحیح کلمات را یاد بگیرید.

کتاب داستان آنا برلین

نرم افزار دلفین همیشه به دنبال آموزش راحت و سریع به زبان آموزان بوده است. به جای اینکه زبان آموزان خود به دنبال لغات سخت و مشکل در متن داستان بگردند، ما برای شما لیستی از لغات سخت و مشکل داستان، که بیش از 210 لغت مهم است را برای شما آماده کرده ایم. این امر به شما کمک می کند تا به راحتی به معنی و حتی نحوه تلفظ آنها دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از جعبه لایتنر پیشرفته همراه، می توانید این لغات را برای همیشه به خاطر بسپارید.

داستان آلمانی با ترجمه فارسی Anna Berlin

در قسمت زیر می توانید بخشی از امکانات مهم این اپلیکیشن به همراه راهنمای نصب آن را مطالعه فرمایید.

  • هایلایت همزمان متن آلمانی و ترجمه فارسی با فایل صوتی
  • لغات مهم هر فصل
  • نکات مهم گرامری
  • جعبه لایتنر (روشی برای یادگیری لغات بدون فراموشی)

راهنمای نصب و استفاده (زمان : کمتر از پنج دقیقه)

مرحله اول

ابتدا فایل اپلیکیشن دلفین را از سایت زیر دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

مرحله دوم

اپلیکیشن دلفین را اجرا کنید و لحظه ای صبر کنید تا لیست محصولات بروز شوند. در بالای صفحه می توانید با انتخاب فیلتر زبان، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس محصول مورد نظر خود را پیدا و لمس کنید. می توانید نسخه آزمایشی محصول را رایگان نصب کنید و در صورت رضایت نسخه کامل را بگیرید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا