نکاتی برای دیجیتالی شدن با زبان انگلیسی

✍️ برای اینکه زبانی را یاد بگیریم، باید با دنیای بزرگ و وسیع آن زبان آشنا شویم. قطعا برای یادگیری هر زبان به صورت کامل، وقت و زمان زیادی را باید صرف آن کرد. اینکه بعضی ها می گویند زبان را در چند ماه می توان به صورت کامل یاد گرفت، اصلا درست نیست! یادگیری زبان یک پروسه ی طولانی و زمان بر است که در آن باید روز به روز و به تدریج پیشرفت کنید. تقویت زبان می تواند با خواندن داستان، دیدن فیلم و سریال، گوش دادن به اخبار و … صورت گیرد.

برای اینکه زبان را فراموش نکنید، باید به صورت روزانه با آن سر و کار داشته باشید. می توانید در کارهای روزانه خود آن را جای دهید. امروزه در بسیاری از امور روزانه به زبان انگلیسی روی می آوریم. به همین منظور، فرا گرفتن این زبان بسیار ضروری و مهم است. اگر روزی چند دقیقه تا یک ساعت زبان انگلیسی را تقویت کنیم، قطعا زمانی که به عقب بر میگردید، می توانید پیشرفت بسیار چشمگیری از خود را ببینید و از این پیشرفت خود شگفت زده خواهید شد!

بسیاری از زبان آموزان بعد از اینکه دوره آموزشی را به پایان می رسانند، فکر می کنند که دیگر زبان را یاد گرفته اند و تمام! اما اینطور نیست، بعد از اتمام آموزش باید زبان را تقویت کرد. ممکن است بپرسید چگونه این کار را انجام دهیم؟ ما قصد داریم در این پست و پست های بعدی، نحوه ی تقویت زبان انگلیسی با جدیدترین متدهای روز را به شما آموزش دهیم.

پیشنهادهای ویژه

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیج کامل منابع آموزش انگلیسی (30 دی وی دی)

گلچینی از بهترین مجموعه های آموزش انگلیسی، تقویت همه مهارتهای زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

📍 موضوع این قسمت “8 نکته برای دیجیتالی شدن با زبان انگلیسی” است. برای دیدن ادامه پست، بر روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید.

  1. 8 نکته برای دیجیتالی شدن با زبان انگلیسی
    1. 1. منابع رسانه های اجتماعی خود را گسترش دهید!
    2. 2. در مورد یادگیری زبان انگلیسی پست بگذارید!
    3. 3. به جوامع آنلاین بپیوندید!
    4. 4. از بازی های چند نفره لذت ببرید!
    5. 5. مکالمه را با هوش مصنوعی شروع کنید!
    6. 6. بازی پازل کلمات را انجام دهید!
    7. 7. آموزش زبان انگلیسی را با سرگرمی همراه کنید!
    8. 8. زبان دستگاه خود را تغییر دهید!

8 نکته برای دیجیتالی شدن با زبان انگلیسی

در این پست، بسیاری از نکات مهم و کاربردی برای دیجیتالی شدن با انگلیسی وجود دارد. به نکات زیر توجه کنید:

1. منابع رسانه های اجتماعی خود را گسترش دهید!

تمرین زبان انگلیسی به صورت فشرده، می تواند دشوار و سخت باشد. اما می توانید همراه با رسانه های اجتماعی این موضوع را راحت کرده و آن را به بخش طبیعی از روز خود تبدیل کنید.

می توانید در رسانه های اجتماعی، حساب هایی که به زبان انگلیسی هستند را دنبال کنید. سعی کنید حساب های انگلیسی زبانی که موضوع آنها مورد علاقه شماست را انتخاب کنید. این امر باعث می شود روزانه با زبان انگلیسی سروکار داشته باشید.

2. در مورد یادگیری زبان انگلیسی پست بگذارید!

علاوه بر اینکه منابع رسانه های اجتماعی خود را بزرگتر می کنید، باید سعی کنید پیشرفت کنید و در رسانه های اجتماعی پست بگذارید.

می توانید درباره ی پیشرفت های خود و یا فیلم و سریال هایی که دوست دارید پست بگذارید و یا از ایده و تجربه های خود که در راه یادگیری زبان داشته اید، صحبت کنید. این روش باعث می شود تا دیگران شما را دنبال کنند و با شما ارتباط برقرار کنند.

3. به جوامع آنلاین بپیوندید!

مهم نیست که کجای دنیا هستید، تا زمانی که به اینترنت دسترسی دارید، می توانید به راحتی با زبان های دیگر ارتباط برقرار کنید.

سعی کنید حداقل به یک انجمن آنلاین در مورد یادگیری زبان انگلیسی بپیوندید.

4. از بازی های چند نفره لذت ببرید!

آیا می دانستید که بازی فقط برای تفریح و سرگرمی نیست؟! آیا می دانستید که می توانید از بازی برای یادگیری زبان انگلیسی نیز استفاده کنید.

بازی های چند نفره اغلب شامل افرادی از سراسر جهان است که معمولا به یک زبان مشترک که زبان انگلیسی است با یکدیگر صحبت می کنند. در بازی ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر باید پیام هایی را تایپ کنید و بخوانید که همین باعث تقویت مهارت خواندن و نوشتن می شود.

5. مکالمه را با هوش مصنوعی شروع کنید!

مواقعی که به یک پارتنر برای برقراری مکالمه دسترسی ندارید، می توانید با تلفن و یا کامپیوتر خود، توسط هوش مصنوعی چت کنید.

می توانید جملات ساده را بیان کنید و گوگل هم با تشخیص صدا با شما تمرین می کند. سعی کنید ادامه دهید و مکالمه ای را ترتیب دهید. همچنین می توانید همراه با برنامه های دیگری مکالمه های طولانی تری را داشته باشید.

6. بازی پازل کلمات را انجام دهید!

همراه با پازل کلمات می توانید دایره لغات خود را تقویت کرده و حتی محک بزنید. بازی پازل کلمات بسیار جالب و پرطرفدار است. شما با حروف تصادفی که کنار یکدیگر قرار گرفته اند، کلمات را تشکیل می دهید.

همراه با پازل کلمات، کلماتی که از قبل با آنها آشنایی داشتید برایتان یادآور می شود و هم کلمات جدید به دایره لغاتتان افزوده می شود.

7. آموزش زبان انگلیسی را با سرگرمی همراه کنید!

وقتی در صف انتظار هستید و یا در حال رفت و آمد هستید، به سراغ تلفن همراه خود می روید؟ در این حین می توانید یکی از برنامه هایی که برای یادگیری زبان انگلیسی در گوشی خود دارید را اجرا کنید. این عمل باعث می شود که زبان انگلیسی را فشرده یاد بگیرید.

اغلب برنامه ها و یا اپلیکیشن هایی که برای یادگیری زبان انگلیسی هستند، سعی می کنند یادگیری را شبیه بازی و سرگرمی ارائه دهند تا به زبان آموز انگیزه یادگیری را بدهند. بنابراین همراه با این برنامه ها می توانید حتی در یک جلسه 5 دقیقه ای هم کمی تمرین کنید!

در اینجا یک برنامه و یا اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی می کنیم که در یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی به زبان آموزان می کند. (dolphinapp.ir)

8. زبان دستگاه خود را تغییر دهید!

شما می توانید زبان دستگاه هایی که به صورت روزانه با آنها سر و کار دارید را به زبان انگلیسی تغییر دهید. این دستگاه ها می توانند تلفن همراه، لپ تاپ و … باشند.

حتی می توانید زبان رسانه های اجتماعی که در آنها عضو هستید، را به زبان انگلیسی تغییر دهید.

مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان برای بسیاری امکان پذیر نیست، اما می توان با استفاده از این روش ها تمام زندگی خود را با زبان انگلیسی پر و همراه کنید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا