آموزش مطالب مهم در مورد آلمان

اکنون می خواهیم شما را با کشور آلمان آشنا کنیم. در اینجا آموزشی در کار نیست، تنها قصد داریم اطلاعات شما را در زمینه فرهنگ و تمدن و … آلمان بالا ببریم. این مطالب برای افرادی که قصد مهاجرت و یا سفر موقت به کشور آلمان را دارند، بسیار مفید و کاربردی است. اکنون “قسمت هجدهم” از این مبحث شیرین را برای شما بر روی سایت قرار می دهیم. با کلیک بر روی دکمه “ادامه مطلب” می توانید این بخش را مشاهده کنید:

شارلمانی و امپراتوری مقدس روم

شارلمانی جنگاوری بزرگ و حاکمی قابل احترام بود. او نظام حکومت واحدی ایجاد کرد که برترین مرجع قانونی کشور بود. البته او به هر یک از جوامع جداگانه اجازه داد تا دولت های منطقه ای خود را تشکیل دهند. او به ایجاد پارک ها، ساختمان های عمومی و سایر سازمان های اجتماعی کمک کرد و شهروندان را به کشت و زرع تشویق کرد. افراد هم عصرش او را تحسین می کردند و او تقریبا به اسطوره تبدیل شده بود. مدت ها پس از مرگش، نوازندگان دوره گرد قرون وسطایی به خواندن اشعاری درباره ی کارهای شارلمانی ادامه می دادند. بعضی از آن شعرها بدیع بود و برخی نیز از اعمال قهرمانانه ی سایرین به قرض گرفته شده بود. بدون توجه به صحت و سقم این ها، شارلمانی یکی از مهم ترین رهبران سرزمینی بود که بعدها آلمان نام گرفت.

پیشنهادهای ویژه

منابع کامل برای آموزش زبان آلمانی (25 DVD)

کاملترین پکیج منابع آموزش زبان آلمانی (25 دی وی دی)

هر آنچه یک زبان آموز آلمانی برای تقویت زبان آلمانی نیاز دارد.

خودآموز زبان آلمانی

خودآموز زبان آلمانی (کاملا فارسی) (سطح A1)

اگر می خواهید شروع به یادگیری زبان آلمانی از الفبا کنید این مجموعه برای شما ساخته شده است.

نرم افزار آموزش و تقویت زبان آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

نرم افزار جامع دلفین – از سطح A1 تا B2

دیکشنری المانی به فارسی دلفین

دیکشنری آلمانی به فارسی و آلمانی به آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

سه دیکشنری در یک نرم افزار، با تلفظ انسانی

با مرگ شارلمانی در سال 814 امپراتوری او رو به افول گذاشت. سه نوه ی او که وارثانش به حساب می آمدند درگیر اختلاف و کشمکش شدند که سرانجام به امضای پیمان وردن در سال 843 منتهی شد. طبق این پیمان زمینه برای تقسیم سرزمین شارلمانی به دو کشور مجزای آلمان و فرانسه که تقریبا حدودشان مشابه وضعیت کنونی است، فراهم شد.

طبق روایت ها، حدود 186 سال پس از مرگ شارلمانی، اوتوی سوم امپراتور آلمان دستور نبش قبر وی را که در اکس لا شاپل قرار داشت، صادر کرد. بدن شارلمانی را به طور کامل در حالی که تاجی به سر داشت و گفته می شد روی تخت سلطنتی قرار گرفته و در یک دست شمشیری داشت، بیرون آوردند. آنچه قطعی است این است که فردریک بارباروسا در سال 1165 بقایای پیکر شارلمانی را از اکس لا شاپل بیرون برد و دستور محافظت از آن را در کلیسای منطقه ای صادر کرد. از این جا معلوم می شود که رهبران ابتدایی آلمان شارلمانی را یکی از بزرگان و بنیانگذاران کشور می دانسته اند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا