دانلود مجموعه آموزشی زبان آلمانی نصرت – نسخه صادراتی

آموزش زبان آلمانی نصرت یکی از پرفروش ترین مجموعه هایی است که جهت آموزش کامل زبان آلمانی برای شما عزیزان فراهم گردیده است و بر روی تمامی مهارت های زبان آلمانی شامل گویش، تلفظ و مکالمات تاثیر بسزایی دارد. همچنین این مجموعه برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیا است. آموزش زبان آلمانی به شیوه نصرت باعث تقویت حافظه و مهارت یادگیری در حین آموزش می شود. آموزش این مجموعه بسیار ساده و لذت بخش می باشد. با این مجموعه شما می توانید در هر مکان و موقعیتی که هستید مکالمه آلمانی خود را تقویت کنید زیرا این بسته قابل اجرا بر روی کامپیوتر، موبایل و دی وی دی پلیر (DVD Player) و MP3 می باشد.

پیشنهادهای ویژه

منابع کامل برای آموزش زبان آلمانی (25 DVD)

کاملترین پکیج منابع آموزش زبان آلمانی (25 دی وی دی)

هر آنچه یک زبان آموز آلمانی برای تقویت زبان آلمانی نیاز دارد.

خودآموز زبان آلمانی

خودآموز زبان آلمانی (کاملا فارسی) (سطح A1)

اگر می خواهید شروع به یادگیری زبان آلمانی از الفبا کنید این مجموعه برای شما ساخته شده است.

نرم افزار آموزش و تقویت زبان آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

نرم افزار جامع دلفین – از سطح A1 تا B2

دیکشنری المانی به فارسی دلفین

دیکشنری آلمانی به فارسی و آلمانی به آلمانی دلفین (ویژه اندروید)

سه دیکشنری در یک نرم افزار، با تلفظ انسانی

مقایسه:

نصرت صوتی

نصرت تصویری

نصرت اندروید

تصویر

تعداد درس

90 درس (سه ماه)

90 درس (سه ماه)

90 درس (سه ماه)

محتوای آموزشی

کاملا یکسان

قالب

صوتی

صوتی + تصویری

صوتی + تصویری

فرمت

صوتی MP3

نصب روی ویندوز

نصب روی گوشی های اندروید

توجه

محتوای آموزشی هر سه فرمت یکسان می باشد، تنها تفاوتی که وجود دارد فرمت آنهاست. نسخه صوتی دارای فایل های MP3 است، نسخه تصویری شامل همان محتوای آموزشی نسخه صوتی است، اما در قالب نرم افزار ویندوز می باشد که همزمان با صدا، متن مکالمات نیز به نمایش درآورده می شود. نسخه اندروید نیز مشابه نسخه ویندوز است اما بر روی گوشی های اندروید نصب می شود.

فرمت

255,000 تومان

355,000 تومان

355,000 تومان

خرید

مجموعه ای که در این سایت برای شما فراهم کرده ایم آخرین و کامل ترین نسخه آلمانی نصرت است که دارای 90 درس (شامل سطوح نصرت1، نصرت2، نصرت3) و همراه با آموزش مکالمات صوتی زبان آلمانی نصرت است. هرکدام از سطوح این مجموعه دارای 30 درس هستند که در مجموع 3 سطح دارای 90 درس می باشند. این مجموعه دارای فایل MP3 است که از بارزترین مشخصه های این مجموعه کیفیت صدای عالی آن می باشد. از آنجایی که مجموعه آموزشی نصرت مخاطب و طرفداران زیادی دارد، این مجموعه به 25 زبان زنده دنیا تولید شده است.

مجموعه آموزشی نصرت، زبان آلمانی را به کمک زبان فارسی آموزش می دهد و تمامی کلمات و جملات زبان آلمانی آن با ترجمه فارسی بیان می شود تا زبان آموزان به راحتی متوجه آموزش شوند. آموزش این مجموعه به این صورت است که: ابتدا مکالمه ای پخش می شود، سپس بر روی معنی و تلفظ لغات و کلمات آلمانی تاکید می کند. شیوه آموزش این مجموعه به گونه ای است که با تکرار و تاکید بر روی کلمات و جملات، قصد دارد که آموزش های داده شده در ذهن شما برای همیشه باقی بماند. شما تنها در 3 ماه می توانید تمامی مهارت های مکالمه زبان آلمانی را به دست آورید.

از مجموعه آموزش زبان آلمانی نصرت، یک درس به عنوان نمونه برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده است. قابل ذکر است که فایلهای اصلی این مجموعه دارای کیفیت صدای بسیار بالاتری نسبت به فایلهای نمونه می باشند.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

8 دیدگاه برای “دانلود مجموعه آموزشی زبان آلمانی نصرت – نسخه صادراتی”

  1. سلام خسته نباشید
    امکانش هست که مبلغ رو به حسابتون واریز کنم توسط یکی از دوستام بعد فایلهارو برام ایمل کنید دانلود کنم؟چون متاسفانه ایران نیستم
    منتظرم
    به ایمیلم پیام بدید ممنون میشم

  2. کورش پارسا

    سلام
    من خارج از ایران زندگی میکنم
    اگر ممکن هست
    بنده مبلغ زبان المانی نصرت رو توسط دوستانم در ایران پرداخت میکنم و لینک دانلود رو روی ایمیلم بفرستید

    1. سلام. با توجه به اینکه این مجموعه حق کپی رایت دارد، از قرار دادن لینک دانلود معذوریم. اگر احساس می کنید که این مجموعه برای شما مفید می باشد، می توانید آن را از طریق خریدپستی تهیه نمایید.

  3. احسان کاتوزیان

    سلام
    خسته نباشید
    من اپ آموزش آلمانی رو برای آیفون اینترنتی خریدم وپرداخت کردم و نصب کردم. درس ۲ رو مشغول بودم که مجبور شدم گوشیمو ریست کنم و کل برنامه هام پاک شد. لطفا راهنماییم کنید که چطور میتونم زبان آلمانی رو مجدد داشته باشم؟
    ممنون

  4. سلام . من مجموعه اموزش زبان نصرت رو برای یکی از دوستانم در المان میخوام . چطور باید تهیه کنم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا