معرفی 8 آزمون رایگان گرامر انگلیسی؛ با ذکر راهنمای منابع به روز!

آزمون آنلاین گرامر + معرفی منابع

آیا در آزمون دادن مشکل دارید؟

شاید وقتی در جلسه امتحان می نشینید عصبی شوید یا همه چیزهایی را که یاد گرفته اید فراموش کنید.

تمرین بخشی جدایی ناپذیر برای یادگیری هر چیزی، از نواختن ساز گرفته تا تکمیل دستور زبان انگلیسی است. مانند یادگیری یک ساز، یادگیری زبان انگلیسی هم نیاز به تمرین زیادی دارد. انجام تست های تمرینی منظم می تواند به آرامش اعصاب شما کمک کند تا بتوانید در امتحان بهترین کار را انجام دهید.

آیا دوست داری تست زدن را یاد بگیری؟

آزمون‌ها می‌توانند انگیزه فوق‌العاده‌ای در شما ایجاد کنند و روشی عالی برای اندازه‌گیری پیشرفت هستند.

زبان آموزان ESL، آیا به طور مرتب دستور زبان خود را از طریق خودارزیابی چک می کنید؟ اگر نه، من به شدت توصیه می کنم شروع کنید. همانطور که می بینید، شرکت در تست های تمرینی گرامر یک ایده عالی برای هر کسی است – چه عاشق تست ها باشید و چه از آنها متنفر باشید.

برای یافتن هشت منبع آنلاین عالی با تست های دستور زبان انگلیسی فوق العاده راحت، ادامه مطلب را بخوانید. چه در حال آماده شدن برای یک امتحان رسمی زبان انگلیسی باشید یا اینکه فقط سعی می کنید پیشرفت خود را به تنهایی پیگیری کنید، این پست جذاب به شما کمک خواهد کرد.

پیشنهادهای ویژه

کاملترین پکیج منابع گرامر زبان انگلیسی

کامل ترین پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی

کاملترین مجموعه ای که برای یادگیری گرامر به آن نیاز دارید.

نرم افزار مرجع کامل گرامر انگلیسی به زبان فارسی (ویژه اندروید)

یک مرجع کامل همیشه همراهتان روی گوشی

اهمیت شرکت در آزمون های گرامر زبان انگلیسی

چرا تمرین تست های گرامر انگلیسی بسیار مفید است؟

برای نمونه، تست های گرامر انگلیسی می توانند به شما نشان دهند که در چه سطحی هستید. اگر بدانید چه چیزهایی را یاد گرفته اید، پس می دانید که در ادامه باید چه چیزی را مطالعه کنید. با انجام منظم تست ها، پیشرفتی که داشته اید را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید ببینید که در چه سطحی بودید، و می‌توانید ببینید که چند سطح از آن زمان که شروع کرده اید، بالاتر رفته‌اید!

اگر خودتان انگلیسی یاد می گیرید، بدون معلمی که پیشرفت شما را ارزیابی کند، این نوع خودارزیابی ضروری است. تست ها نیز می توانند تشویق کننده باشند. ارزیابی کمبریج می‌گوید: شرکت در آزمون‌ها «راهی عالی برای پاداش دادن به موفقیت و ایجاد اعتماد به نفس برای قدم بعدی در سفر یادگیری [شما] است».

حتی اگر ضعیف عمل می کنید و از نتایج به دست آمده احساس خوشایندی نمی کنید، انجام تست های گرامر می تواند گام مهمی در یادگیری باشد.

گاهی اوقات باید ببینید چه حوزه هایی نیاز به بهبود و پیشرفت دارند. بعد از اینکه موضوع را بهتر یاد گرفتید می توانید دوباره در آزمون شرکت کنید. حتی اگر چند بار تلاش کنید، در نهایت شاهد بهبود خواهید بود. پس تسلیم نشوید! تست های گرامر انگلیسی را ادامه دهید و ببینید چقدر پیشرفت کرده اید.

آزمون های رسمی گرامر انگلیسی

چند دانلود آزمون های گرامر انگلیسی قابل توجه وجود دارد که ممکن است برای تحصیل یا کار در یک کشور انگلیسی زبان مورد نیاز باشد.

اگر نیاز به شرکت در یکی از این تست ها را دارید، شروع به تمرین با سایر تست های گرامر زبان انگلیسی کنید؛ تست هایی مانند موارد ذکر شده در لیست زیر می تواند مفید باشد.

در اینجا لیستی از آزمون های رسمی انگلیسی وجود دارد که ممکن است بخواهید به عنوان هدف نهایی روی آنها کار کنید:

The International English Language Testing System

آزمون آیلتس به زبان آموزان کمک می کند تا به خودشان ثابت کنند که به یک استاندارد بین المللی در یادگیری مهارت های زبان انگلیسی رسیده اند. اگر قصد دارید در یک کشور انگلیسی زبان زندگی، کار یا تحصیل کنید، ممکن است در آزمون آیلتس شرکت کنید.

The Test of English as Foreign Language

آزمون تافل یکی از آزمون های پذیرفته شده است. می توان از آن برای مهاجرت، تحصیل و کار در یک کشور انگلیسی زبان استفاده کرد. در ادامه تست های گرامر تافل را خواهید دید.

The Test of English for International Communication

TOEIC به آماده‌سازی آزمون‌دهندگان برای کار در بازار کار جهانی کمک می‌کند. چه بخواهید در یک کشور انگلیسی زبان کار کنید یا فقط در بازار جهانی مشغول به کار شوید، به یادگیری مهارت های زبان انگلیسی نیاز دارید، که باید در آزمون TOEIC شرکت کنید.

Cambridge English Tests

زبان انگلیسی کمبریج چندین آزمون مختلف را برای زبان آموزان ارائه می دهد. این آزمون ها به تعیین سطح علمی زبان انگلیسی شما کمک می کند.

همچنین این آزمون‌ها به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید که آیا سطح شما در زبان انگلیسی مبتدی، متوسط یا پیشرفته است و نحوه ادامه یادگیری زبان انگلیسی را در خود پیدا کنید.

Pearson Tests of English

آزمون های پیرسون تمرکز ویژه ای برای کمک به زبان آموزانی دارد که قصد دارند خارج از کشور تحصیل کنند. این آزمون می تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید که آیا برای مطالعه به زبان انگلیسی آماده هستید یا خیر. همچنین می توان از آن برای مهاجرت غیر مرتبط با مدرسه استفاده کرد.

Trinity College English for Speakers of Other Languages Tests

آزمون‌های زبان انگلیسی Trinity بر بهبود زبان انگلیسی شما در سطح جهانی و همچنین دنیای به هم پیوسته تمرکز دارد.

بخش ها و آزمون هایی برای زبان آموزان جوان وجود دارد که بر روی صحبت کردن، شنیدن، خواندن و نوشتن تمرکز دارند.

8 تست گرامر انگلیسی برای زبان آموزان!

ما در مورد این صحبت کرده‌ایم که چرا انجام تست‌های گرامر می‌تواند به انگیزه و هدایت در یادگیری شما کمک کنند. حالا زمان آن رسیده که به شما معرفی کنیم که توسط چه برنامه هایی می توانید گرامر زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. ما منابع بسیار خوبی را با تست های گرامر انگلیسی که موضوعات مختلف را پوشش می دهند و در سطوح مختلف تنظیم می شوند، جمع آوری کرده ایم. در قسمت زیر می توانید تمرینات گرامر انگلیسی و آزمون های مرتبط را ببینید:

Oxford Online English

این آزمون برای تعیین سطح انگلیسی شما مفید است. همچنین بر سطح فعلی تسلط شما بر گرامر تمرکز می کند و به شما نشان می دهد که در کدام قسمت باید پیشرفت کنید.

Oxford Online English همچنین تست هایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند سطح انگلیسی خود را در گوش دادن، واژگان و خواندن پیدا کنید. می توانید این آزمون را بارها انجام دهید تا ببینید چه زمانی به سطح بالاتری می رسید.

پس از شرکت در آزمون، می‌توانید در کلاس‌های انگلیسی پیشنهادی Oxford Online شرکت کنید تا پیشرفت کنید. چندین بار در آزمون شرکت کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید!

British Study Centres

آزمون گرامر از British Study Centres یک آزمون تعیین سطح نیست. با این حال، می تواند به شما کمک کند که در چه سطحی از زبان انگلیسی مسلط هستید.

این یک آزمون کوتاه است و فقط 10 تا 15 دقیقه طول می کشد. این آزمون برای نشان دادن آنچه قبلاً آموخته اید، طراحی شده است. از این طریق می‌توانید جاهای مشکل‌دار را شناسایی کنید و مطالعات خود را روی آن قسمت متمرکز کنید. این یک روش عالی برای دیدن قسمت هایی از گرامر است که هنوز به کمک نیاز دارید.

این آزمون چند گزینه ای است، بنابراین انجام آن اصلا دشوار نیست. پس از اتمام آزمون گرامر، می‌توانید برای ادامه تمرین انگلیسی، در آزمون‌های کوچک‌تر شرکت کنید یا بازی‌های تعاملی انجام دهید.

British Council

آزمون گرامر انگلیسی از British Council برای دانش آموزانی طراحی شده است که در حال یادگیری زبان انگلیسی برای کار یا تحصیل هستند.

این می تواند به شما کمک کند تا برای شغل یا تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان آماده شوید. اگر در حال تمرین برای یکی از آزمون های رسمی انگلیسی ذکر شده در قسمت بالا هستید، این آزمون برای شما می تواند بسیار مفید باشد.

این آزمون بسیار سریع است و فقط 25 سوال دارد. شما به هر سوالی که پاسخ می دهید باید توجه کنید که چقدر از پاسخ خود مطمئن هستید. این به تعیین سطح دقیق تر شما کمک می کند.

هنگامی که آزمون را به طور کامل انجام دادید، سایت شما را به منابعی هدایت می کند که می تواند به شما در بهبود و پیشرفت در زبان انگلیسی کمک کند. تمرین‌ها و آزمون‌های تمرینی بیشتری را ارائه می‌دهد که با سطح زبان انگلیسی شما مطابقت دارد.

English Grammar

تست های English Grammar برای کمک به یافتن سطح شما طراحی نشده اند. در عوض، این آزمون ها جهت موضوعات و دسته بندی های خاص طراحی می شوند.

آنها می توانند به شما در تمرین یک قسمت خاصی که مشکل دارید، کمک کنند. اگر مطمئن نیستید که یک قانون گرامری را یاد گرفته اید یا نه، English Grammar می تواند مفید باشد.

اگر در برخی از وب‌سایت‌های دیگر تست داده‌اید و می‌دانید که با موضوعات گرامر خاصی مشکل دارید، حتما به English Grammar سر بزنید و مشکل خود را رفع کنید. زیرا دارای تعداد زیادی عناوین گرامری است؛ مانند استفاده از مقالات مناسب، انتخاب فرم صحیح فعل، املای کلمات دشوار و …

Test-Guide

اگر قصد تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان را دارید، Test-Guide به شما در کسب آمادگی لازم کمک می کند.

این آزمون های تمرینی به طور خاص بر زبان انگلیسی آکادمیک متمرکز هستند. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا تشخیص دهید که آیا برای حضور در کالج یا دانشگاه به زبان انگلیسی آماده هستید یا خیر!

علاوه بر تعداد زیادی از تست های تمرینی عالی، Test-Guide همچنین دارای منابعی برای مطالعه و اطلاعاتی در مورد نحوه مطالعه خوب است؛ مانند: فلش کارت، راهنمای مطالعه و یادداشت ها.

اگر در آزمون‌ها مشکل دارید و انتظار دارید در یک آزمون رسمی برای تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان شرکت کنید، این وب‌سایت می‌تواند برای شما بسیار کمک کننده و مفید واقع شود.

Northern Illinois University

یکی دیگر از سایت های آزمون آکادمیک، Northern Illinois University است. این منبع برای کسانی که قصد تحصیل در یک محیط انگلیسی زبان را دارند، فوق العاده است. این منبع صرفا برای زبان آموزان ساخته نشده است، همچنین می تواند برای به چالش کشیدن میزان یادگیری هر فرد مفید باشد.

در واقع، از آنجایی که این آزمون برای افراد بومی طراحی شده است، می تواند به شما نشان دهد که آیا آماده ورود به یک محیط دانشگاهی به زبان انگلیسی هستید یا خیر!

اگر هنوز برای شرکت در آزمون آمادگی ندارید، Northern Illinois University نیز آموزش هایی را در مورد نوشتن مؤثر و استفاده صحیح از دستور زبان ارائه می دهد، بنابراین می توانید قبل از شرکت در آزمون میزان بیشتری مطالعه کنید.

Tests.com

این وب سایت یک تست گرامر انگلیسی آسان ارائه می دهد. این آزمون ساده و سریع است، بنابراین شما واقعاً می‌توانید روی این تمرکز کنید که چقدر گرامر انگلیسی را می‌دانید.

این آزمون تنها 33 سوال دارد و همه آنها چند گزینه ای هستند. یکی دیگر از ویژگی های خوب در مورد این آزمون، این است که می توانید هر چند بار که می خواهید در آزمون شرکت کنید. این می تواند مفید باشد که بارها و بارها در آزمون شرکت کنید تا زمانی که نمره عالی کسب کنید.

شما همچنین می توانید این انتخاب را داشته باشید که نمره آزمون را داشته باشید. به این ترتیب، می توانید روی یک سوال تمرکز کنید تا مطمئن شوید که پاسخ درست چیست.

GrammarBook.com

آخرین معرفی اما نه کم‌ اهمیت! GrammarBook.com چندین آزمون تعاملی ارائه می‌دهد که از آزمون‌های دستور زبان عمومی تا موضوعات خاص‌تر را شامل می‌شود.

شما همچنین می توانید برای ایجاد یک حساب کاربری هزینه پرداخت کنید و به تست های گرامر تمرینی بیشتری دسترسی داشته باشید. آزمون ها فوراً درجه بندی می شوند و وب سایت حتی برای هر سؤال توضیح عمیقی ارائه می دهد.

این آزمون‌ها برای کمک به زبان‌آموزان انگلیسی طراحی شده‌اند و به همین دلیل است که بر کلمات گیج‌کننده و قواعد گرامر دشوار تمرکز می‌کنند.

📍 گزینه های زیادی برای تست های گرامر انگلیسی به صورت آنلاین وجود دارد. این منابعی که ما معرفی کردیم، موضوعات و دسته بندی های مختلفی را پوشش می دهند.

آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا بفهمید در چه سطحی هستید، به شما انگیزه می‌دهند تا بر روی قسمت های مشکل دار تمرکز کنید و شواهدی از پیشرفت یادگیری زبان شما ارائه دهند.

مهم نیست که در کجای مسیر یادگیری زبان انگلیسی خود هستید، شرکت در آزمون های گرامر انگلیسی می تواند شما را به سمت موفقیت سوق دهد.

پیشنهادهای ویژه

کاملترین پکیج منابع گرامر زبان انگلیسی

کامل ترین پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی

کاملترین مجموعه ای که برای یادگیری گرامر به آن نیاز دارید.

نرم افزار مرجع کامل گرامر انگلیسی به زبان فارسی (ویژه اندروید)

یک مرجع کامل همیشه همراهتان روی گوشی

منبع: FluentU

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا