بیش از 50 آهنگ آلمانی + ترجمه فارسی

آهنگ آلمانی + ترجمه فارسی

اپلیکیشن دلفین یک برنامه کامل و همه چیز تمام برای کسانی است که می خواهند زبان آلمانی را یاد بگیرند. این اپلیکشن به صورت سطح بندی شده از سطح A1 تا B2 محصولات را خدمت زبان آموزان ارائه می دهد. همچنین این نرم افزار بی نظیر برای تمامی افرادی است که می خواهند زبان آلمانی را به صورت آکادمیک فرا بگیرند و زبان آموزان را برای شرکت در آزمون های رسمی گوته و گرفتن مدرک سطح مورد نظرشان به راحتی یاری دهد.

ابتدا محصولات و منابع مهم را برای زبان آموزان آلمانی بر روی اپلیکیشن قرار دادیم که چهار مهارت زبانی را به راحتی آموزش می دهد. اما حالا تصمیم داریم محصولی را خدمت شما ارائه دهیم که علاوه بر آموزش و یادگیری، جنبه تفریح و سرگرمی را در کنار آموزش داشته باشد. این مجموعه که آهنگ های آلمانی همراه با ترجمه هستند، می تواند مهارت شنیداری و همچنین دایره لغات شما را بسیار تقویت کند.

هم اکنون رایگان نصب کنید

این مجموعه دارای پنجاه آهنگ آلمانی است که شامل امکانات ویژه ای همچون ترجمه فارسی، هایلات هوشمند و … می باشد. همیشه نیاز نیست آموزش از روش های سخت و خسته کننده شروع شود. گاهی لازم است با روش های نوین و جدید زبان را یاد بگیریم که دلزده نشویم. تقویت مهارت شنیدن، افزایش دایره لغات و … از طریق آهنگ گوش دادن می توواند بسیار موثر باشد.

اساتید زبان برای تقویت قدرت شنیداری (hören) همیشه راه های مختلفی را به زبان آموزان خود پیشنهاد می دهند. از جمله این موراد گوش دادن به اخبار، گوش دادن به آهنگ و فایل صوتی داستان ها می باشد. این مجموعه می تواند در زمان هایی که زبان آموز از خواندن و گوش دادن به منابع صرفا درسی و سطح بندی شده خسته شده اند بسیار کار آمد و مفید باشد و تاثیر چشمگیری بر روی افزایش قدرت شنیداری و دایره واژگان زبان آموزان داشته باشد.

ویژگی های خاص اپلیکیشن:

50 آهنگ آلمانی همراه با ترجمه فارسی از 22 خواننده

امکان نمایش یا عدم نمایش ترجمه فارسی

هایلات هوشمند و همزمان فایل صوتی با متن

نحوه نصب

مرحله اول

ابتدا فایل اپلیکیشن دلفین را از سایت زیر دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

مرحله دوم

اپلیکیشن دلفین را اجرا کنید و لحظه ای صبر کنید تا لیست محصولات بروز شوند. در بالای صفحه می توانید با انتخاب فیلتر زبان، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس محصول مورد نظر خود را پیدا و لمس کنید. می توانید نسخه آزمایشی محصول را رایگان نصب کنید و در صورت رضایت نسخه کامل را بگیرید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا