آموزش مکالمات و لغات آلمانی – “گوش کنید و تکرار کنید!” [A1-A2]

آموزش زبان آلمانی (نرم افزار آموزشی)

مجموعه ی جدیدی را در بخش زبان آلمانی در نرم افزار بی نظیر دلفین انتشار داده ایم. این مجموعه که “Hören Sie und Sprechen Sie!” یا “گوش کنید و تکرار کنید!” نام دارد یکی از مجموعه های پرطرفدار اپلیکیشن دلفین است که مورد استقبال بسیاری از زبان آموزان قرار گرفته است.

این مجموعه برای افرادی که در سطوح A1 و A2 هستند، بسیار مناسب است. همچنین این مجموعه می تواند برای کسانی که خواهان یادگیری مکالمه و لغات پرکاربرد هستند، بسیار موثر و مفید باشد.

مجموعه “Hören Sie und Sprechen Sie!” دارای 100 موضوع مختلف و متنوع به همراه فایل های صوتی است که به صورت دسته بندی شده در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد. در هر موضوع لغات و عبارات ضروری به صورت دو زبانه “آلمانی – فارسی” به همراه دوبله فارسی بیان شده اند. بنابراین شما در این بخش بسیاری از جملاتی که در این سطح نیاز به یادگیری آن ها دارید را فرا خواهید گرفت و همچنین دایره لغات کاربردی شما برای مکالمات روزمره به راحتی و به خوبی تقویت خواهد شد.

هم اکنون رایگان نصب کنید

نحوه آموزش مجموعه پرطرفدار “گوش کنید و تکرار کنید!”

تمام 100 موضوعی که در این مجموعه جمع آوری شده اند دارای 3 بخش می باشند.

  1. در بخش اول این مجموعه از شما درخواست می شود که فقط “گوش کنید و تکرار کنید”. در شروع آموزش معنی کلمات و یا جملات موجود در موضوع مورد نظر، به فارسی ترجمه شده و بعد از آن کلمه و یا جمله معادل به آلمانی گفته می شود. شما باید کلمات و یا عبارات را همانطور که می شنوید تکرار کنید تا با تلفظ صحیح آن ها نیز آشنا شوید و بتوانید به راحتی کلمات را تلفظ و صحبت کنید. این قسمت از قابلیت “هایلات هوشمند اپلیکیشن دلفین” پشتیبانی می کند. یعنی هنگامی که معنی و جملات گفته می شود، متن آنها نیز همزمان هایلات میشود، تا متن را گم نکنید! همچنین به دلیل دوبله شدن جملات و کلمات شما می توانید حتی اگر فرصتی برای مطالعه ندارید (مثلا در هنگام رانندگی، مترو،….) عبارات را به همراه معنی آن ها گوش کنید و تکرار کنید و یاد بگیرید!
  2. در بخش بعدی با استفاده از میکروفن گوشی خود می توانید کلمات و جملاتی را که در بخش قبلی شنیدید و تکرار کردید را مجددا تکرار نمایید. بدین صورت که پس از زدن بر روی دکمه میکروفن که در روبروی هر کلمه و عبارت قرار دارد، آن را خودتان بیان می کنید. این عمل باعث میشود تا علاوه بر اینکه از درستی تلفظ های خود مطمئن می شوید ، ترس شما از صحبت کردن و بیان کردن از بین برود!
  3. در بخش انتهایی شما می توانید تمام عبارات و کلمات موجود در موضوع مورد نظر و یا بخشی از آنها را به سلیقه خود انتخاب و به “جعبه لایتنر دلفین” انتقال دهید. به این ترتیب شما جملاتی را که یاد گرفتید می توانید برای همیشه به حافظه بلند مدت خود بسپارید و دیگران نگران فراموشی آن ها نباشید. اگر در مورد روش “جعبه لایتنر” اطلاعی ندارید با یک سرچ ساده می توانید در اینترنت با این روش بسیار کاربردی آشنا شوید. ضمنا در “جعبه لایتنر دلفین” از آخرین و علمی ترین الگوریتم این روش استفاده شده است که دارای محیط بسیار ساده و جذاب می باشد تا از کار کردن با آن لذت ببرید.

نحوه نصب

مرحله اول

ابتدا فایل اپلیکیشن دلفین را از سایت زیر دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا