کامل ترین پکیج آموزش مکالمه زبان انگلیسی [مبتدی تا پیشرفته]

پکیجی که در اختیار زبان آموزان عزیز قرار گرفته است، کامل ترین پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی به فارسی می باشد. این پکیج آموزش مهارت مکالمه زبان انگلیسی را به فارسی آموزش می دهد. زبان آموزان همیشه به دنبال منابع آموزشی هستند که زبان دوم را به همراه زبان فارسی آموزش دهد که سایت Languagedownload.ir این پکیج کامل را در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار داده است.

آموزش زبان انگلیسی به فارسی بسیار سریعتر و راحت تر صورت می گیرد، به ویژه برای نوآموزان و کسانی که در سطح ابتدایی قرار دارند. همچنین برای شروع یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگر، باید از منابع کامل و معتبر استفاده شود. اغلب زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی چندین مجموعه را به صورت جداگانه، برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی تهیه می کنند و برای هر مجموعه باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنند. اما سایت Languagedownload برای صرف هزینه کمتر و وجود مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی به صورت یکجا، این پکیج آموزشی را تهیه کرده است. این پکیج دارای مجموعه های صوتی و تصویری معروفی می باشد که باعث تقویت مهارت شنیداری و مکالمه زبان آموزان می شود.

مجموعه های این پکیج شامل: نصرت، رزتا استون، دیالوگ و … می باشد. هرکدام از این مجموعه هایی که در این پکیج قرار دارند، خود به نوعی چندین مهارت را آموزش داده و همچنین در کنار آموزش نیز، مهارت های زبان انگلیسی را تقویت می کنند. پکیج آموزش زبان انگلیسی به فارسی که در اختیار دارید، برای تمامی سطوح (مبتدی – متوسط – پیشرفته) مناسب می باشد.

جهت آشنایی شما با این پکیج ارزشمند بخشی از منابع آن را همراه با توضیحات مختصر در قسمت زیر می توانید مشاهده نمایید.

کامل ترین پکیج منابع آموزش مکالمه زبان انگلیسی

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

دارای منابع کامل و معتبر – تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی

سطح

مبتدی تا پیشرفته

تعداد محصول

8 محصول آموزشی (12 DVD + مجموعه نصرت و نرم افزار رزتا استون)

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

499,000 تومان

خرید

مجموعه ویدیویی Alpha Blocks

آموزش کلمات انگلیسی به فارسی

مجموعه ویدیویی Alpha Blocks، یکی از بهترین مجموعه آموزش الفبای انگلیسی است. هدف این مجموعه آمورش الفبای انگلیسی و آشنایی با تلفظ حروف انگلیسی است. البته طبعا” هر شخصی حروف الفبای انگلیسی را تقریبا می شناسد که قصد یادگیری مهارت های کامل زبان انگلیسی را دارد. به هرحال ما این مجموعه ویدیویی را جهت یادآوری و آموزش بهتر حروف در این پکیج قرار داده ایم. آموزش این مجموعه ویدیویی به این صورت می باشد که: هر حروف به صورت یک شخصیت کارتونی است. در ابتدا این شخصیت های کارتونی (حروف) خود را معرفی کرده و بعد با آوردن مثال برای هر قسمت، آموزش را کامل تر را می کند. مجموعه آلفا بلاک علاوه بر آموزش حروف الفبا، به چگونگی تلفظ شما نیز کمک می کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Alpha Blocks اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار Rosetta Stone

آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار rosetta stone

نرم افزار Rosetta Stone، یکی از معروف ترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در جهان است. این مجموعه برای زبان آموزان مبتدی که قصد یادگیری زبان را دارند بسیار مفید و موثر خواهد بود. در این مجموعه شما از یک زبان استفاده می کنید، آن هم همان زبانی است که می خواهید یاد بگیرید. یعنی دیگر احتیاجی به ترجمه فارسی برای یادگیری زبان ندارید. (هم اکنون از این روش در اکثر آموزشگاه های معتبر استفاده می شود ) به دلیل موفقیت چشمگیر نرم افزار رزتا استون انگلیسی، این شرکت نرم افزار خود را برای 29 زبان زنده دنیا نیز تولید کرده است. آموزش تصویر به شما کمک خواهد کرد که به معنی و مفهوم کلمات یا جملات پی ببرید، بدون آنکه آنها را به فارسی ترجمه کنید. مجموعه فوق نسخه 4 (جدیدترین ورژن) نرم افزار Rosetta Stone می باشد. این مجموعه می تواند لهجه صدای کاربر را تشخیص دهد و درستی یا نادرستی آن را مشخص کند. مجموعه نرم افزار بی نظیر رزتا استون همراه با فایل صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Rosetta Stone اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزشی Dialogue

آموزش زبان انگلیسی به فارسی زبانان

فیلم آموزشی Dialogue، یکی از پرفروش ترین و بهترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی به فارسی می باشد. این مجموعه در قالب 2 سطح آموزشی (مقدماتی و متوسط) برای شما زبان آموزان عزیز فراهم گردیده است. هر کدام از این سطوح دارای 90 قسمت می باشند که در مجموع، این فیلم آموزشی دارای 180 قسمت می باشد. این مجموعه آموزشی برای افرادی که هیچ گونه آشنایی با زبان انگلیسی ندارند، بسیار مناسب و مفید می باشد. افرادی که در سطح مبتدی قرار دارند، این مجموعه برای آنها بسیار مفید و کاربردی می باشد. زیرا دارای تمامی مباحث ابتدایی و پایه زبان انگلیسی می باشد. مجموعه دیالوگ، زبان انگلیسی را همراه با 2 لهجه امریکن و بریتیش (American & British) آموزش می دهد. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که: ابتدا مکالمه ای صورت می گیرد که هر دو لهجه ی امریکن و بریتیش را دربردارد. سپس مکالمه را همراه با ترجمه فارسی آن، برای تفهیم بهتر زبان آموز بررسی خواهد کرد. مجموعه ویدیویی Dialogue، ساخت شبکه آموزش می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Dialogue اینجا را کلیک کنید.

آموزش زبان انگلیسی نصرت

آموزش زبان انگلیسی به فارسی نصرت

آموزش زبان انگلیسی نصرت، یکی از معروف ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به فارسی است که جهت آموزش کامل مکالمه شما را یاری می کند. برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیا است. با این مجموعه شما می توانید در هر مکان و موقعیتی که هستید مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنید زیرا این بسته قابل اجرا بر روی کامپیوتر، موبایل و دی وی دی پلیر (DVD Player) می باشد. مجموعه ای که در این پکیج برای شما فراهم کرده ایم آخرین و کامل ترین نسخه (شامل نصرت1، نصرت2، نصرت3) آموزش زبان انگلیسی نصرت (نسخه صادراتی) است. این مجموعه دارای فایل mp3 است که از بارزترین مشخصه های این مجموعه کیفیت صدای عالی آن می باشد. به دلیل محبوبیت مجموعه آموزشی نصرت، این مجموعه به 18 زبان زنده دنیا تولید شده است. مجموعه آموزشی نصرت، زبان انگلیسی را به کمک زبان فارسی آموزش می دهد و تمامی کلمات و جملات انگلیسی آن با ترجمه فارسی بیان می شود. همچنین این پکیج استثنایی حاوی یک دفترچه لغات می باشد که شامل واژگان مهم هر درس به همراه معنی فارسی آن ها می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی نصرت اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی Real Develop

آموزش گرامر زبان انگلیسی همراه با فیلم آموزشی

مجموعه ویدیویی Real Develop، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به همراه ترجمه فارسی می باشد. این مجموعه در قالب 21 فیلم آموزشی برای شما زبان آموزان طراحی شده است. مجموعه فوق، برای کسانی که می خواهند از پایه و ابتدا شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند، بسیار موثر است. زیرا این مجموعه تمام لغات و اصطلاحاتی که در طی مکالمات روزانه به آنها احتیاج دارید را، برای شما همراه با ترجمه فارسی بیان می کند.آموزش این مجموعه به این روش می باشد که ابتدا جملات رایج و مربوط به احوالپرسی را برای شما همراه با ترجمه بیان می کند. همچنین کلمات متضاد را به شما معرفی می کند، که این امر سبب بخاطر سپردن بهتر کلمات می شود. این مجموعه برای سطح مقدماتی و کسانی که تازه شروع به یادگیری زبان کرده اند، بسیار مناسب می باشد. همیشه زبان آموزان به دنبال آموزش همراه با ترجمه هستند، مخصوصا افراد مبتدی که به این روش آموزش احتیاج دارند. این مجموعه آموزشی برای تمامی سطوح مناسب می باشد و قطعا برای زبان آموزان عزیز مفید خواهد بود.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Real Develop اینجا را کلیک کنید.

مجموعه تصویری Word in the News – BBC Learning

آموزش انگلیسی بی بی سی فارسی

مجموعه تصویری Word in the News – BBC Learning، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه برای تقویت لغات و اصطلاحات رایج و پرکاربرد و همچنین تقویت مهارت مکالمه برای شما زبان آموزان عزیز فراهم شده است. آموزش این مجموعه توسط چندین مدرس صورت می گیرد که هر کدام همراه با لهجه بریتیش مجموعه را به شما آموزش می دهند. مجموعه فوق برگرفته ازاخبار شبکه BBC می باشد و همیشه لغات و واژگانی که در اخبار بکار می رود، عمومی و پرکاربرد است. به همین منظور، ما این مجموعه را برای شما فراهم کرده ایم که همراه با این مجموعه بتوانید به راحتی مهارت مکالمه و دایره لغات خود را تقویت کنید. این مجموعه ویدیویی محصول شبکه BBC می باشد، که آموزش از طریق این شبکه کارایی بسیار بالایی دارد. این مجموعه برای تمامی سطوح (مقدماتی تا پیشرفته) مناسب می باشد. یکی از ویژگی های خاص مجموعه، کیفیت تصویر بالای آن است و همچنین بیان لغات مربوط به درس همراه با معنی، قبل از شروع آموزش می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Word in the News – BBC Learning اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی

جملات مح0اوره ای انگلیسی با ترجمه فارسی

فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی، یکی از مجموعه های خوب ویدیویی آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. آموزش گرامر انگلیسی این مجموعه، توسط استادی است که تمامی مطالب و نکات گرامر زبان انگلیسی را به زبان فارسی آموزش می دهد. گرامر یکی از مهمترین بخش های زبان انگلیسی است. درواقع گرامر و دستور هر زبانی تعیین کننده ساختار آن زبان است. اغلب زبان آموزان علاقه دارند که گرامر را به صورت تصویری و ویدیویی یاد بگیرند، زیرا آموزش تصویری علاوه بر اینکه خسته کننده نمی باشد بلکه به یادگیری بهتر زبان آموز کمک می کند. از آنجایی که آموزش این مجموعه توسط یک استاد صورت می گیرد، زبان آموز به راحتی می تواند مطالب گفته شده را متوجه شود. زبان آموزان معمولا در یادگیری گرامر زبان انگلیسی با مشکل مواجه هستند، مخصوصا مبحث زمان ها. این مجموعه ویدیویی مبحث زمان ها را در چندین قسمت و بسیار ساده آموزش داده است. معمولا سطح یادگیری افراد وابسته به طرز آموزش است. نحوه آموزش گرامر زبان انگلیسی این مجموعه به قدری ساده و لذت بخش است که زبان آموز به راحتی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی

آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی همراه با کتاب های آموزشی

کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی، از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی به صورت خلاصه می باشد که مولف این کتاب محمد زکی زاده است. این کتاب به صورت خلاصه و مفید در اختیار زبان آموزان عزیز قرار گرفته است و از آوردن هرگونه مطالب و نکات اضافه خودداری شده است. با اینکه این کتاب به صورت خلاصه می باشد اما بسیاری از نکات مهم گرامر زبان انگلیسی را دارا می باشد که شاید تا به حال آنها را ندیده باشید. همچنین این کتاب را می توان یکی از مجموعه های خوب آموزش گرامر زبان انگلیسی دانست. آموزش این کتاب به طور دقیق و همراه با مثال می باشد. روش آموزش همراه با مثال، به زبان آموز کمک می کند که مطالب بهتر در ذهن او باقی بماند. مطالب و نکات این کتاب، برای کنکور بسیار مفید و مناسب می باشد، زیرا تمامی نکات این مجموعه آموزشی، کلیدی می باشد. مطالب این مجموعه به افراد کمک می کند تا سریع بتوانند سوالات گرامر زبان انگلیسی را در کنکور پاسخ دهند و در وقت خود صرفه جویی کنند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا