جامع ترین پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی – مقدماتی تا پیشرفته

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیجی که در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار داده ایم، یکی از پرفروش ترین و کامل ترین بسته های آموزش زبان انگلیسی در سایت Languagedownload محسوب می شود. امروزه بسیاری از افراد سعی دارند که زبان انگلیسی را حدالامکان بیاموزند، زیرا زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و در زندگی روزمره و کارهای روزانه بسیار کاربرد دارد.

در این بسته منابع کامل آموزشی، شما عزیزان زبان انگلیسی را به صورت متنوع و همراه با فایل های آموزشی مختلف فرا خواهید گرفت. در این پکیج سعی داشته ایم که برای آموزش بهتر و سریع زبان آموزان، از فیلم های آموزشی، نرم افزارها، کتاب های الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) کمک بگیریم. زیرا هیچ یک از این فایل ها به تنهایی نمی توانند تمامی نیازهای زبان آموزان را برطرف کنند. زبان آموز باید در محیط های مختلف زبان انگلیسی قرار بگیرد تا زبان انگلیسی را، از روش های مختلف (روزنامه، مجلات، فیلم آموزشی، موسیقی و …) بیاموزد.

این پکیج، دارای معروف ترین و پرفروش ترین منابع آموزش زبان انگلیسی می باشد. منابعی که بسیاری از زبان آموزان خواهان آنها هستند و منابع پرمخاطب به شمار می آیند. علاوه بر فایل های مختلف و مجموعه های آموزشی معتبر، این پکیج دارای دیکشنری ( PDF تصویری – Windows – IOS – Android ) نیز می باشد که در یادگیری سریع زبان انگلیسی بسیار موثر و مفید می باشد. همه افرادی که با زبان انگلیسی سروکار دارند، به یک دیکشنری همراه، که بر روی موبایل، تبلت و یا لپ تاپ قابل نصب باشد، احتیاج دارند. به همین دلیل ما دیکشنری های قابل نصب بر روی محبوب ترین و پرکاربردترین سیستم عامل ها ( Windows – IOS – Android ) را در این پکیج کامل آموزشی، در خدمت شما عزیزان قرار داده ایم.

زبان آموزان اغلب برای یادگیری زبان انگلیسی چندین مجموعه آموزشی را تهیه می کنند و از همه آنها به دلیل روش ها و تکنیک های مختلف آموزشی، برای یادگیری بهتر استفاده می کنند. این امر باعث می شود که شما عزیزان هزینه ی زیادی را صرف تهیه این مجموعه ها کنید. اما سایت Languagedownload، این پکیج کامل را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا به صورت یکجا و با صرف هزینه کمتر تمام مجموعه های معتبر و کامل آموزش زبان انگلیسی را تهیه نمایید.

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی – مقدماتی تا پیشرفته

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

پرفروش ترین منابع آموزش زبان انگلیسی – همراه با دیکشنری های قابل نصب بر روی پرکاربردترین سیستم عامل ها

سطح

مبتدی – متوسط – پیشرفته

تعداد دی وی دی

30 دی وی دی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

649,000 تومان

خرید

نام مجموعه

تعداد

مجموعه های تصویری (فیلم و سریال)

اکسترا Extra

 2 DVD

دیالوگ شبکه آموزش Dialogue

 6 DVD

Living English از شبکه  استرالیا

1 DVD

انگلیش وی English Way

 1 DVD

الفبا

آموزش کارتونی حروف الفبا

1 DVD

مجموعه تصویری مقدماتی Busy Beavers

آموزش الفبا Alphablocks

نرم افزار

نرم افزار رزتا استون – لهجه آمریکن American

1 DVD

نرم افزار رزتا استون – لهجه بریتیش British

گرامر

آموزش گرامر به زبان فارسی – ویدویی

 4 DVD

مجموعه های صوتی

انگلیسی بدون کوشش Effortless English

 ۲ DVD

پادکستهای EnglishClass101

۳ DVD

آموزش تلفظ انگلیسی

The American Accent 50 Rules

۳ DVD

English by the Hour – By Linquist

 ۱ DVD

آموزش لغات

آموزش انگلیسی با دانکن Mr. Duncan

 ۲ DVD

Daily Video Vocabulary

 ۱ DVD

آموزش مکالمه

آموزش مکالمه به فارسی Real Develop

 ۱ DVD

مجموعه ویدویی English Bites

مجموعه ویدویی Intensive English

آموزش فارسی انگلیسی با اخبار Word in the News

مجموعه صوتی Linguaphone English

دیکشنری

دیکشنری های آکسفورد

 2 DVD

دیکشنری های تصویری

Longman Contemporary English Dictionary

Cambridge Advanced Learners Dictionary

Macmillan English Dictionary for Advanced Learners

دیکشنری های مخصوص اندروید

دیکشنری های مخصوص iOS

اصطلاحات انگلیسی

مجموعه کلاس ویدویی EngVid Idioms

 2 DVD

مجموعه ویدویی Learning Idioms With Teacher

نرم افزار North American Idioms

سایر مجموعه های آموزش اصطلاحات

کتابهای داستان و مجلات انگلیسی سطح بندی شده

کتابهای سطح بندی شده MacMillan

 2 DVD

Scott Foresman Science

کتابهای سطح بندی با فایل صوتی در ۷ سطح

کتابهای داستان HARCOURT – Leveled Readers

Express Publishing Readers

کتابهای داستان انگلیسی انتشارات Czytamy w oryginale

Alpha Blocks

آموزش کلمات انگلیسی به فارسی

مجموعه ویدیویی Alpha Blocks یکی از بهترین مجموعه آموزش الفبای انگلیسی به کودکان است. از آنجایی که کودکان به دیدن کارتون علاقه دارند، مجموعه آلفا بلاک همراه با شعر و موسیقی طراحی شده است. هدف این مجموعه آموزش الفبای انگلیسی به کودکان شماست. هر حروف به صورت یک شخصیت کارتونی است. در ابتدا این شخصیت های کارتونی (حروف) خود را معرفی کرده و بعد با آوردن مثال برای هر قسمت، آموزش را کامل تر را می کند. مجموعه آلفا بلاک علاوه بر آموزش حروف الفبا، به چگونگی تلفظ کودک شما نیز کمک می کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش الفبای زبان انگلیسی Alpha Blocks اینجا را کلیک کنید.

engvid

جذاب ترین مجموعه آموزشی زبان انگلیسی

فیلم آموزشی engvid که در این پست برای شما گردآوری کرده ایم، کامل ترین مجموعه ویدیوئی مکالمه زبان انگلیسی است. تمامی مطالب مربوط به مکالمه، شامل لغات، گرامر، تلفظ، اصطلاحات و حتی آزمون های (TOEFL – IELTS – TOEIC) در این مجموعه موجود است. مدت زمان فیلم های آموزشی Engvid طوری طراحی شده که به هیچ عنوان خسته کننده نمی باشد. با داشتن این مجموعه آموزشی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید، زیرا مکالمه را به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید یاد بگیرید. تمامی اساتیدی که در این مجموعه هستند، در هر درس مطالب مشخصی را آموزش می دهند. همچنین در قسمت آزمون،چگونه مطالعه کردن و اطلاعاتی راجع به آزمون را در اختیار شما می گذارد. مجموعه engvid کامل ترین و جذاب ترین مجموعه آموزش انگلیسی است که با آن به راحتی می توان زبان انگلیسی را فراگرفت. همانطور که در ابتدا گفته شد، به جرات می توان گفت که این مجموعه یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش زبان است و بخاطر داشتن اساتید مختلف، باعث جذابیت شما شده و شما را به مجموعه علاقه مند می کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی engvid اینجا را کلیک کنید.

@Extr

دانلود رایگان extra english برای تمامی سطوح

سریال آموزشی @Extr، یکی از پر طرفدارترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی می باشد. این سریال آموزشی در قالب ۳۰ قسمت می باشد که موضوع آن کمدی و جذاب می باشد و همین امر باعث جذب بسیاری از زبان آموزان شده است. داستان این مجموعه راجع به شخصی به نام هکتور (Hector) می باشد که وی از آرژانتین به انگلستان آمده است و نمی تواند به خوبی انگلیسی صحبت کند. او به خانه دوستش (بریجت) که در لندن است، می رود و با دوستان بریجت (نیک و آنی) آشنا می شود. با اتفاقات جالبی که برای هکتور پیش می آید و همچنین با کمک دوستانش می تواند انگلیسی را به خوبی فرا گیرد. هدف شخصیت های این مجموعه، آموزش زبان انگلیسی به صورت غیر مستقیم به زبان آموزان است. به همین جهت، تمامی کلمات و جملات را به صورت شمرده شمرده و کاملا واضح در مکالمات خود بکار می برند که شما متوجه صحبت های آنها شوید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Extra اینجا را کلیک کنید.

Dialogue

آموزش زبان انگلیسی به فارسی زبانان

فیلم آموزشی Dialogue، یکی از پرفروش ترین و بهترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی به فارسی می باشد. این مجموعه در قالب ۲ سطح آموزشی (مقدماتی و متوسط) برای شما زبان آموزان عزیز فراهم گردیده است. هر کدام از این سطوح دارای ۹۰ قسمت می باشند که در مجموع، این فیلم آموزشی دارای ۱۸۰ قسمت می باشد. این مجموعه آموزشی برای افرادی که هیچ گونه آشنایی با زبان انگلیسی ندارند، بسیار مناسب و مفید می باشد. افرادی که در سطح مبتدی قرار دارند، این مجموعه برای آنها بسیار مفید و کاربردی می باشد. زیرا دارای تمامی مباحث ابتدایی و پایه زبان انگلیسی می باشد. مجموعه دیالوگ، زبان انگلیسی را همراه با ۲ لهجه امریکن و بریتیش (American & British) آموزش می دهد. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که: ابتدا مکالمه ای صورت می گیرد که هر دو لهجه ی امریکن و بریتیش را دربردارد. سپس مکالمه را همراه با ترجمه فارسی آن، برای تفهیم بهتر زبان آموز بررسی خواهد کرد. مجموعه ویدیویی Dialogue، ساخت شبکه آموزش می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Dialogue اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی

جملات مح0اوره ای انگلیسی با ترجمه فارسی

فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی، یکی از مجموعه های خوب ویدیویی آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. آموزش گرامر انگلیسی این مجموعه، توسط استادی است که تمامی مطالب و نکات گرامر زبان انگلیسی را به زبان فارسی آموزش می دهد. گرامر یکی از مهمترین بخش های زبان انگلیسی است. درواقع گرامر و دستور هر زبانی تعیین کننده ساختار آن زبان است. اغلب زبان آموزان علاقه دارند که گرامر را به صورت تصویری و ویدیویی یاد بگیرند، زیرا آموزش تصویری علاوه بر اینکه خسته کننده نمی باشد بلکه به یادگیری بهتر زبان آموز کمک می کند. از آنجایی که آموزش این مجموعه توسط یک استاد صورت می گیرد، زبان آموز به راحتی می تواند مطالب گفته شده را متوجه شود. زبان آموزان معمولا در یادگیری گرامر زبان انگلیسی با مشکل مواجه هستند، مخصوصا مبحث زمان ها. این مجموعه ویدیویی مبحث زمان ها را در چندین قسمت و بسیار ساده آموزش داده است. معمولا سطح یادگیری افراد وابسته به طرز آموزش است. نحوه آموزش گرامر زبان انگلیسی این مجموعه به قدری ساده و لذت بخش است که زبان آموز به راحتی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

Rosetta Stone

آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار rosetta stone

نرم افزار Rosetta Stone، یکی از معروف ترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در جهان است. این مجموعه برای زبان آموزان مبتدی که قصد یادگیری زبان را دارند بسیار مفید و موثر خواهد بود. در این مجموعه شما از یک زبان استفاده می کنید، آن هم همان زبانی است که می خواهید یاد بگیرید. یعنی دیگر احتیاجی به ترجمه فارسی برای یادگیری زبان ندارید. (هم اکنون از این روش در اکثر آموزشگاه های معتبر استفاده می شود ) به دلیل موفقیت چشمگیر نرم افزار رزتا استون انگلیسی، این شرکت نرم افزار خود را برای ۲۹ زبان زنده دنیا نیز تولید کرده است. آموزش تصویر به شما کمک خواهد کرد که به معنی و مفهوم کلمات یا جملات پی ببرید، بدون آنکه آنها را به فارسی ترجمه کنید. مجموعه فوق نسخه ۴ (جدیدترین ورژن) نرم افزار Rosetta Stone می باشد. این مجموعه می تواند لهجه صدای کاربر را تشخیص دهد و درستی یا نادرستی آن را مشخص کند. مجموعه نرم افزار بی نظیر رزتا استون همراه با فایل صوتی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Rosetta Stone اینجا را کلیک کنید.

دیکشنری ها

بسته جامع منابع انگلیسی که در اختیار شما قرار میگیرد، شامل مجموعه ای کامل از چند دیکشنری بسیار معروف می باشد که نیازهای تمامی کاربران را به دیکشنری های مختلف مرتفع میکند. این دیکشنری ها برای سیستم عاملهای ویندوز، اندروید و iOS تهیه شده اند.

این مجموعه شامل دیکشنری معروف Babylon همراه با چهار بسته دیکشنری انگلیسی به فارسی می شود. همچنین چند دیکشنری انگلیسی به فارسی دیگر از جمله دیکشنری های شتاب، دانشجو نیز در این بسته قرار دارند.

دیکشنری های مخصوص زبان آموزان به Learner’s Dictionary معروف هستند. این مجموعه شامل دیکشنری های Cambridge Advanced Learners Dictionary و Macmillan English Dictionary for Advanced Learners و Oxford Advanced Learner’s Dictionary می شود. همچنین دیکشنری سطح مقدماتی Oxford Basic American Dictionary برای زبان آموزانی که تازه شروع به آموزش انگلیسی کرده اند نیز قرار دارد. همچنین دیکشنری های بسیار عالی دیگری که می توان نام برد : Collins COBUILD Advanced Dictionary Of American English (دیکشنری سطح پیشرفته انگلیسی) ، دیکشنری لغات امروزی لانگ من Longman Contemporary English Dictionary که یکی از بهترین دیکشنری های حال حاضر دنیا است،

این بسته شامل چهار دیکشنری تصویری از جمله دو دیکشنری تصویری معروف Express Picture Dictionary و Heinle Picture Dictionary می شود.

برای گوشی های هوشمند نیز دیکشنری های مناسب پیش بینی شده است. برای دستگاههای اندرویدی حدود یازده دیکشنری معروف مانند FastDic, Longman Android, Oxford Dictionary, Cambridge Advanced Learner قرار دارند. برای سیستم عامل iOS نیز 8 دیکشنری مختلف از جمله دیکشنری کالینز، لانگمن و آکسفورد قرار دارند.

Word in the News – BBC Learning

آموزش انگلیسی بی بی سی فارسی

مجموعه تصویری Word in the News – BBC Learning، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه برای تقویت لغات و اصطلاحات رایج و پرکاربرد و همچنین تقویت مهارت مکالمه برای شما زبان آموزان عزیز فراهم شده است. آموزش این مجموعه توسط چندین مدرس صورت می گیرد که هر کدام همراه با لهجه بریتیش مجموعه را به شما آموزش می دهند. مجموعه فوق برگرفته ازاخبار شبکه BBC می باشد و همیشه لغات و واژگانی که در اخبار بکار می رود، عمومی و پرکاربرد است. به همین منظور، ما این مجموعه را برای شما فراهم کرده ایم که همراه با این مجموعه بتوانید به راحتی مهارت مکالمه و دایره لغات خود را تقویت کنید. این مجموعه ویدیویی محصول شبکه BBC می باشد، که آموزش از طریق این شبکه کارایی بسیار بالایی دارد. این مجموعه برای تمامی سطوح (مقدماتی تا پیشرفته) مناسب می باشد. یکی از ویژگی های خاص مجموعه، کیفیت تصویر بالای آن است و همچنین بیان لغات مربوط به درس همراه با معنی، قبل از شروع آموزش می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Word in the News – BBC Learning اینجا را کلیک کنید.

Real Develop

آموزش گرامر زبان انگلیسی همراه با فیلم آموزشی

مجموعه ویدیویی Real Develop، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به همراه ترجمه فارسی می باشد. این مجموعه در قالب ۲۱ فیلم آموزشی برای شما زبان آموزان طراحی شده است. مجموعه فوق، برای کسانی که می خواهند از پایه و ابتدا شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند، بسیار موثر است. زیرا این مجموعه تمام لغات و اصطلاحاتی که در طی مکالمات روزانه به آنها احتیاج دارید را، برای شما همراه با ترجمه فارسی بیان می کند.آموزش این مجموعه به این روش می باشد که ابتدا جملات رایج و مربوط به احوالپرسی را برای شما همراه با ترجمه بیان می کند. همچنین کلمات متضاد را به شما معرفی می کند، که این امر سبب بخاطر سپردن بهتر کلمات می شود. این مجموعه برای سطح مقدماتی و کسانی که تازه شروع به یادگیری زبان کرده اند، بسیار مناسب می باشد. همیشه زبان آموزان به دنبال آموزش همراه با ترجمه هستند، مخصوصا افراد مبتدی که به این روش آموزش احتیاج دارند. این مجموعه آموزشی برای تمامی سطوح مناسب می باشد و قطعا برای زبان آموزان عزیز مفید خواهد بود.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Real Develop اینجا را کلیک کنید.

The American Accent Course – 50 Rules

آموزش لهجه و تلفظ زبان انگلیسی از پایه

مجموعه تصویری The American Accent Course – 50 Rules، یکی از مجموعه های خوب آموزش تلفظ همراه با لهجه امریکن است. این مجموعه تمام لغاتی که شما باید تلفظ صحیح آنها را بدانید را دارا می باشد. در ابتدا تمام حروف صدا دار را همراه با تلفظ صحیح و مثال به شما آموزش می دهد. همچنین تفاوت تلفظ بین لغاتی مانند (Heat،Hit  –  Ship،Sheep ) را برای شما با آوردن مثال و جمله مشخص می کند. سعی کنید کلمات و صداهایی که این مجموعه به شما آموزش میدهد را با صدای بلند تکرار کنید. این مجموعه مهارت Speaking شما را همراه با لهجه استاندارد امریکن تقویت می کند. این را به خاطر داشته باشید که داشتن مهارت مکالمه خوب، در رسیدن به اهداف و موفقیت های شخصی شما کمک بسزایی خواهد کرد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش تلفظ و لهجه امریکن The American Accent Course – 50 Rules اینجا را کلیک کنید.

English by the Hour – By Linquist

دانلود فیلم آموزش لهجه بریتیش

مجموعه ویدیویی English by the Hour – By Linquist، یکی از بهترین مجموعه آموزش نحوه تلفظ صداها و لغات زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه ویدیویی توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی صورت می گیرد. او نحوه تلفظ لغات و کلمات انگلیسی را بسیار راحت و با روشی ساده به زبان آموزان آموزش خواهد داد. علاوه بر آموزش تلفظ انگلیسی، لحن کلام را نیز تقویت می کند. ابتدا تمامی مواردی که برای داشتن تلفظ صحیح هنگام صحبت کردن، لازم و ضروری می باشد را توضیح می دهد و بعد شروع به آموزش نحوه تلفظ می کند. شیوه تلفظ صحیح و داشتن لهجه هنگام صحبت کردن، در صحیح و روان صحبت کردن بسیار موثر می باشند. اگر تلفظ کلمات و لغات انگلیسی هنگام صحبت کردن صحیح نباشد، مخاطب متوجه تمامی صحبت های ما نخواهد شد. آموزش این مجموعه بسیار جذاب می باشد، بدون اینکه از تماشای این مجموعه احساس خستگی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی English by the Hour – By Linquist اینجا را کلیک کنید.

English Way

آموزش زبان انگلیسی با فیلم

مجموعه تصویری English Way، یکی از مجموعه های پر طرفدار آموزش زبان انگلیسی می باشد، که از ۲ بخش اصلی مکالمه و آموزش گرامر تشکیل شده است. در ابتدای این مجموعه، بخش مکالمه اجرا می شود و بعد نکات گرامری آن بخش از مکالمه توسط مدرس زبان انگلیسی به شما آموزش داده می شود. آموزش تصویری این مجموعه همراه با زیرنویس می باشد. یعنی تمامی مکالمات وآموزش گرامر موجود در مجموعه، همراه با زیرنویس مربوط به خودشان است و شما می توانید به راحتی متوجه مطالب شوید. این مجموعه برای تمامی سطوح و کسانی که می خواهند زبان انگلیسی را به خوبی و با صرف زمان کمتر یاد بگیرند، پیشنهاد می شود. مجموعه انگلیش وی (English Way) برای تقویت مهارت لیسنینگ هم بسیار موثر است. این مجموعه محصولی از شرکت English Today می باشد و لهجه ی مجموعه هم امریکن (American) است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی English Way اینجا را کلیک کنید.

Learn English with Mister Duncan

خرید پستی منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی

مجموعه فیلم آموزشی Learn English with Mister Duncan، یکی از بهترین و ساده ترین مجموعه های تصویری آموزش مکالمه زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در ۸۸ فایل ویدیویی برای شما آماده و طراحی شده است که روش آموزش این مجموعه به صورت طنز می باشد. تمامی لغات و جملاتی که در طی روز به آنها احتیاج دارید را در اختیار شما قرار می دهد. مجموعه فوق همراه با زیرنویس انگلیسی می باشد. این مجموعه ساده و جالب، انرژی خاصی در زبان آموز ایجاد می کند که باعث جذب زبان آموز به مجموعه می شود و زبان آموز را به مجموعه علاقه مند می کند. این فیلم آموزشی توسط Mr Duncan برای شما زبان آموزان عزیز طراحی و آماده شده است و خودش مجموعه را به شما آموزش می دهد. فضای آموزشی که برای شما فراهم کرده است بسیار شاد و پرهیجان می باشد. همین اوامر باعث می شود که این مجموعه، بسیار پرطرفدار و پرمخاطب باشد. هدف اصلی این مجموعه، آموزش مکالمه و برقراری ارتباط می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی Learn English with Mister Duncan اینجا را کلیک کنید.

Living English

دانلود رایگان مجموعه living english

مجموعه ویدیویی Living English، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی است که می توان این مجموعه را یکی از جدیدترین متد های آموزش زبان انگلیسی به شمار آورد. آموزش این مجموعه به صورت تصویری می باشد که در قالب ۴۲ قسمت متنوع و جذاب برای شما فراهم شده است. این مجموعه بخاطر موضوعات متنوع و داستان جالبی که دارد، باعث جذب بسیاری از زبان آموزان شده است. آموزش این مجموعه به این گونه می باشد که بعد از پایان هر قسمت، دو نفر از اساتید زبان انگلیسی در مورد مبحث های گفته شده و مکالمه ها، توضیحات کامل را به شما زبان آموزان عزیز خواهند داد. تمام موضوعات و مبحث هایی که در این مجموعه ویدیویی وجود دارد، درمورد فعالیت های روزمره می باشد، که برای مکالمات روزانه بسیار مفید و موثر می باشد. و همچنین  تمام لغات و اصطلاحات به کاربرده شده در آن، رایج و پرکاربرد هستند. این مجموعه دارای زیرنویس می باشد. این فیلم آموزشی، یکی از بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی می باشد و همچنین برای آزمون آیلتس (IELTS) نیز مناسب است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Living English اینجا را کلیک کنید.

Effortless English

آموزش لغات انگلیسی صوتی

مجموعه آموزشی Effortless English، پرطرفدارترین مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای سطوح مختلف است و به همین جهت برای تمامی زبان آموزان در هر سطحی (مبتدی تا پیشرفته) که هستند، مناسب می باشد. آموزش این مجموعه به سادگی و راحتی صورت می گیرد. به صورتی که زبان آموز مکالمه خود را تنها با گوش دادن به فایل های صوتی این مجموعه می تواند تقویت کند. آموزش مجموعه فوق همانند یادگیری زبان مادری می باشد. شما زبان مادری را بدون هیچ گونه قوانین و یا گرامری به صورت طبیعی فراگرفته اید. همراه با این مجموعه می توانید زبان انگلیسی را به راحتی و سادگی زبان مادری بیاموزید.فایل های ویدیویی این مجموعه دارای آموزش لغات زبان انگلیسی توسط یکی از اساتید برجسته انگلیسی (AJ Hoge) می باشد. آموزش لغات انگلیسی، همراه با حرکات صورت می گیرد که زبان آموز بتواند به راحتی واژگان انگلیسی را به خاطر بسپارد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی Effortless English اینجا را کلیک کنید.

English Class 101

آموزش زبان انگلیسی در گوشی

پادکست های English Class 101، یکی از مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان می باشد. مجموعه آموزشی “انگلیش کلاس ۱۰۱” پایه ترین و اساسی ترین مباحث زبان انگلیسی را به شما زبان آموزان عزیز آموزش خواهد داد. مجموعه فوق باعث می شود که مهارت شنیداری (listening) شما تقویت شود. زبان آموزان همیشه برای تقویت مهارت شنیداری خود، از پادکست های صوتی و تصویری استفاده می کنند که ما در این سایت یکی از بهترین پادکست های صوتی و تصویری را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که: ابتدا چندین لغت را همراه با تصویر به زبان آموز معرفی می کند، و بعد با همان لغات جملات و عباراتی را می سازد. این شیوه آموزش به زبان آموز کمک می کند که متوجه شود کلمات را چگونه و چه موقع در جمله بکار ببرد. یکی از ویژگی های خوب این مجموعه، آموزش همراه با ۲ لهجه بریتیش و امریکن (British & American) است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره پادکست صوتی آموزش زبان انگلیسی English Class 101 اینجا را کلیک کنید.

Linguaphone

کامل ترین مجموعه صوتی به همرا لینگافن

مجموعه صوتی Linguaphone، یکی از بهترین و معروف ترین مجموعه های آموزش و تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه مکالمه را همراه با روشی ساده و جذاب به زبان آموزان عزیز آموزش خواهد داد. این مجموعه صوتی برای تمامی سطوح مناسب می باشد، زیرا آموزش این مجموعه از ابتدا و پایه می باشد. دروس مجموعه فوق دارای ۳ سطح (Beginner – Intermediate – Advanced) می باشد. همچنین علاوه بر دروس ۳ سطح، دارای فایل های دیگری به نام American English Course و Linguaphone English Course می باشد. در هر سطح تعدادی درس وجود دارد که هر کدام از دروس در مورد موضوعات روزمره و عمومی می باشد. علاوه بر اینها، نحوه صحبت کردن در موقعیت های مختلف، آموزش اصطلاحات و عبارات رایج، Listening و Reading را به شما عزیزان آموزش خواهد داد.

جهت کسب اطلاعات درباره مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی Linguaphone اینجا را کلیک کنید.

Really Learn 100 Phrasal Verbs

آموزش اسلنگ های زبان انگلیسی

کتاب Really Learn 100 Phrasal Verbs، از مجموعه های خوب آموزش افعال عبارتی زبان انگلیسی می باشد. مجموعه فوق دارای ۱۰۰ فعل توصیفی و عبارتی می باشد، که تمامی افعال ۲ قسمتی را به صورت کامل توضیح داده است. آموزش مجموعه فوق به این صورت می باشد که: هر صفحه به یک فعل اختصاص داده شده است که به این صورت تمامی توضیحات (مترادف و متضاد) مربوط به فعل را کامل آموزش می دهد. همچنین بعد از آموزش دارای تمریناتی است که می توانید برای ارزیابی سطح یادگیری خود، پاسخ خود را با پاسخی که در انتهای کتاب قرار دارد، مقایسه کنید. افعال دو قسمتی که در این مجموعه وجود دارد، زبان آموزان به صورت روزمره با آنها سروکار دارند و می توان گفت افعالی پرکاربرد و رایج هستند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش افعال عبارتی انگلیسی Really Learn 100 Phrasal Verbs اینجا را کلیک کنید.

North American Idioms

دانلود درآمدی بر ادبیات انگلیسی

نرم افزار North American Idioms، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت اصطلاحات می باشد. این مجموعه دارای ۱۶ درس با موضوعات مختلف می باشد که به ۴ بخش تقسیم شده است، و این ۴ بخش هر کدام دارای ۴ درس می باشند. بعد از اتمام هر بخش (۴ درس)، قسمتی به نام مرور و یا خلاصه دروس وجود دارد که باعث می شود تمام نکات و مطالب موجود در درس ها را باری دیگر مرور کنید. این عمل سبب می شود که تمامی مطالب به خوبی در ذهن شما باقی بماند. اصطلاحات موجود در این نرم افزار آموزشی، دارای معنی و همراه با مثال کاربردی می باشد. این مجموعه سعی کرده است که از آموزش صوتی و تصویری همراه با متن، از تصاویر زیبا و تمرینات جذاب و متنوع برای آموزش بهتر شما زبان آموزان عزیز استفاده کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار آموزش اصطلاحات انگلیسی North American Idioms اینجا را کلیک کنید.

Learning Idioms With Teacher

چملات خیابانی انگلیسی

فیلم آموزشی Learning Idioms With Teacher، یکی از بهترین مجموعه های ویدیویی آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. یادگیری اصطلاحات یکی از اوامری است که زبان آموزان به آن کمتر اهمیت می دهند. این مجموعه اصطلاحات را همراه با فیلم آموزشی به شما عزیزان آموزش خواهد داد. آموزش این مجموعه ویدیویی به گونه ای است که زبان آموزان با دیدن آن می توانند آموزش را بخاطر بسپارند. این مجموعه آموزشی توسط یک معلم باهوش و جالب آموزش داده می شود و همچنین تمامی اصطلاحات پرکاربرد و رایج را، به بهترین شیوه آموزش می دهد. اصطلاحات هر موضوع را به صورت جداگانه به شما آموزش خواهد داد و همچنین متن فایل های ویدیویی این مجموعه در فایل PDF قرار دارد. زمانی که فکر می کنید کسی به صورت حرفه ای انگلیسی صحبت می کند، قطعا مطمئن باشید که او در جملات خود از اصطلاحات کمک می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش اصطلاحات انگلیسی Learning Idioms With Teacher اینجا را کلیک کنید.

Daily Video Vocab

دانلود واژه ضروری انگلیسی

مجموعه Daily Video Vocab بهترین مجموعه آموزش لغات و اصطلاحات انگلیسی است. این مجموعه ویدیوئی سعی دارد شما را با لغات و اصطلاحات رایج انگلیسی که در طی روز با آن سروکار دارید، آشنا کند. مجموعه دیلی ویدیو وکب دارای ۱۱۹ درس می باشد که در هر درس شما را با یک لغت یا اصطلاح جدید آشنا می کند. در ابتدا لغت یا اصطلاح مربوطه را بیان می کند و بعد معنی آن را به صورت کامل برای شما نمایان می کند. و در آخر با آوردن چند مثال درس را کامل می کند. مثال ها به شما کمک می کند که معنی کامل و دقیق اصطلاحات و لغات را متوجه شوید. با داشتن این مجموعه علاوه بر تقویت لغات و اصطلاحات کاربردی جدید در زبان انگلیسی، به نحوه ی تلفظ شما هم کمک می کند. مجموعه Daily Video Vocab برای مکالمه روزمره شما بسیار موثر است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش واژگان انگلیسی Daily Video Vocab اینجا را کلیک کنید.

Scott Foresman Science

داستان انگلیسی با ترجمه فازسی

کتاب های Scott Foresman Science، از مجموعه کتاب های علمی سطح بندی شده می باشد که در قالب ۷ سطح آموزشی برای زبان آموزان و علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی همراه با مباحث علمی، آماده شده است. این مجموعه دارای بیش از ۲۹۰ کتاب الکترونیکی با موضوعات و مباحث مختلف علمی در قالب فایل PDF می باشد. یکی از ویژگی های برجسته این مجموعه، فایل های صوتی می باشد که در فایل های PDF قرار گرفته است و زبان آموز به سادگی و با یک کلیک بر روی پخش صدا می تواند تمامی متن های کتاب را همزمان با اینکه می بینند، گوش دهند. این امر باعث می شود که به طور همزمان مهارت Reading و Listening زبان آموزان تقویت شده و همچنین سطح دایره لغات خود را به سادگی افزایش دهید. از دیگر ویژگی های خوب این مجموعه، کیفیت بالای تصاویر و تعداد صفحات کم آن است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب های علمی انگلیسی Scott Foresman Science اینجا را کلیک کنید.

مجموعه داستان های انگلیسی

دانملود کامل ترین بسته کتاب های داستان انگلیسی

مجموعه داستان های انگلیسی، بهترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی نیز محسوب می شود. کتاب های مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، دارای کتاب داستان های متنوع با سطوح کامل هستند که برای تمامی افراد و سطوح نیز مناسب می باشند. یکی از ویژگی های این مجموعه، این است که دارای داستان های جذاب و سرگرم کننده می باشد. داستان های این مجموعه کوتاه می باشند و همین باعث شده است که داستان های متنوع با تعداد بیشتری ارائه گردد. زبان آموزان اغلب به دنبال داستان های کوتاه و جالب می باشند، زیرا داستان های کوتاه لذت بخش و سرگرم کننده نیز می باشند. تمام کتاب های این مجموعه همراه با فایل صوتی می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب داستان های انگلیسی اینجا را کلیک کنید.

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی – مقدماتی تا پیشرفته

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

پرفروش ترین منابع آموزش زبان انگلیسی – همراه با دیکشنری های قابل نصب بر روی پرکاربردترین سیستم عامل ها

سطح

مبتدی – متوسط – پیشرفته

تعداد دی وی دی

30 دی وی دی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

649,000 تومان

خرید

14 دیدگاه برای “جامع ترین پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی – مقدماتی تا پیشرفته”

  1. سلام

    سایت کارآمدی دارید.

    من تعدادی دانلود از سایت شما انجام دادم. برای قدردانی از زحمتهای شما محبت نموده شماره حسابی را معرفی کنید تا هدیه ای را خدمتان تقدیم کنم.

    با تشکر

    محسن زاده

  2. سلام

    با تشکر از زحمات شما

    میشه با توجه به اینکه بعضی از فایل های پک جامع رو دارم با بعضی از موضوعات پک های دیکه در حد همون اندازه که حجم حذف میشه جایگزین کنم

  3. سسلام خدمت شما . من امروز یک پکیج از سایت شما سفارش دادم .میخواستم بدونم جچوری میشه فهمید کی میرسه دستم؟ممنون بابت سایت خوبتون

  4. سلام . یک پکیج سفارش دادم ویک لینک به من داده شد می خواستم بدونم چجوری میشه ازلینک استفاده کرد لطفا جواب بدید.باتشکر

  5. سلام خسته نباشید.

    میخواستم ببینم بعد از سفارش این محصول مشخص هست که از کجا باید شروع کنیم و از کدوم پک استفاده کنیم ؟

    با تشکر 

  6. سلام خوبین
    من یکی سفارش دادم هم میخاستم ببینم کی میرسه هم که از کجا شروع کنم آموزش رو؟
    ممنون

  7. سلام من میخواستم زبان انگلیسی رو به طور کامل هم خواندن هم نوشتن یاد بگیرم
    کدوم پکیج خوبه
    راستی آموزش صوتی خوشم نمیاد
    آموزش تصویری میخوام که با فارسی توضیح بده
    ممنون

  8. پکیچ زبانتان خیلی خوبه دستتون درد نکنه . به کسی که قصد خوندن زبان رو داشته باشه پکیچ شما رو معرفی می کنم چون سریع و با کمترین هزینه بهترین نتیجه رو گرفتم باتشکر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا