بهترین منابع آزمون تافل TOEFL – [شامل 58 مجموعه پر فروش و بی نظیر]

معرفی منابع آزمون تافل

پکیجی که برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم، یکی از کامل ترین بسته منابع آمادگی برای آزمون تافل TOEFL می باشد. این پکیج کامل، دارای منابع پرفروش و پرطرفدار آزمون تافل TOEFL می باشد که در کسب نمره بالا، برای زبان آموزان و متقاضیان بسیار موثر و مفید خواهد بود. این مجموعه ارزشمند دارای معتبرترین و استانداردترین سوالات آزمون های تافل می باشد و همچنین پکیج فوق طبق تمامی اطلاعات و آزمون های مربوط به تافل گردآوری و کامل شده است.

بسته آموزشی که در اختیار دارید، برای تمامی سطوح (مبتدی تا پیشرفته) مناسب می باشد و همه زبان آموزان را در هر سطحی که هستند می تواند یاری دهد. این پکیج علاوه بر تقویت مهارت های لازم برای آزمون TOEFL، زبان آموزان را با نحوه تست زنی در آزمون تافل آشنا خواهد کرد. برای موفقیت در آزمون تافل، باید 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را فرا بگیریم. پکیجی که در اختیار دارید، تمامی نکات و مطالب را جهت تقویت این 4 مهارت و کسب نمره بهتر و بیشتر، برای شما عزیزان عنوان می کند.

آزمون تافل یکی از آزمون هایی است که سطح یادگیری و توانایی افراد را در برقراری ارتباط انگلیسی ارزیابی می کند. همانطور که می دانید، آزمون تافل به 2 شیوه اینترنتی (IBT) و کاغذی (PBT) برقرار می شود. پکیج فوق طرز آمادگی برای هر 2 روش را به زبان آموزان عزیز آموزش خواهد داد.

همراه با این پکیج آموزشی می توانید آزمون تافل واقعی را قبل از آزمون اصلی آن، تجربه کنید. زبان آموزان اغلب برای یادگیری زبان انگلیسی چندین مجموعه آموزشی را تهیه می کنند و از همه آنها به دلیل روش ها و تکنیک های مختلف آموزشی، برای یادگیری بهتر استفاده می کنند. این امر باعث می شود که شما عزیزان هزینه ی زیادی را صرف تهیه این مجموعه ها کنید. اما سایت Languagedownload، این پکیج کامل را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا به صورت یکجا و با صرف هزینه کمتر تمام مجموعه های معتبر و کامل را تهیه نمایید.

کامل ترین بسته منابع آمادگی برای آزمون تافل TOEFL

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

همراه با معتبرترین آزمون ها و پرفروش ترین منابع آزمون تافل IBT – PBT

سطح

متوسط به بالا

تعداد محصول

58 محصول آموزشی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

199,000 تومان

خرید

Barron’s How To Prepare For The TOEFL 11th Edition

TOEFL IBT

مجموعه Barron’s How To Prepare For The TOEFL 11th Edition، یکی از بهترین کتاب های آموزش جامع زبان انگلیسی برای آزمون تافل می باشد. این مجموعه علاوه بر کتاب الکترونیکی (PDF)، دارای فایل های صوتی (MP3) نیز می باشد که به زبان آموز کمک می کند مهارت شنیداری (Listening) خود را نیز تقویت کند. یکی از ویژگی هایی که این مجموعه دارد، این است که: سوالات آزمون های این مجموعه استاندارد بوده و در سطح متوسط قرار دارند. مجموعه فوق هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را تقویت خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون تافل Barron’s How To Prepare For The TOEFL 11th Edition اینجا را کلیک کنید.

Barron’s How To Prepare For The TOEFL iBT 12th Edition

TOEFL PBT

مجموعه Barron’s How To Prepare For The TOEFL iBT 12th Edition، یکی از کتاب های آموزش و تقویت مهارت های لازم برای آزمون تافل می باشد. همانطور که در ابتدای توضیحات گفته شد، آزمون تافل به 2 روش اینترنتی و کاغذی انجام می شود. مجموعه فوق برای آزمون تافل اینترنتی فراهم شده است و نحوه انجام این آزمون را به صورت اینترنتی، به صورت کامل و همراه با تصویر برای شما عزیزان توضیح خواهد داد. با این مجموعه به راحتی می توانید قبل از شرکت در آزمون، تمامی نکات و مطالب مربوط به آزمون تافل را فرابگیرید.

Cambridge Preparation For The TOEFL Test 3rd Edition

آموزش مهارت های آزمون تافل پی بی تی

کتاب Cambridge Preparation For The TOEFL Test 3rd Edition، مجموعه ای است که زبان آموزان را به صورت کامل با آزمون تافل آشنا می کند. از آنجایی که برای موفقیت در آزمون تافل باید با هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی آشناییت داشت، این مجموعه یادگیری 4 مهارت اصلی را هدف آموزش قرار داده است. با یادگیری این مجموعه آموزشی، هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را به راحتی و به سادگی خواهید آموخت و در آزمون تافل TOEFL نمره بالایی را کسب خواهید کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای تافل Cambridge Preparation For The TOEFL Test اینجا را کلیک کنید. 

Cambridge Preparation For The TOEFL Test 4th Edition

آموزش مهارت های ضروری برای تافل به صورت خودآموز

مجموعه Cambridge Preparation For The TOEFL Test 4th Edition، یکی از مجموعه هایی است که جهت معرفی کامل تافل به زبان آموزان آماده شده است. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید ویرایش چهارم می باشد که ویرایش سوم آن هم در این پکیج کامل آموزشی آمده است. این مجموعه دارای کتاب تمرین می باشد که همچنین پاسخ تمام تمرینات در فایل PDF جداگانه ای برای زبان آموزان فراهم گردیده است. این مجموعه دارای کتاب های الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) می باشد که تمامی فایل های MP3 آن، دارای متن فایل صوتی نیز می باشد. مجموعه فوق از انتشارات کمبریج (Cambridge) می باشد.

Longman Introductory Course For The TOEFL Test 2nd Edition

امتحان TOEFL

مجموعه Longman Introductory Course For The TOEFL Test 2nd Edition، از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی برای آزمون تافل می باشد. این مجموعه هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را، که در آزمون تافل بسیار مهم می باشند را آموزش خواهد داد. مجموعه فوق دارای فایل های نرم افزار، PDF و MP3 نیز می باشد. این مجموعه بخاطر وجود نرم افزار، دارای قابلیت اینتراکتیو می باشد که باعث می شود زبان آموز به راحتی بتواند به تمرین ها و تست های تافل پاسخ دهد. آزمون ها و سوالاتی از تافل در فایل PDF جداگانه ای قرار دارند که پاسخ آنها در انتهای کتاب نیز قرار دارد.

Longman Writing TOEFL IBT

Longman-Writing-IBT

Longman Writing TOEFL IBT استانداردترین آزمون تافل انگلیسی است. مجموعه TOEFL IBT برای تمامی روش هایی که زبان آموزان به آن احتیاج دارند آماده کمک رسانی است. این مجموعه می تواند برای زبان آموزان مبتدی و یا زبان آموزانی که در مرحله تکمیلی زبان هستند مورد استفاده قرار گیرد. این مجموعه استاندارد شامل فایل mp3 می باشد که تمامی آزمون های موجود در فایل mp3 با سوالات موجود در PDF کاملا متفاوت است.این یعنی شما دارای سوالات مختلف و گسترده ای هستید. مجموعه Longman Writing TOEFL IBT شما را با مهارت های کامل زبان انگلیسی، مهارت های علمی و نحوه تست گرفتن آشنا می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون تافل Longman Writing TOEFL IBT اینجا را کلیک کنید.

Barron’s How To Prepare For The TOEFL Essay

بسته آموزش تافل

مجموعه Barron’s How To Prepare For The TOEFL Essay، یکی از مجموعه های کامل آمادگی برای آزمون تافل می باشد. 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی، در پاسخ دهی به سوالات آزمون تافل نقش موثری دارند، به همین دلیل این مجموعه آموزشی هر 4 مهارت را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. بعد از آموزش و تقویت مهارت های لازم، چندین آزمون معتبر و کامل را برای شما عزیزان فراهم کرده است که پاسخ تمامی آزمون ها در انتهای کتاب قرار دارد. این آزمون ها به زبان آموزان کمک می کنند که قبل از آزمون اصلی تافل، با سوالات این آزمون آشنا شده و از استرس و اضطراب متقاضیان کاسته شود.

Kaplan 2010-2011

پادکست های آموزشی آزمون TOEFL

مجموعه کامل Kaplan 2010-2011، یکی از مجموعه های خوب آموزش مهارت های لازم برای آزمون تافل می باشد. مجموعه فوق می تواند به شما این اطمینان را دهد، که با مطالعه این مجموعه در آزمون تافل نمره بالایی کسب خواهید کرد. این مجموعه دارای آزمون های معتبر و جامعی می باشد که زبان آموزان را برای کسب نمره بالا و همچنین کسب موفقیت یاری می دهد. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، دارای فایل های PDF، MP3 و نرم افزار می باشد که فایل نرم افزار آن تمامی توضیحات لازم را در مورد این آزمون در اختیار شما قرار می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای آزمون تافل Kaplan 2010-2011 اینجا را کلیک کنید.

Barron’s How To Prepare For The TOEFL 9th Edition

تافل آزمایشی

نرم افزار Barron’s How To Prepare For The TOEFL 9th Edition، یکی از نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی برای آزمون تافل می باشد. این نرم افزار دارای تمامی نکات و مفاهیم لازم آزمون تافل می باشد، که یک زبان آموز و کسی که قصد دارد در آزمون تافل شرکت کند باید آنها را یاد بگیرد. با این نرم افزار می توانید تمام نیاز های خود را نسبت به آزمون تافل برطرف نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار Barron’s How To Prepare For The TOEFL 9th Edition  اینجا را کلیک کنید.

Thomson TOEFL iBT

تافل تضمینی

مجموعه Thomson TOEFL iBT، یکی از مجموعه های کامل آموزش مهارت های لازم جهت آمادگی برای آزمون تافل می باشد. این مجموعه دارای فایل های نرم افزار، PDF و MP3 می باشد که نرم افزار آن دارای چندین آزمون معتبر تافل می باشد که می توانید به صورت اینتراکتیو آنها را انجام دهید. قابلیت اینتراکتیو مجموعه به زبان آموز این امکان را می دهد که به راحتی به سوالات پاسخ دهد و بعد از اتمام آزمون، پاسخ های سوالات را مشاهده نماید. این آزمون نکات لازم، جهت یادگیری مهارت ها را برای شما عنوان می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آمادگی برای تافل Thomson TOEFL iBT اینجا را کلیک کنید.

TOEFL Sampler CBT

تافل در ایران

نرم افزار TOEFL Sampler CBT، از نرم افزارهای خوب آمادگی برای آزمون تافل می باشد. این نرم افزار دارای چندین بخش می باشد که تمامی مراحلی که باید برای این آزمون طی شود را دارا می باشد. بعد از توضیح کامل و آشنا شدن با این آزمون، می توانید به راحتی به سوالات پاسخ دهید و خود را برای آزمون اصلی آماده کنید. آزمون تافل یکی از آزمون های مهم زبان انگلیسی می باشد که سطح زبان آموزان را در تمامی مهارت ها ارزیابی می کند. این نرم افزار برای کسب موفقیت در این آزمون بسیار مفید و موثر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار آمادگی برای آزمون تافل TOEFL Sampler CBT اینجا را کلیک کنید.

Next Generation Delta TOEFL

تافل سازمان سنجش

مجموعه Next Generation Delta TOEFL، یکی از نرم افزارهای کامل آمادگی برای آزمون تافل می باشد. این مجموعه 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را تقویت می کند، در واقع دارای 4 بخش کامل می باشد که هرکدام از آنها آموزش و تقویت یک مهارت را بر عهده دارند. بعد از اتمام آموزش مهارت ها، 4 آزمون وجود دارد که با انجام دادن آنها با آزمون تافل آشنا شده و دیگر استرسی برای آزمون اصلی نخواهید داشت. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد.

The Heinemann TOEFL Preparation Course

نرم افزار آمادگی برای آزمون تافل

نرم افزار The Heinemann TOEFL Preparation Course، یکی از نرم افزارهای خوب آموزش زبان انگلیسی برای آزمون تافل می باشد. این نرم افزار دارای 4 بخش می باشد که 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را تقویت می کند. همچنین بعد از آموزش و تقویت مهارت های زبان انگلیسی، تست هایی وجود دارد که با انجام آنها، با تافل بیشتر آشنا خواهید شد. در انتهای این نرم افزار، متن فایل های صوتی موجود در نرم افزار قرار دارد که در تقویت مهارت شنیداری زبان آموزان بسیار موثر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار آمادگی آزمون تافل The Heinemann TOEFL Preparation Course اینجا را کلیک کنید.

TOEFL 3000 Questions Director

تقویت مهارت های لازم برای آمادگی آزمون تافل از پایه

نرم افزار TOEFL 3000 Questions Director، یکی از نرم افزارهایی است که تعداد زیادی آزمون تافل را برای شما عزیزان آماده کرده است. این نرم افزار دارای 150 آزمون می باشد که دارای تعداد زیادی سوال است. این آزمون ها، شامل سوالات معتبر آزمون تافل می باشد که قصد دارد شما را با محیط این آزمون آشنا کند. با سوالاتی که در این آزمون مواجه می شوید، می توانند شما را در کسب نمره بالا و همچنین کسب موفقیت یاری دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار آمادگی آزمون تافل TOEFL 3000 Questions Director اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ای دارای بیش از 40 مجموعه ارزشمند آمادگی برای آزمون تافل

خرید اینترنتی منابع آزمون تافل TOEFL

مجموعه ای دارای بیش از 40 مجموعه ارزشمند آمادگی برای آزمون تافل، که از کامل ترین و بهترین محصولات این پکیج به شمار می آید. تمامی محصولات موجود در این مجموعه، دارای نکات و مفاهیم کامل آزمون تافل می باشند که به سادگی برای شما عزیزان توضیح داده می شوند. مجموعه فوق، دارای فایل های PDF (کتاب الکترونیکی)، MP3 (فایل صوتی) و نرم افزار می باشد. این مجموعه کامل و ارزشمند، برای کسب نمره بالاتر و موفقیت در آزمون تافل، بسیار مفید و موثر است. این مجموعه دارای بیش از 40 محصول می باشد که می تواند به تنهایی شما را در کسب مهارت های لازم یاری دهد.

3 دیدگاه برای “بهترین منابع آزمون تافل TOEFL – [شامل 58 مجموعه پر فروش و بی نظیر]”

  1. سلام، خیلی ممنون از لینک دانلود تافل.  آیا به غیر از سه لینک دانلود تافل، منابع دیگری برای دانلود این آزمون دارید؟ لطفا لینکشو برای من بفرستین. بازم ممنون از زحماتتون.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا