بهترین پکیج منابع صوتی آموزش زبان انگلیسی (شامل 15 محصول منتخب!)

بهترین پکیج صوتی آموزش زبان انگلیسی + 15 محصول عالی

مجموعه آموزشی که هم اکنون برای شما عزیزان فراهم کرده ایم، کامل ترین پکیج صوتی آموزش زبان انگلیسی می باشد. نیاز هر فردی است که زبان دیگری را به جز زبان مادری فرابگیرد، به ویژه زبان انگلیسی که زبانی بین المللی است و برای هر شخصی لازم است.

زبان انگلیسی یکی از پرطرفدارترین و پرمخاطب ترین زبان هاست، از این رو مجموعه های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که ما بهترین مجموعه های صوتی آموزش زبان انگلیسی را در این پکیج، در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. زبان آموزان همیشه به دنبال بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی هستند، اما اغلب به نتیجه نمی رسند. بهترین روش یادگیری می تواند از طریق کلاس های آموزشی، نرم افزارها، کتاب ها، فایل های صوتی، فیلم های آموزشی و … باشد. اما اغلب یادگیری همراه با شنیدن بهتر صورت می گیرد و زبان آموزان بهتر و سریع تر متوجه مطالب خواهند شد.

آموزش از طریق فایل های صوتی انگلیسی، به زبان آموزان کمک می کند که سریع تر مکالمه انگلیسی را فرابگیرند و بتوانند مهارت شنیداری خود را تقویت کنند. منابعی که در این پکیج آموزشی برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم، بهترین و پرفروش ترین منابع صوتی آموزش زبان انگلیسی می باشد. این پکیج آموزشی مهارت های زبان انگلیسی را به خوبی تقویت می کند، به ویژه مکالمه انگلیسی را اکثر زبان آموزان قصد یادگیری آن را دارند. کلمات و جملاتی که در این مجموعه های صوتی استفاده می شود؛ علاوه بر اینکه به خوبی در ذهن باقی می مانند، زبان آموز می تواند تلفظ و لهجه صحیح انگلیسی را نیز فرابگیرد.

اغلب زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی چندین مجموعه را به صورت جداگانه تهیه می کنند و برای هر مجموعه باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنند. اما سایت Languagedownload برای صرف هزینه کمتر و وجود مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی به صورت یکجا، این پکیج آموزشی را تهیه کرده است.

جهت آشنایی شما با این پکیج ارزشمند بخشی از منابع آن را همراه با توضیحات مختصر در قسمت زیر می توانید مشاهده نمایید. همچنین در انتهای این پست لیست کامل منابع قرار داده شده است.

 کامل ترین پکیج منابع صوتی آموزش زبان انگلیسی

زبان و لهجه

امریکن و بریتیش – انگلیسی

توضیحات

پرطرفدارترین پکیج آموزشی – دارای کامل ترین منابع صوتی آموزش انگلیسی

سطح

مقدماتی تا پیشرفته

تعداد محصول

15 محصول آموزشی

تعداد دی وی دی

20 DVD

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

499,000 تومان

خرید

پکیج کامل منابع صوتی شامل مجموعه های زیر است:

مجموعه Effortless English

آموزش لغات انگلیسی صوتی

مجموعه آموزشی Effortless English، پرطرفدارترین مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای سطوح مختلف است و به همین جهت برای تمامی زبان آموزان در هر سطحی (مبتدی تا پیشرفته) که هستند، مناسب می باشد. آموزش این مجموعه به سادگی و راحتی صورت می گیرد. به صورتی که زبان آموز مکالمه خود را تنها با گوش دادن به فایل های صوتی این مجموعه می تواند تقویت کند. آموزش مجموعه فوق همانند یادگیری زبان مادری می باشد. شما زبان مادری را بدون هیچ گونه قوانین و یا گرامری به صورت طبیعی فراگرفته اید. همراه با این مجموعه می توانید زبان انگلیسی را به راحتی و سادگی زبان مادری بیاموزید.فایل های ویدیویی این مجموعه دارای آموزش لغات زبان انگلیسی توسط یکی از اساتید برجسته انگلیسی (AJ Hoge) می باشد. آموزش لغات انگلیسی، همراه با حرکات صورت می گیرد که زبان آموز بتواند به راحتی واژگان انگلیسی را به خاطر بسپارد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی Effortless English اینجا را کلیک کنید.

مجموعه English Class101

آموزش زبان انگلیسی در گوشی

پادکست های English Class 101، یکی از مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان می باشد. مجموعه آموزشی “انگلیش کلاس ۱۰۱” پایه ترین و اساسی ترین مباحث زبان انگلیسی را به شما زبان آموزان عزیز آموزش خواهد داد. مجموعه فوق باعث می شود که مهارت شنیداری (Listening) شما تقویت شود. زبان آموزان همیشه برای تقویت مهارت شنیداری خود، از پادکست های صوتی و تصویری استفاده می کنند که ما در این سایت یکی از بهترین پادکست های صوتی و تصویری را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که: ابتدا چندین لغت را همراه با تصویر به زبان آموز معرفی می کند، و بعد با همان لغات جملات و عباراتی را می سازد. این شیوه آموزش به زبان آموز کمک می کند که متوجه شود کلمات را چگونه و چه موقع در جمله بکار ببرد. یکی از ویژگی های خوب این مجموعه، آموزش همراه با ۲ لهجه بریتیش و امریکن (British & American) است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره پادکست صوتی آموزش زبان انگلیسی English Class 101 اینجا را کلیک کنید.

مجموعه British Council Podcasts

دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

مجموعه British Council Podcasts، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی می باشد. مجموعه های آموزشی که به صورت فایل صوتی می باشند را می توان در هر مکان و موقعیتی گوش داد، فقط کافی است موبایل، کامپیوتر و یا هر دستگاه دیگری که قابلیت اجرای این مجموعه را داشته باشد، را در دسترس داشته باشید. برای تقویت این مهارت، هر چقدر فایل صوتی مربوط به زبان انگلیسی را گوش دهید، بیشتر در یادگیری به شما کمک می کند. این مجموعه علاوه بر تقویت مهارت شنیداری، در یادگیری لغات و طرز تلفظ کلمات کمک بسزایی به شما می کند. موضوعات این مجموعه آموزشی عبارتند از: بخش مقدماتی، مقاله، کودکانه، شعر، داستان، تم، بخش حرفه ای و پیشرفته. که تمامی این موضوعات بسیار جذاب و متنوع می باشند و همچنین این موضوعات به گونه ای انتخاب شده اند که در زندگی روزمره خود، به آنها نیاز داریم. مجموعه فوق نیز دارای تمرینات بسیار مفید می باشد که پاسخ تمام تمرینات نیز در مجموعه قرار دارد.

جهت اطلاعات بیشتر درمورد پادکست های صوتی آموزش بریتیش انگلیسی British Council Podcasts اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Fluent English

پادکست های صوتی آموزش زبان انگلیسی

مجموعه Fluent English، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت مکالمه می باشد. موضوعات این دروس مختلف و متنوع می باشد و همچنین دارای موضوعات روزمره نیز می باشد. فایل صوتی این مجموعه، بیش از ۲۵ ساعت آموزش را دارا می باشد، که این روش آموزش، باعث تقویت مهارت شنیداری زبان آموز نیز می شود. همچنین مجموعه فوق دارای متن فایل صوتی نیز می باشد. موضوعات این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که شما در طول روز با آنها سروکار دارید. هدف این مجموعه، تقویت مهارت مکالمه شما زبان آموزان عزیز می باشد، یعنی دقیقا همان چیزی که زبان آموزان به دنبال آن هستند. کسانی که برای تقویت مهارت مکالمه خود فرصت زیادی ندارند، این مجموعه باعث می شود که به سرعت در این امر پیشرفت کنند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی آموزش مکالمه زبان انگلیسی Fluent English اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Executive Vocabulary

برنامه تلفظ کلمات انگلیسی برای موبایل

مجموعه Executive Vocabulary، یکی از مجموعه های صوتی آموزش و تقویت لغات پرکاربرد زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۱۲۵ فایل صوتی می باشد که تمامی لغات رایج و پرکاربرد را همراه با معنی آن برای شما بیان می کند. معنی این لغات به صورت توضیح مختصر می باشد، که به صورت واضح و صریح معنی لغات را برای شما زبان آموزان عزیز بیان می کند. این مجموعه تنها دارای فایل MP3 می باشد، در واقع آموزش آن به صورت صوتی می باشد. مجموعه فوق علاوه بر تقویت واژگان پرکاربرد و رایج زبان انگلیسی، مهارت لیسنینگ (Listening) را نیز تقویت می کند. شما با چندین بار گوش دادن به این فایل های صوتی، هر بار بیشتر سعی می کنید که به خوبی متوجه مطالب شوید و همین امر باعث می شود که شما با کلمات و جملات زبان انگلیسی بیشتر آشنا شوید و همزمان مهارت شنیداری خود را نیز تقویت کنید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی تقویت لغات پرکاربرد انگلیسی Executive Vocabulary اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Learn English Via Listening

آموزش زبان انگلیسی برای موبایل

مجموعه آموزش زبان انگلیسی Learn English Via Listening، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی همراه با شنیدن فایل صوتی می باشد. این مجموعه در قالب ۶ سطح آموزشی برای شما فراهم شده است و همچنین دارای بیش از ۵۰۰ فایل صوتی می باشد. یادگیری زبان از طریق شنیدن برای تقویت مهارت Listening و Speaking بسیار مفید و موثر است. یکی از بهترین روش های تقویت زبان انگلیسی از طریق گوش دادن (Listening) می باشد. زیرا با گوش دادن و یا آموزش از طریق شنیدن، طرز تلفظ حروف و کلمات را همزمان با آموزش زبان انگلیسی یاد خواهید گرفت. امروزه با وجود دستگاه هایی مانند: موبایل، MP3 Player و دستگاه های دیگری نظیر اینها، یادگیری از طریق گوش دادن را برای زبان آموزان عزیز راحت و آسان کرده است. شما می توانید در هر مکان و جایی که قرار دارید، با توجه به این روش، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی Learn English Via Listening اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Listening to The News

یادگیری زبان انگلیسی بر روی تلفن همراه

مجموعه Listening to The News، یکی از شناخته شده ترین مجموعه های آموزش مهارت لیسنینگ می باشد. این مجموعه، به زبان آموزان در سراسر دنیا کمک می کند تا مهارت شنیداری انگلیسی را به راحتی و در هر مکانی که هستند، بیاموزند. همچنین مجموعه دارای Transcripts (متن فایل صوتی) می باشد که اگر در گوش دادن به فایل های صوتی با مشکل مواجه شدید، می توانید با مراجعه به انتهای کتاب و با استفاده از این قسمت مشکل خود را برطرف نمایید. اگر می خواهید مکالمه خوبی داشته باشید، مهارت شنیداری خود را تقویت کنید. زیرا اگر خوب متوجه صحبت های مخاطب خود نشوید، هیچ گاه نمی توانید پاسخ درستی در جواب، به او بدهید. پس با توجه به این، تقویت مهارت Listening امری ضروری برای داشتنن مکالمه ای خوب است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی Listening to The News اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ESL Aloud

فایل های صوتی آموزش زبان انگلیسی

پادکست صوتی ESL Aloud، بهترین پادکست صوتی آموزش زبان انگلیسی است که زبان انگلیسی را همراه با فایل های صوتی آموزش می دهد. آموزش از طریق فایل های صوتی بهتر و سریع تر صورت می گیرد. آموزش همراه با فایل های صوتی به تقویت مهارت شنیداری و مکالمه نیز بسیار کمک می کند. همچنین زبان آموزان می توانند با تلفظ صحیح و لهجه زبان انگلیسی آشنا شده و فرابگیرند. پادکست های صوتی را می توانید در هر مکان و در هر موقعیتی (در ماشین – هنگام پیاده روی – …) که هستید، گوش دهید. زیرا این مجموعه آموزشی بر روی کامپیوتر، موبایل، MP3 Player و دیگر دستگاه های پخش کننده فایل های صوتی قابل اجرا می باشد. با کمک این پادکست های آموزشی، زبان انگلیسی را در هر موقعیتی می توانید یاد بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پادکست صوتی آموزش زبان انگلیسی ESL Aloud اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ESL Pod

دانلود منابع صوتی زبان انگلیسی

پادکست صوتی ESL Pod، کامل ترین پادکست آموزش زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه همراه با موضوعات مختلف می باشد و زبان انگلیسی را در زمینه های مختلف آموزش می دهد. شما می توانید همراه با موضوعات این مجموعه، زبان انگلیسی را به راحتی بیاموزید. این مجموعه صوتی سعی داشته که از تمامی موضوعاتی که مربوط به امور روزمره می شود، در این پادکست صوتی انگلیسی استفاده کند. این امر باعث می شود که زبان آموزان با جملات و مکالمات تمامی امور روزمره آشنا شوند. فایل های صوتی که در این مجموعه قرار دارند، در یادگیری زبان انگلیسی بسیار مفید و موثر هستند. این پادکست آموزشی را می توان یکی از بهترین منابع صوتی آموزش زبان انگلیسی به شمار آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پادکست صوتی انگلیسی ESL Pod اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Instant Immersion English As A Second Language

دانلود مجموعه آموزش مکالمه صوتی

مجموعه آموزشی (Instant Immersion English As A Second Language (ESL، از مجموعه های صوتی آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه صوتی دارای 8 قسمت می باشد که هر درسی که در هر قسمت وجود دارد، به موضوع و مطلب خاصی پرداخته است. موضوعات این مجموعه مربوط به مکان ها و موقعیت های مختلف می باشد که به یادگیری سریع مکامه کمک خواهد کرد. هر قسمت این مجموعه دارای دروس مختلفی است که این درس ها شامل: آموزش لغات، گرامر، مکالمه، تلفظ، تمرین، مرور درس ها و … می باشد. مکالمه را ابتدا آموزش می دهد و بعد از شما می خواهد که برای یادگیری بهتر همراه با فایل های صوتی تکرار کنید. روش آموزش این مجموعه صوتی علاوه بر تقویت مکالمه، مهارت شنیداری و دایره واژگان را نیز تقویت خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش صوتی انگلیسی (Instant Immersion English As A Second Language (ESL اینجا را کلیک کنید.

مجموعه EnglishPod

دانلود رایگان فایل های صوتی آموزش انگلیسی

مجموعه صوتی EnglishPod، یکی از پادکست های معروف آموزش زبان انگلیسی می باشد. این پادکست را می توان یکی از بهترین منابع صوتی آموزش زبان انگلیسی به شمار آورد. زیرا سایت EnglishPod از بهترین سایت های ارائه دهنده ی مطالب صوتی آموزش زبان انگلیسی می باشد. این پادکست ها دارای چندین سطح مختلف می باشند که تمامی زبان آموزان در سطح های مختلف (مبتدی تا پیشرفته) بتوانند از آن استفاده کنند. لهجه این مجموعه آموزشی امریکن می باشد و زبان آموزانی که در سطح پایین تری قرار دارند، به راحتی می توانند متوجه مطالب این پادکست آموزشی شوند. این مجموعه صوتی دارای متن فایل های صوتی نیز می باشد که اگر زبان آموزان متوجه مطالب فایل های صوتی نشدند به متن های موجود در فایل PDF، مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پادکست صوتی انگلیسی EnglishPod اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Luke’s ENGLISH Podcast

دانلود رایگان فایل های ام پی تری آموزش انگلیسی

پادکست آموزشی Luke’s ENGLISH Podcast، یکی از پادکست های خوب آموزش زبان انگلیسی می باشد که به صورت صوتی و تصویری برای زبان آموزان عزیز فراهم شده است. این پادکست صوتی را یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی، به نام (Luke) آموزش خواهد داد. روش آموزش این استاد به صورت کمدی و طنزگونه می باشد. هدف او از آموزش انگلیسی همراه با روش کمدی این است که زبان آموزان همراه با یادگیری مطالب باید از آموزش لذت ببرند و آموزش برای آنها خسته کننده نباشد. این پادکست آموزشی، یکی از پرطرفدارترین و پرمخاطب ترین پادکست های صوتی و تصویری محسوب می شود. همراه با این مجموعه علاوه بر تقویت مهارت مکالمه، مهارت شنیداری، لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی خود را می توانید تقویت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پادکست آموزش زبان انگلیسی Luke’s ENGLISH Podcast اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Listen to English Podcast

دانلود رایگان پادکست های آموزش مکالمه زبان انگلیسی

پادکست صوتی Listen to English Podcast، یکی از پادکست های خوب آموزش زبان انگلیسی است. با این پادکست آموزشی به راحتی می توانید با زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید. این پادکست آموزشی دارای بیش از 300 فایل صوتی می باشد. فایل های صوتی باعث تقویت مهارت تلفظ و مهارت شنیداری شما عزیزان می شوند. همچنین می توانید همراه با پادکست ها، سطح دایره لغات خود را افزایش دهید. شما می توانید این پادکست های آموزشی را در هر مکان و موقعیتی گوش دهید و انگلیسی را در هر موقعیتی فرابگیرید. موضوعات و مطالبی که در این پادکست صوتی وجود دارد، در تقویت مهارت مکالمه بسیار موثر هستند. این پادکست آموزشی برای افرادی که در سطح متوسط و پیشرفته قرار دارند، بسیار مناسب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پادکست صوتی انگلیسی Listen to English Podcast اینجا را کلیک کنید.

مجموعه All Ears English Podcast

دانلود رایگان آموزش انگلیسی صوتی

پادکست آموزشی All Ears English Podcast، از مجموعه های صوتی آموزش زبان انگیسی می باشد. این پادکست آموزشی، زبان انگلیسی را با متد و شیوه ای جدید و همچنین همراه با جذابیت و سرگرمی آموزش خواهد داد. لهجه این مجموعه صوتی، امریکن (American) می باشد که زبان آموزان به راحتی بتوانند متوجه مطالب و گفته ها شوند. همانطور که می دانید، اغلب زبان آموزان در یادگیری و تقویت مهارت شنیداری خود، با مشکل مواجه هستند و به همین دلیل نمی توانند مکالمه خوبی برقرار کنند. این مجموعه به زبان آموزان کمک می کند که به راحتی بتوانند مهارت لیسنینگ خود را تقویت کنند. همچنین علاوه بر تقویت این مهارت، دایره لغات، اصطلاحات و افعال عبارتی خود را می توانید افزایش دهید و به راحتی در جملات و مکالمه های کوتاه استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پادکست آموزش زبان انگلیسی All Ears English Podcast اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Linguaphone

کامل ترین مجموعه صوتی به همرا لینگافن

مجموعه صوتی Linguaphone، یکی از بهترین و معروف ترین مجموعه های آموزش و تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه مکالمه را همراه با روشی ساده و جذاب به زبان آموزان عزیز آموزش خواهد داد. این مجموعه صوتی برای تمامی سطوح مناسب می باشد، زیرا آموزش این مجموعه از ابتدا و پایه می باشد. دروس مجموعه فوق دارای 3 سطح (Beginner – Intermediate – Advanced) می باشد. همچنین علاوه بر دروس 3 سطح، دارای فایل های دیگری به نام American English Course و Linguaphone English Course می باشد. در هر سطح تعدادی درس وجود دارد که هر کدام از دروس در مورد موضوعات روزمره و عمومی می باشد. علاوه بر اینها، نحوه صحبت کردن در موقعیت های مختلف، آموزش اصطلاحات و عبارات رایج، Listening و Reading را به شما عزیزان آموزش خواهد داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه صوتی آموزش زبان انگلیسی Linguaphone اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا