دانلود نرم افزار آموزش زبان اسپانیایی رزتا استون Rosetta Stone

دانلود نرم افزار اسپانیایی Rosetta Stone با لینک مستقیم

نرم افزار Rosetta Stone، یکی از پرفروش ترین نرم افزارهای آموزش زبان اسپانیایی در جهان است. این نرم افزار برای زبان آموزان مبتدی که قصد یادگیری زبان اسپانیایی را دارند بسیار مفید و موثر خواهد بود. این نرم افزار دارای 5 سطح آموزشی است که برای تمامی سطوح (مقدماتی تا پیشرفته) مناسب می باشد. به دلیل موفقیت چشمگیر نرم افزار رزتا استون، این شرکت نرم افزار خود را برای ۲۹ زبان زنده دنیا نیز تولید کرده است. روشی که این نرم افزار آموزشی دارد، بسیار ساده و مفید می باشد و همچنین همراه با متد جدید و به روز دنیاست. آموزش این نرم افزار به صورت تصویری می باشد که علاوه بر دیگر مهارت ها، نحوه تلفظ واژگان اسپانیایی را نیز آموزش می دهد که در یادگیری مکالمه بسیار اهمیت دارد. در این مجموعه شما از یک زبان استفاده می کنید، آن هم همان زبانی است که می خواهید یاد بگیرید. یعنی دیگر احتیاجی به ترجمه فارسی برای یادگیری زبان ندارید.

پیشنهاد اسپانیایی

نرم افزار آموزش زبان اسپانیایی رزتا استون Rosetta Stone

زبان و لهجه

اسپانیایی

توضیحات

بهترین و معروفترین نرم افزار آموزش زبان در دنیا – نسخه 4 (جدیدترین ورژن)

سطح

از سطح کاملا مبتدی تا Upper Intermediate

فرمت فایلها

نرم افزار – فایل های صوتی MP3

تعداد دی وی دی

6 دی وی دی

قیمت

179,000 تومان

خرید

رزتا استون تنها یک نرم افزار نیست، بلکه تصاویر، تمرین ها، فایل های صوتی و همچنین بسیاری از بخش های آموزشی دیگری هم می باشند که همه آنها در این نرم افزار آموزشی گنجانده شده اند. با استفاده از شیوه آموزش تصویری شما تمامی مهارت های زبان اسپانیایی را به بهترین شکل ممکن یاد خواهید گرفت. زیرا با توجه به تصاویر شما به معنی و مفهوم کلمات یا جملات پی خواهید برد، بدون آنکه آنها را به فارسی ترجمه کنید (هم اکنون از این روش در اکثر آموزشگاه های معتبر استفاده می شود). شیوه آموزش نرم افزار رزتا استون اسپانیایی به این صورت می باشد که چندین بار کلمات و جملاتی که آموزش داده را تکرار می کند که زبان آموزان با واژگان اسپانیایی بیشتر آشنا شوند. تکرار آموزش باعث می شود که زبان آموزان مطالب را بهتر یاد گرفته و به صورت دائم به خاطر بسپارند.

روش تصویری رزتا استون را می توان یکی از بهترین روش های آموزش زبان خارجی معرفی کرد. نرم افزار آموزشی Rosetta Stone دارای چندین بخش آموزشی می باشد. با استفاده از این نرم افزار نه تنها تمامی مهارت های زبان را فراخواهید گرفت بلکه ذهن شما هنگام صحبت کردن فقط به همان زبان مربوطه فکر می کند. همچنین مفهوم و کلیات این نرم افزار آموزشی را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد، زیرا تکرار کلمات و جملات و کامل بودن مجموعه این اجازه را نمی دهد. مجموعه فوق نسخه ۴ (جدیدترین ورژن) نرم افزار Rosetta Stone می باشد. این مجموعه می تواند لهجه صدای کاربر را تشخیص دهد و درستی یا نادرستی آن را مشخص کند. مجموعه نرم افزار بی نظیر رزتا استون همراه با فایل صوتی می باشد.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش اسپانیایی رزتا استون

آموزش زبان اسپانیایی آنلاین

آموزش اسپانیایی از ابتدا

آموزش زبان اسپانیایی به صورت خودآموز

آموزش زبان اسپانیایی در منزل

پرفروش ترین نرم افزار آموزش زبان اسپانیایی

2 دیدگاه برای “دانلود نرم افزار آموزش زبان اسپانیایی رزتا استون Rosetta Stone”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا