دانلود مجموعه صوتی آموزش زبان چک پیمزلر Pimsleur

سایت فروش مجموعه Pimsleur Czech

مجموعه Pimsleur، یکی از مجموعه های صوتی آموزش زبان چک به انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب 30 درس آموزشی می باشد. اگر زبان آموز روزی یک درس را به طور دقیق و کامل گوش دهد، بعد از 30 روز (1 ماه) بسیاری از مکالمات چک را فراگرفته است. در واقع زبان آموزان می توانند با این مجموعه، زبان چک را در 30 روز فرا بگیرند.

مجموعه آموزشی پیمزلر نسخه اصلی نصرت می باشد. افرادی که علاقه به یادگیری زبان دوم دارند، اغلب قصد دارند که آن زبان را همراه با لهجه مربوطه و به طور کامل فراگیرند. فایل های صوتی این مجموعه به زبان آموزان کمک می کند که به راحتی لهجه و تلفظ زبان چک را بیاموزند.

متد و روش آموزش این مجموعه همانند نصرت می باشد اما با این تفاوت که نصرت، زبان های مختلف را به زبان فارسی و پیمزلر به زبان انگلیسی آموزش می دهد. مجموعه پیمزلر به 50 زبان زنده دنیا تولید شده است. شما می توانید زبان های مختلف دنیا را تنها با گوش دادن به فایل های صوتی این مجموعه بیاموزید.

مجموعه صوتی زبان چک Pimsleur

زبان و لهجه

چک

توضیحات

در قالب 30 درس آموزشی – آموزش همراه با فایل های صوتی

فرمت فایل ها

فایل های صوتی MP3 – کتاب الکترونیکی PDF

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

نکته قابل توجه

آموزش پیمزلر به زبان انگلیسی می باشد.

قیمت

69,000 تومان

خرید

فایل های صوتی این مجموعه قابل پخش در کامپیوتر، موبایل، DVD Player و MP3 Player نیز می باشد. حتی می توانید زمانی که در اتومبیل، مشغول رانندگی هستید هم از این مجموعه برای یادگیری کامل زبان چک استفاده کنید. مجموعه آموزشی Pimsleur، یکی از مجموعه های قدیمی و معروف می باشد که همچنین دارای 50 سال سابقه آموزشی می باشد.

این مجموعه صوتی همراه با تکرار و تمرین، آموزش را برای زبان آموزان آسان می کند، همین باعث می شود که زبان آموزان بسیاری به پیمزلر علاقه مند شوند. آموزش این مجموعه به قدری ساده و لذت بخش می باشد که زبان آموز بدون اینکه احساس خستگی کند، زبان چک را می آموزد.

مجموعه فوق، دارای فایل های صوتی (MP3) و کتاب الکترونیکی (PDF) می باشد. فایل های PDF به زبان آموز کمک می کند که فایل های صوتی را بهتر و سریع تر متوجه شود. این مجموعه آموزشی برای تمامی سطوح مناسب می باشد، زیرا آموزش این مجموعه از ابتدا و پایه است.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا