دانلود سریال آموزش زبان اسپانیایی اکسترا Extra

آموزش زبان اسپانیایی با استفاده از مجموعه extra

سریال آموزش زبان اسپانیایی Extra، یکی از معروف ترین سریال های آموزش زبان اسپانیایی است که این سریال آموزشی در قالب ۱۳ قسمت می باشد. آموزش این سریال در قالب طنز و همراه با جذابیت می باشد که زبان آموزان را با این روش، به یادگیری زبان اسپانیایی دعوت می کند. همچنین دارای موضوعات جالب و متنوعی می باشد که همین امر باعث جذب بسیاری از زبان آموزان به این سریال آموزشی شده است. به دلیل سادگی لحن بیان، سریال اکسترا اسپانیایی بسیار پرمخاطب و پرطرفدار می باشد. مجموعه اکسترا اسپانیایی علاوه بر فایل ویدیویی، دارای کتاب الکترونیکی (PDF – Word) می باشد. کتاب الکترونیکی شامل تمرین های مربوط به سریال آموزشی و متن فایل های ویدیویی می باشد. متن فایل های ویدیویی به زبان آموزان کمک می کند که مهارت مکالمه خود را تقویت کرده و بتوانند محاوره ای و همانند فرد اسپانیایی زبان صحبت کنند.

پیشنهاد اسپانیایی

سریال آموزش زبان اسپانیایی Extra

زبان و لهجه

اسپانیایی

توضیحات

در قالب 13 قسمت آموزشی – همراه با زیرنویس و متن فایل های ویدیویی

سطح

متوسط – پیشرفته

فرمت فایلها

ویدیویی – کتاب الکترونیکی PDF

تعداد دی وی دی

2 دی وی دی ناین ( برابر 4 دی وی دی عادی)

قیمت

139,000 تومان

خرید

سایر زبانها
انگلیسی آلمانی
فرانسوی اسپانیایی
سایر زبان ها نیز به تدریج اضافه خواهند شد

داستان این مجموعه راجع به شخصی به نام سام است که از آمریکا به اسپانیا آمده است و نمی تواند به خوبی اسپانیایی صحبت کند. او به خانه دوستانش که در اسپانیا هستند، می رود. با اتفاقات جالبی که برای سام پیش می آید و همچنین با کمک دوستانش می تواند زبان اسپانیایی را به خوبی فراگیرد. پس شما هم با سام همراه باشید، تا به همراه یکدیگر زبان اسپانیایی را بیاموزید. هدف شخصیت های Extra Spanish، آموزش زبان اسپانیایی به صورت غیر مستقیم به زبان آموزان است. به همین جهت، تمامی کلمات و جملات را به صورت شمرده شمرده و کاملا واضح در مکالمات خود بکار می برند که شما متوجه صحبت های آنها شوید.

همچنین برای تفهیم بهتر، همراه با زیرنویس زبان اسپانیایی نیز می باشد که در قسمت تنظیمات می توانید آن را فعال و یا غیرفعال نمایید. بسیاری از زبان آموزان در پی منابع خوب زبان اسپانیایی، جهت یادگیری می باشند که منابع خوبی هم دستگیرشان نمی شود. این سریال آموزشی، زبان اسپانیایی را بسیار ساده و در عین حال راحت، به شما عزیزان آموزش خواهد داد. مجموعه فوق مناسب برای سطوح متوسط و پیشرفته می باشد. شما می توانید از طریق این مجموعه تمامی مهارت های خود را (به ویژه Speaking، Listening و Grammar) تقویت کنید. این سریال آموزش زبان اسپانیایی، عبارات و اصطلاحاتی را بکار می برد، که زبان آموزان بتوانند به صورت روزمره از آنها استفاده کنند.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش رایگان زبان اسپانیایی

خرید سریال اکسترا اسپانیایی

آموزش زبان اسپانیایی به صورت خودآموز

زبان اسپانیایی اکسترا

دانلود سریال آموزش زبان اسپانیایی اکسترا extra

دانلود فیلم اموزش زبان اسپانیایی extra با لینک مستقیم

دانلود سریال آموزش زبان اسپانیایی همراه با زیرنویس

دانلود مجموعه تصویری اکسترا اسپانیایی

 

3 دیدگاه برای “دانلود سریال آموزش زبان اسپانیایی اکسترا Extra”

  1. سلام. کلی تو سایتهای خارجی دنبال این سریال گشتم و آخر اتفاقی با سایت شما تونستم دانلودش کنم، اونم با زیر نویس اسپانیایی و انگلیسی. واقعا ممنون

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا