دانلود مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی نصرت (اندروید)

مجموعه ویدیویی نصرت اندروید، یکی از مجموعه های پرطرفدار و محبوب آموزش زبان انگلیسی است. این مجموعه که قبلا به صورت فایل صوتی به بازار عرضه گردیده بود و مخاطبان خاص خود را داشت، یکی از پر فروش ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به شمار می آید. اکنون نسخه تصویری اندروید این مجموعه نیز آماده شده است. اکنون می توانید هنگام شنیدن جملات، نوشته شده آنها را نیز بر روی صفحه موبایل و یا تبلت خود ببینید. مجموعه صوتی نصرت با وجود موفقیت چشمگیری که داشت اما به علت اینکه جملاتی که در درس ها گفته می شد فقط به صورت صوتی بودند برای زبان آموزانی که در سطوح مقدماتی مشغول یادگیری بودند بعضا قابل درک نبود. بنابراین بسیاری از زبان آموزانی که از این شیوه آموزشی استفاده می کردند خواهان این مسئله بودند که جملات را بتوانند به صورت دیداری نیز مشاهده نمایند. بنابراین موسسه نصرت تصمیم گرفت تا این مجموعه را به صورت تصویری و قابل اجرا بر روی سیستم عامل اندروید نیز در اختیار علاقه مندان به این روش قرار دهد.

پیشنهادهای ویژه

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیج کامل منابع آموزش انگلیسی (30 دی وی دی)

گلچینی از بهترین مجموعه های آموزش انگلیسی، تقویت همه مهارتهای زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

خرید نسخه کامل آموزش انگلیسی به روش نصرت – کاملترین نسخه (نسخه صادراتی)

زبان و لهجه

انگلیسی – امریکن

توضیحات

بهترین مجموعه آموزش مکالمه انگلیسی به کمک فارسی – جدیدترین متد آموزش روز دنیا

سطح

مبتدی تا پیشرفته

بسته بندی

اوریجینال شرکتی

توجه

محتوای آموزشی هر سه نسخه (صوتی، تصویری، نرم افزار اندروید) یکسان می باشد، تنها تفاوتی که وجود دارد فرمت آنهاست. نسخه صوتی دارای فایل های MP3 است، نسخه تصویری شامل همان محتوای آموزشی نسخه صوتی است، اما در قالب فرمت DVD یا VOB می باشد که همزمان با صدا، متن مکالمات نیز به نمایش درآورده می شود. و در آخر نسخه نرم افزار اندروید نیز دقیقا مانند نسخه تصویری است ولی قابل نصب روی گوشی های اندرویدی است.

قیمت

355,000 تومان

مقایسه:

نصرت صوتی

نصرت تصویری کامپیوتر

نصرت تصویری اندروید

تصویر

تعداد درس

90 درس (سه ماه)

90 درس (سه ماه)

90 درس (سه ماه)

محتوای آموزشی

کاملا یکسان

قالب

صوتی

صوتی + تصویری

صوتی + تصویری

فرمت

صوتی MP3

نصب روی ویندوز

نصب روی گوشی های اندروید

قیمت

255,000 تومان

355,000 تومان

355,000 تومان

خرید

در مجموعه جدید نصرت اندروید شما می توانید علاوه بر شنیدن، جملات را نیز مشاهده نمایید تا با طرز نوشتن جملات و کلمات نیز آشنا شوید. شما می توانید هم اکنون این مجموعه را از سایت لنگوئج دانلود (Languagedownload.ir) که نماینده رسمی فروش محصولات نصرت می باشد ، دریافت نمایید. همانطور که می دانید آموزش این مجموعه همراه با جدیدترین متد آموزشی دنیا است. آموزش زبان انگلیسی به صورت تصویری قطعا موثرتر خواهد بود زیرا زبان آموز این فرصت را دارد که حین تلفظ کلمات و جملات علاوه بر شنیدن، بتواند با ساختار کلمات و جملات آشنا شود. دروس این مجموعه آموزشی بسیار متنوع و لذت بخش است. از بارزترین مشخصه های این مجموعه کیفیت صدا و کیفیت تصویر بالای آن است و همچنین زبان آموزان می توانند این مجموعه را در هر مکان و موقعیتی همراه خود داشته باشند. همانطور که می دانید آموزش این مجموعه همراه با زبان فارسی است و تمامی کلمات و جملات را همراه با ترجمه فارسی آن برای شما بیان می کند.

آموزش این مجموعه به این صورت است که: ابتدا کلمات و جملاتی را همراه با ترجمه فارسی برای شما بیان می کند و از شما می خواهد که فقط گوش دهید و بعد همان کلمات و جملات را تکرار می کند و از شما می خواهد که همراه با مجموعه تکرار کنید. و در آخر با استفاده از همان جملات مکالمه ای را برای شما آماده می کند. هدف این مجموعه از بارها گوش دادن و تکرار این است که برای همیشه در ذهن شما باقی بماند. این مجموعه شامل 3 بخش 30 درسی می باشد، یعنی کلا دارای 90 درس می باشد. شما می توانید با آموزش روزی 1 درس، طی 90 روز انگلیسی را به خوبی فرا بگیرید.

1 دیدگاه برای “دانلود مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی نصرت (اندروید)”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا