دانلود دوره کامل آموزش زبان انگلیسی English File

آموزش زبان انگلیسی محاوره ای

مجموعه English File، دوره کامل آموزش زبان انگلیسی است که تمامی مهارت های زبان انگلیسی را تقویت می کند. این مجموعه کامل، در قالب 7 سطح آموزشی برای زبان آموزان عزیز فراهم شده است که هر کدام از این سطوح دارای فایل های متعدد و متنوعی می باشند. مجموعه ای که هم اکنون در این سایت، در اختیار شما قرار گرفته است، ویرایش سوم مجموعه “انگلیش فایل” می باشد. این مجموعه دارای فایل های ویدیویی، نرم افزار، کتاب الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) می باشد که فایل PDF آن شامل: Student Book – Work Book – Teacher’s Book – Test Book است که Student Book و Work Book این مجموعه هم دارای فایل های صوتی می باشند. مجموعه ای که برای شما عزیزان معرفی کردیم، یکی از بهترین دوره های آموزش زبان انگلیسی است که در بسیاری از آموزشگاه های زبان انگلیسی تدریس می شود. این مجموعه می تواند به راحتی زبان آموزان را به اهدافشان در زبان انگلیسی نزدیک کند.

پیشنهادهای ویژه

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیج کامل منابع آموزش انگلیسی (30 دی وی دی)

گلچینی از بهترین مجموعه های آموزش انگلیسی، تقویت همه مهارتهای زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

دوره کامل آموزش زبان انگلیسی English File

زبان و لهجه

انگلیسی – بریتیش

توضیحات

در قالب 7 سطح آموزشی – بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی

سطح

مبتدی تا پیشرفته

فرمت فایلها

ویدیویی – نرم افزار – کتاب الکترونیکی (PDF) – فایل های صوتی (MP3)

تعداد دی وی دی

5 دی وی دی

قیمت

159,000 تومان

خرید

همانطور که گفته شد، این مجموعه دارای فایل نرم افزار می باشد و این فرصت را به زبان آموزان می دهد که به صورت اینتراکتیو تمرین ها را انجام دهند و همان لحظه از درستی و یا نادرستی جواب خود مطلع گردند. فایل های ویدیویی اغلب در یادگیری زبان آموزان بسیار موثرترند و همچنین این مجموعه هم دارای تعدادی فایل ویدیویی می باشد که در یادگیری بهتر و سریع زبان آموزان بی تاثیر نیست. فایل های ویدیویی این مجموعه دارای زیرنویس می باشند که زبان آموزان به راحتی متوجه مکالمات شوند. همچنین زیرنویس فایل ویدیویی این مجموعه، علاوه بر تقویت مهارت مکالمه، بر روی تلفظ و لهجه نیز تاثیر خواهد گذاشت. فایل های ویدیویی دارای مصاحبه می باشند که اغلب مصاحبات دارای موضوعات عامیانه و پرکاربردی هستند که همین مسئله برای زبان آموزان مبتدی بسیار مفید و موثر می باشد. زبان آموزان می توانند همراه با این موضوعات، مهارت مکالمه خود را به راحتی در سطح ابتدایی تقویت کنند. مجموعه فوق از انتشارات OXFORD و دارای لهجه بریتیش (British) می باشد.

English File third edition offers more support for teachers and students. Teacher’s Book provides over 100 photocopiables to save preparation time, plus extra tips and ideas. iTools brings your classroom to life with the Student’s Book, Workbook AND Teacher’s Book photocopiable activities, on-screen and interactive. iTutor enables students to revise, review and catch up if they’ve missed a lesson with all audio and video, plus Grammar, Vocab, Pronunciation, Reading and Listening. Students can learn and practise sounds, words and sentences in context – and take wherever they go – with the Pronunciation App.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش زبان انگلیسی همراه با لهجه بریتیش

آموزش مکالمات روزمره زبان انگلیسی

دانلود زبان انگلیش فایل ویرایش سوم

سایت های مفید آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی از ابتدا

یادگیری زبان انگلیسی مثل آب خوردن

13 دیدگاه برای “دانلود دوره کامل آموزش زبان انگلیسی English File”

  1. محمد امان خسرو

    با سلام

    تشکر از زحمات تان، سایت بسیار عالیست.
    در ضمن اگر ممکن باشد فایل iTutor سطح Pre-intermediate مجموعه English File 3rd Edition را نیز لطف نموده در سایت قرار دهید. ضرورت مبرم دارم.

    ممنونم از شما

  2. سلام لطفا جواب بدید آیا این مجموعه فقط شامل فایلها میشه یا کتاب ها توش هست ؟ و آیا work book داره یا نه؟

    1. سلام دوست عزیز؛
      اگر کمی دقت کنید تمام اطلاعات روی سایت وجود دارد. به کاور پست دقت کنید که work book را دارا می باشد.
      در مورد کتاب ها، خیر هیچ کدام از مجموعه های ما دارای کتاب نیستند، بلکه همه یا به صورت ویدیویی، یا صوتی (MP3) و یا کتاب الکترونیکی (PDF) هستند که بر روی DVD می باشند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا