پکیج شگفت انگیز آموزش زبان انگلیسی به کودکان | (دارای 16 مجموعه ویدیویی معتبر و کامل!)

پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

پکیجی که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، کامل ترین پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان می باشد. این پک دارای آموزش تمامی مهارت های زبان انگلیسی به کودکان شماست. سایت Languagedownload.ir یکی از کامل ترین سایت های معرفی منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. والدین همیشه به دنبال منابع و مجموعه هایی برای کودکان خود هستند که سریع تر و به راحتی پیرامون خود را بشناسند و بتوانند به درستی صحبت کنند. منابعی که در این مجموعه قرار گرفته اند، بسیار متنوع و جذاب می باشند و به والدین کمک می کنند که به راحتی و به سادگی زبان انگلیسی را به کودکان بیاموزند.

اغلب والدین علاقه دارند، زبان دوم را از همان ابتدای کودکی به کودکان خود بیاموزند که با این منابع، آموزش زبان انگلیسی به خردسالان به راحتی صورت خواهد گرفت. والدین همیشه وقت و حوصله کافی را برای آموزش زبان دوم به کودک خود ندارند و اغلب نمی توانند از نحوه ی صحیح آموزش زبان انگلیسی استفاده کنند. به همین منظور ما این پکیج کامل را برای کودکان فراهم کرده ایم که با داشتن آن، کودکان به راحتی زبان دوم (زبان انگلیسی) را می توانند فرابگیرند.

جهت آشنایی شما با این پکیج ارزشمند بخشی از منابع آن را همراه با توضیحات مختصر در قسمت زیر می توانید مشاهده نمایید. همچنین در انتهای این پست لیست کامل منابع قرار داده شده است.

کامل ترین پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

آموزش همراه با محیطی سرگرم کننده و شاد – دارای منابع کامل آموزشی

سطح

کودکان

تعداد DVD

30 DVD

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

649,000 تومان

خرید

مجموعه آموزشی Magic English

آموزش تصویری زبان انگلیسی برای کودکان

مجموعه آموزشی Magic English جذاب ترین مجموعه آموزشی ویژه کودکان است. مجموعه مجیک انگلیش تهیه شده از شرکت والت دیزنی است که یکی از تولیدکنندگان کارتون های معروف (سیندرلا،میکی موس،شیرشاه و …) است. این مجموعه در ابتدا درس مربوطه را توضیح می دهد، بعد به صورت شعر و موسیقی همین درس را مجددا پخش می کند. اسامی تمامی حیواناتی که شخصیت های کارتونی دیزنی هستند را همراه با زیرنویس بیان می کند. وجود شخصیت های معروف این مجموعه آموزشی باعث جذابیت بیشتر کودکان می شود. مجموعه مجیک انگلیش باعث یادگیری حروف و کلمات انگلیسی کودکان شما می شود. تفاوت این مجموعه با مجموعه های موجود در بازار (نسخه های 2 و 7 DVD) این است که این مجموعه دارای کیفیت تصویر بالا و همراه با تمرینات جذاب است. وجود همین ویژگی های منحصر به فرد باعث یادگیری بهتر کودکان شما می شود.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Magic English اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی Disney World Of English

آموزش حروف زبان انگلیسی برای کودکان

مجموعه ویدیویی Disney World Of English، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان شماست. نحوه ی آموزش این مجموعه متنوع است. به گونه ای که کودک شما از یکنواختی و تکراری بودن طرز آموزش خسته نشود. این مجموعه دارای 9 ساعت آموزش ویدیویی زبان انگلیسی می باشد که در 12 قسمت (درس) برای کودکان شما گردآوری شده است. ابتدا حروف الفبا را به صورت کامل آموزش می دهد و بعد کودکان شما را با کلمات آشنا می کند. معرفی کلمات، همراه با تصویر مربوطه و نمایش طرز نوشتاری کلمات می باشد. علاوه بر آموزش حروف الفبا، رنگ ها و اعداد و … را هم به صورت کامل آموزش می دهد. همچنین برای کودکان شما، آموزش همراه با شعر و موسیقی را آماده کرده ایم که از دیدن آن علاوه بر یادگیری، بتواند لذت کافی را از مجموعه ببرد و آموزش برایش خسته کننده نباشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Disney World Of English اینجا را کلیک کنید.

مجموعه LeapFrog Learning

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در منزل

مجموعه LeapFrog Learning، یکی از مجموعه های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد. این مجموعه، حروف الفبا را با متد جدیدی به کودکان شما آموزش می دهد. شخصیت های اصلی مجموعه، قورباغه های بامزه ای هستند که با روش خاصی این مجموعه را به کودکان آموزش می دهند. این مجموعه علاوه بر آموزش الفبا، آموزش اعداد و طرز ساخت واژگان را نیز برای زبان آموزان عزیز آماده کرده است. مجموعه فوق دارای 13 قسمت است که هر کدام از قسمت ها به آموزش یک بخش از مجموعه می پردازد. یکی از ویژگی های خاص این مجموعه، کیفیت تصویر بالای آن است. مجموعه “لیپ فراگ” همراه با شعر و موسیقی نیز می باشد که همین امر باعث می شود کودکان با علاقه و شور و هیجان بیشتری مجموعه را دنبال کنند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی زبان انگلیسی LeapFrog Learning اینجا را کلیک کنید.

مجموعه کارتونی Pocoyo

آموزش زبان انگلیسی به خردسالان

مجموعه کارتونی Pocoyo، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد. مجموعه ویدیویی پوکویو، در قالب 2 فصل آموزشی می باشد که در مجموع دارای بیش از 100 قسمت آموزشی است که هر کدام از این قسمت ها، دارای موضوعات متنوع و جالب می باشند. آموزش این مجموعه ویدیویی، همراه با انیمیشن می باشد که کودکان و خردسالان همیشه با دیدن انیمیشن و مجموعه های کارتونی جذب شده و آن را تماشا می کنند. این مجموعه تصمیم دارد که ابتدا کودک شما را از طریق انیمیشن ها، به مجموعه جذب کند و موضوعات و مهارت های مختلف زبان انگلیسی را به او آموزش دهد. مجموعه کودکانه پوکویو، بسیاری از لغات و کلمات زبان انگلیسی را همراه با تفریح و سرگرمی و همچنین تمرین و تکرار به کودکان شما آموزش خواهد داد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی Pocoyo اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی Your Baby Can Read

آموزش زبان انگلیسی مخصوص کودکان

مجموعه ویدیویی Your Baby Can Read، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی همراه با شعر و ترانه به کودکان شماست. این مجموعه آموزشی دارای 4 سطح (Starter،1،2،3) ویدیویی می باشد که هر 4 مهارت (Reading – Writing – Listening – Speaking) زبان انگلیسی را به کودک شما آموزش می دهد. یادگیری زبان دوم برای کودکان، باید از یک سن خاصی شروع شود که 3 تا 5 سالگی بهترین سن و زمان یادگیری زبان دوم می باشد. زیرا کودکان از زمان تولد تا 2 الی 3 سالگی، شروع به یادگیری زبان مادری می کنند و از 3 تا 5 سالگی را می توانیم به یادگیری زبان دوم اختصاص دهیم. این مجموعه دارای خلاصه و مروری (Review) بر 4 سطح می باشد که در فایل ویدیویی جداگانه ای برای کودکان فراهم شده است. همچنین این مجموعه دارای فلش کارت هایی در قالب PDF می باشد که تمامی لغات موجود در مجموعه را بر روی فلش کارت به کودک آموزش می دهد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزشی زبان انگلیسی Your Baby Can Read اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی Alpha Blocks

آموزش کلمات انگلیسی به فارسی

مجموعه ویدیویی Alpha Blocks یکی از بهترین مجموعه ی آموزش الفبای انگلیسی به کودکان است. از آنجایی که کودکان به دیدن کارتون علاقه دارند، مجموعه آلفا بلاک همراه با شعر و موسیقی طراحی شده است. هدف این مجموعه آمورش الفبای انگلیسی به کودکان شماست. هر حروف به صورت یک شخصیت کارتونی است. در ابتدا این شخصیت های کارتونی (حروف) خود را معرفی کرده و بعد با آوردن مثال برای هر قسمت، آموزش را کامل تر را می کند. مجموعه آلفا بلاک علاوه بر آموزش حروف الفبا،به چگونگی تلفظ کودک شما نیز کمک می کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش الفبای زبان انگلیسی Alpha Blocks اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی Gogo Loves English

چگونگی آموزش زبان انگلیسی به کودکان

مجموعه ویدیویی Gogo Loves English، یکی از مجموعه های آموزشی ویژه کودکان است. مجموعه گوگو لاوز انگلیش دارای 1 DVD می باشد، که در این دی وی دی 39 موضوع مختلف آموزش داده می شود. در ابتدا درس مربوطه را با کمک شخصیت های کارتونی توضیح می دهد. بعد به صورت شعر و موسیقی همین درس را برای شما تکرار می کند.  تمام مجموعه دارای زیرنویس انگلیسی می باشد. وجود زیرنویس و تکرار کلمات و جملات باعث بهتر یادگیری کودکان شما می شود. این مجموعه باعث یادگیری کلمات و جملات انگلیسی می شود و تلفظ صحیح کودکان شما را تقویت می کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری انگلیسی Gogo Loves English اینجا را کلیک کنید.

مجموعه تصویری Kids ABC

دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی کودکان

مجموعه تصویری Kids ABC، یکی از مجموعه های آموزش الفبای زبان انگلیسی به خردسالان شما می باشد. این مجموعه دارای 24 قسمت آموزشی می باشد که این قسمت ها شامل داستان های جالب و دوست داشتنی و شعر و ترانه های شاد می باشد. آموزش این مجموعه از طریق نمایش عروسکی، انیمیشن و افرادی صورت می گیرد که خود را تبدیل به شخصیت های کارتونی کرده اند. هدف این مجموعه برای کمک گرفتن از عروسک ها و انیمیشن ها و همچنین اشخاصی که گفته شد، این بود که یادگیری و آموزش بهتر و سریعتر صورت بگیرد. البته در یادگیری بهتر، شعرو موسیقی نیز بی تاثیر نخواهد بود، زیرا کودکان قطعا به شعر و ترانه علاقه مند هستند. ابتدا باید بتوان کودک را به مجموعه جذب کرد و بعد از اینکه به مجموعه علاقه مند شد، باید نحوه آموزش طوری باشد که کودک شما تمامی مطالب و نکات مجموعه را به خوبی فرابگیرد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش زبان انگلیسی Kids ABC اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی Muffin Songs

X دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی کودکان

مجموعه ویدیویی Muffin Songs، یکی از جذاب ترین مجموعه های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان است. این مجموعه دارای 30 درس می باشد، که هر درس مربوط به موضوعی متفاوت است. یکی از درس های این مجموعه آموزش حروف الفبا می باشد که کودکان علاوه بر یادگیری طرز نوشتن، با طرز تلفظ آن هم آشنا می شوند. آموزش این مجموعه ویدیویی همراه با شعر و موسیقی می باشد. از آنجایی که کودکان به شعر و موسیقی و همچنین شخصیت های کارتونی علاقه دارند، آموزش از این طریق را بهتر و آسان تر یاد می گیرند و بیشتر جذب مجموعه می شوند. همچنین آموزش این مجموعه همراه با زیرنویس است تا کودک با ساختار کلمات نیز آشنا شود. کودکان همیشه به دیدن کارتون علاقه داشته اند. اگر می خواهید کودک  شما با زبان انگلیسی آشنا شده و آن را یاد بگیرند، مجموعه هایی که به صورت انیمیشن و همراه با آهنگ می باشند می توانند بسیار موثر باشند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کارتونی آموزش انگلیسی Muffin Songs اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزشی Opposites and More

شعر الفبای انگلیسی کودکانه

فیلم آموزشی Opposites and More، یکی از مجموعه های خوب آموزش کلمات متضاد زبان انگلیسی به کودکان می باشد. این مجموعه مطالب و مفاهیمی را به کودکان آموزش می دهد که برای شناخت محیط پیرامون کودک، بسیار مفید و مناسب می باشد. روش آموزش این مجموعه به گونه ای است که سطح یادگیری کودک را تقویت کرده و دایره لغات زبان انگلیسی کودکان را افزایش می دهد. آموزش لغات همراه با متضاد آنها، باعث می شود که کودک لغات را بهتر فراگرفته و برای همیشه در ذهن او باقی بماند. محیط و فضای آموزش باید به گونه ای باشد که کودک به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مند شود. هدف این مجموعه، آموزش لغات و یادگیری آنها به روش متضاد آنهاست. بعضی از کتاب ها و یا کلاس های کنکوری، لغات را به همین شیوه نیز آموزش می دهند؛ زیرا با این روش، لغات بهتر در ذهن باقی می ماند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی کودکان Opposites and More اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی The GiggleBellie

فیلم آموزش زبان انگلیسی کودکان

مجموعه ویدیویی The GiggleBellies، فیلم آموزش زبان انگلیسی ویژه خردسالان می باشد. این مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی به کودکان، بسیار جذاب و شاد می باشد. آموزش تمامی مراحل این مجموعه همراه با شعر و موسیقی می باشد که باعث جذابیت بیشتر این فیلم آموزشی شود. این مجموعه تصویری که در اختیار دارید، شامل آموزش حروف الفبای انگلیسی و اعداد می باشد که پایه ترین اصل و اولین عمل برای یادگیری یک زبان جدید است. کودکان باید ابتدا با اعداد و حروف آشنایی داشته باشند، بعد زبان دوم (انگلیسی) را به صورت کامل را بیاموزند. این مجموعه سعی داشته که با استفاده از رنگ های متنوع و شاد در فیلم آموزشی، باعث جذب کودکان به مجموعه شود و آنها را علاقه مند کند. اولین قدم برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، نحوه آموزش و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان است.از آنجایی که کودکان به رنگ های شاد، فضای مفرح و شعر و ترانه علاقه مند هستند، مجموعه تصویری The Giggle Bellies هم از تمامی اینها برای آموزش بهتر استفاده کرده است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کارتونی آموزش انگلیسی The Giggle Bellies اینجا را کلیک کنید.

مجموعه کارتونی Maisy

شعرهای انگلیسی کودکانه

مجموعه کارتونی Maisy، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان است که دارای داستان های آموزشی جذاب و متنوع زیادی می باشد. این مجموعه دارای بیش از 100 قسمت آموزشی است که به کودکان کمک می کند که تمامی مهارت های اولیه ای که به آن نیاز دارند را فراگیرند. برای آموزش زبان دوم به کودکان، باید ابتدا حروف الفبا را به آنها آموزش داد. یکی از قسمت های این مجموعه، تنها شامل آموزش حروف الفبا می باشد. آموزش حروف الفبا به این صورت می باشد که ابتدا یک حرف را معرفی کرده و پس از معرفی، مثال هایی از آن حرف را برای شما آماده می کند که به راحتی کودک شما حروف الفبا را با این روش یاد بگیرد. این مجموعه ویدیویی با فضای آموزشی جالب و سرگرم کننده ای که دارد، کودکان را به خود علاقه مند کرده است. علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، رفتارهای درست و مناسب و مسائل روزمره زندگی را به کودک آموزش خواهد داد. این فیلم آموزشی، در جذب کودکان به این مجموعه آموزشی خوب و کامل، بسیار موفق بوده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کارتونی آموزش انگلیسی Maisy اینجا را کلیک کنید.

مجموعه تصویری Super WHY

فیلم آموزش زبان انگلیسی کودکان

مجموعه تصویری Super WHY، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد که در قالب 80 قسمت آموزشی است. این 80 قسمت در 2 فصل آموزشی برای شما آماده شده است که دارای موضوعات متنوع و جالبی می باشد. این مجموعه آموزشی کودک شما را با حروف الفبای انگلیسی، لغات، نحوه ی تلفظ، طرز نوشتاری (املا) و تضاد کلمات انگلیسی آشنا خواهد کرد. آموزش این مجموعه به عهده 4 شخصیت کارتونی می باشد که کودکان بیشتر از دیدن مجموعه آموزشی لذت ببرند. آموزش مجموعه فوق به این صورت می باشد که: در هر کدام از این 80 قسمت اتفاق هایی می افتد و با مشکلاتی روبرو می شوند که این 4 نفر برای حل آن مشکل، تنها به دنبال یک کلمه هستند. کلمه مورد نظر را باید طی مراحلی که برای حل مشکل طی می کنند، بیابند. البته کلمه را به صورت یکجا در اختیار شما قرار نمی دهد بلکه در طی مسیری که برای حل مشکل هستید، هر بار یکی از حروف آن لغت را به کودک شما نشان خواهد داد تا کودکان کم کم به نتیجه و آن لغت مورد نظر برسند. این عمل باعث می شود که کودک برای یافتن آن کلمه هیجان داشته و باعث جذب کودک به مجموعه شود. این نحوه ی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، تاکنون بسیار موثر و مفید بوده است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم کارتونی انگلیسی Super WHY اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزشی Busy Beavers

کامل ترین پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

فیلم آموزشی Busy Beavers، یکی از مجموعه های جالب آموزش زبان انگلیسی ویژه خردسالان می باشد. این فیلم آموزشی در قالب 2 سطح آموزشی می باشد که تمامی احتیاجات کودک را برای یادگیری یک زبان جدید، برطرف می کند. آموزش این مجموعه ویدیویی ابتدا همراه با آموزش حروف الفبای انگلیسی می باشد. حروف الفبا را همراه با تلفظ صحیح آموزش می دهد و همچنین علاوه بر تلفظ، مثال هایی از آن حرف را همراه با تصویر برای کودکان نمایش می دهد. این عمل باعث می شود که حروف همراه با تصویر در ذهن کودک باقی بماند، زیرا کودکان همراه با تصویر بهتر متوجه هرگونه آموزشی می شوند. پس از آموزش حروف؛ اعداد، رنگ ها، اشکال هندسی، آلات موسیقی و … را به کودکان همراه با تلفظ صحیح و تصاویر مربوط به آنها آموزش می دهد. آموزش اعداد انگلیسی هم به صورت عددی و به صورت حروفی می باشد. بعد از معرفی لغات انگلیسی، آنها را در جملات خبری، منفی و پرسشی که با پاسخ همراه است، بکار می برد. آموزش این مجموعه ویدیویی برای بچه ها بسیار کاربردی بوده و مورد پسند بسیاری از والدین واقع شده است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی Busy Beavers اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی Alphabet

X نرم افزار آموزش زبان انگلیسی به کودکان

مجموعه ویدیویی Alphabet، یکی از مجموعه های آموزش الفبای زبان انگلیسی به کودکان است. این مجموعه آموزشی دارای محیطی شاد و جذاب می باشد و کودکان را به خود علاقه مند می کند. آموزش این مجموعه کودکانه همراه با شعر و ترانه می باشد. شخصیت هایی که این مجموعه را آموزش می دهند، همان حروف الفبای انگلیسی هستند که خود را یکی یکی و به نوبت معرفی می کنند. بعد از معرفی حروف الفبای انگلیسی، به صورت جداگانه و به ترتیب همراه با مثال آموزش داده می شوند. مثال ها همراه با تصویر نیز هستند، که نمایش مثال همراه با تصویر برای آموزش حروف الفبا، به کودکان کمک می کند که بهتر در ذهن آنها باقی بماند. همچنین قسمت جداگانه ای وجود دارد که حروف الفبا به همراه حروف کوچک خود در یک مسیر، به ترتیب ایستاده اند. چندین کودک از این مسیر عبور می کنند و در طول مسیر با حروف الفبای انگلیسی آشنا می شوند. علاوه بر این آموزش هایی که گفته شد، این مجموعه تصویری دارای 26 قسمت ویدیویی جداگانه می باشد که 26 حرف الفبای انگلیسی را به صورت جداگانه در یک قسمت آموزش می دهد.

مجموعه ویدیویی English Video Songs for Children in Karaoke

X نرم افزار آموزش زبان انگلیسی به بچه ها

مجموعه ویدیویی English Video Songs for Children in Karaoke، یکی از مجموعه های تصویری شعر و ترانه کودکانه زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه آموزشی بسیاری از شعرهای کودکانه را به بچه ها آموزش خواهد داد که کودکان همراه با شعر و ترانه بسیاری از لغات انگلیسی را یاد خواهند گرفت. اکثر آموزشگاه های زبان انگلیسی برای کودکان و یا همان کودکستان ها، برای آموزش هر مطلبی از شعر و موسیقی استفاده می کنند که بهتر در ذهن کودک باقی بماند. از همان ابتدا برای آموزش حروف الفبای انگلیسی، از شعر و ترانه استفاده می کنند که کودک به صورت آهنگین حروف الفبا را به خاطرش بسپارد و هیچگاه فراموش نکند. این مجموعه تصویری شعر و موسیقی، مهارت خاصی از زبان انگلیسی را آموزش نمی دهد بلکه سعی می کند که کودک را با زبان انگلیسی آشنا کند. با این مجموعه ویدیویی، کودکان می توانند تا حدودی با لغات زبان انگلیسی آشنا شوند. البته در حین آموزش به کودکان، خوب است که از همچین مجموعه هایی برای رفع خستگی کودکان استفاده کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه شعرهای کودکانه انگلیسی English Video Songs for Children in Karaoke اینجا را کلیک کنید.

کامل ترین پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

آموزش همراه با محیطی سرگرم کننده و شاد – دارای منابع کامل آموزشی

سطح

کودکان

تعداد DVD

30 DVD

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

649,000 تومان

خرید

محتویات مجموعه کاملترین پکیج منابع آموزش انگلیسی برای کودکان
DVD 2DVD 1
Gogo Loves English

 

مجموعه تصویری گوگو

Alphabet Video Learning آموزش های ویدویی

 

Busy Beavers

Alphablocks

DVD 5,6DVD 3,4
Magic EnglishDisney World of English
DVD 8,9DVD 7
Songs & Nursery RhymesMaisy
DVD  17,18DVD 10-16
LeapFrogPocoyo
DVD 21,24DVD 19,20
Super WHYThe GiggleBellies Musical Adventures
 DVD 25-30
 Your baby can read

6 دیدگاه برای “پکیج شگفت انگیز آموزش زبان انگلیسی به کودکان | (دارای 16 مجموعه ویدیویی معتبر و کامل!)”

  1. از اینکه دانلود رایگان رو سخاوتمندانه در سایت قرار دادید ازتون متشکرم. بهترین سایت هستید با مجموعه کامل

    1. سلام جهت راهنمایی و کسب اطلاعات در این مورد، لطفا با شماره زیر تماس بگیرید:
      09399122030

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا