کامل ترین پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی – (25 محصول برتر گرامر)

کاملترین پکیج منابع گرامر زبان انگلیسی

پکیجی که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد، بهترین و کامل ترین بسته آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه گرامر زبان انگلیسی را از ابتدا و به صورت پایه آموزش می دهد و همچنین تمامی نکات و تکنیک هایی که برای یادگیری گرامر انگلیسی لازم و ضروری می باشد، مجموعه های این پکیج دارا می باشد.

گرامر یکی از اصلی ترین مبناهای یادگیری زبان انگلیسی می باشد. برای صحبت کردن، نوشتن، شنیدن و حتی فکر کردن، احتیاج به یادگیری مهارت گرامر دارید. هر زبانی یک ساختار و دستوری دارد که بعد از یادگیری لغات، باید این ساختار را فرا بگیرید که چگونه این لغات را در کنار هم بکار ببرید. یادگیری مهارت گرامر هم مانند دیگر مهارت های زبان نیاز به تمرین و تکرار دارد، اما گرامر نسبت به دیگر مهارت ها به تمرین بیشتری احتیاج دارد.

منابعی که در این بسته آموزشی وجود دارند، بهترین و پرفروش ترین مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. ما سعی کرده ایم که مجموعه های پرمخاطب و پرطرفدار را در این پکیج قرار دهیم تا زبان آموزان به راحتی به منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی دسترسی پیدا کنند. اگر گرامر و یا ساختار تشکیل دهنده یک زبان را بلد باشید، به راحتی می توانید دیگر مهارت های آن زبان را نیز بیاموزید. 

آموزش مهارت گرامر ساده نیست، زیرا آموزش باید طوری باشد که زبان آموز وقتی آن مجموعه را می بیند و یا مطالعه می کند، به خوبی متوجه تمامی مطالب و نکات گرامری آن شود. آموزش گرامر باید قدم به قدم و با جزئیات گفته شود و همچنین علاوه بر بیان نکات مهم، دارای تکنیک های خاصی نیز باشد. مبحث گرامر در زبان انگلیسی بسیار اهمیت داشته و در آموزش زبان انگلیسی بسیار موثر است. اکثر زبان آموزان با یادگیری مبحث زمان ها مشکل داشته و نمی توانند از آن در مکالمات خود استفاده کنند.

این پکیج کامل با آموزش بسیار ساده و راحتی که در اختیار زبان آموزان قرار می دهد، می تواند این مشکل زبان آموزان را برطرف کند.

کامل ترین پکیج منابع گرامر زبان انگلیسی – از مقدماتی تا پیشرفته

زبان

انگلیسی

توضیحات

بهترین منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی – آموزش به صورت تخصصی و از پایه

سطح

مقدماتی تا پیشرفته

تعداد محصول

بیش از 100 محصول آموزشی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید.
این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

299,000 تومان

خرید

کتاب های Grammar Practice

آموزش گرامر انگلیسی به فارسی

کتاب های Grammar Practice، یکی از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی است که در قالب ۴ سطح آموزشی برای زبان آموزان عزیز فراهم شده است. این مجموعه همراه با آموزش، تمریناتی را برای زبان آموزان در نظر گرفته که بلافاصله بعد از آموزش، زبان آموز باید تمرین ها را انجام دهد تا از میزان یادگیری خود مطمئن شود. در یادگیری گرامر انگلیسی باید حتما بعد از آموزش، زبان آموز تمرینی مربوط به آن قسمت از آموزش را انجام دهد که هم میزان یادگیری خود را بسنجد و هم اگر مشکلی در یادگیری داشت، از طریق انجام تمرین متوجه شود. آموزش گرامر این مجموعه، به صورت قدم به قدم و بسیار کامل می باشد. همچنین پاسخ تمرینات در انتهای کتاب قرار دارد. این مجموعه، مبحث زمان ها را به طور کامل و همراه با جزئیات به شما آموزش خواهد داد. مجموعه “گرامر پرکتیس” تنها دارای فایل PDF است و از انتشارت لانگمن (Longman) می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب های آموزش گرامر انگلیسی Grammar Practice اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Practical English Usage

آموزش گرامر انگلیسی زمان ها

مجموعه Practical English Usage، از مجموعه های خوب آموزش نکات گرامری می باشد. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، ویرایش سوم (نسخه جدید) مجموعه Practical English Usage است. هدف این مجموعه، تنها آشنایی شما با تمامی مطالب و نکات گرامری است که هنگام پاسخ به سوالات گرامری، دیگر با مشکل مواجه نشوید. این مجموعه می تواند سطح زبان آموز را بالا برده و در پاسخ به سوالات او را یاری رساند. مجموعه فوق، علاوه بر فایل PDF دارای نرم افزار نیز می باشد که قابلیت اینتراکتیو (Interactive) را داراست. با فایل نرم افزار زبان آموز به راحتی می تواند تمرینات را انجام داده و همان لحظه با یک کلیک، از صحیح یا غلط بودن پاسخ خود به تمرینات مطمئن شود. ویرایش سوم این مجموعه مخاطب و طرفداران زیادی دارد و یکی از پرفروش ترین مجموعه آموزش نکات گرامری محسوب می شود.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش گرامر انگلیسی Practical English Usage اینجا را کلیک کنید.

مجموعه New Grammar Time

آموزش گرامر زبان انگلیسی از پایه

مجموعه New Grammar Time، یکی از مجموعه های خوب آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه در قالب ۵ سطح می باشد. کتاب های این مجموعه دارای تصاویر زیبا و رنگ های متنوع می باشد که همین باعث جذابیت و علاقه زبان آموز به مجموعه می شود. این مجموعه برای سطوح مقدماتی و متوسط مناسب می باشد. آموزش این مجموعه همراه با انجام تمرینات می باشد. در واقع آموزش گرامر بدون انجام تمرین توسط زبان آموز معنی ندارد. زیرا یادگیری گرامر به گونه ای می باشد که: هر چقدر یک مدرس تمامی مطالب را به او آموزش دهد، اما باز هم زبان آموز باید خودش با تمرین و تکرار بسیار، متوجه تمامی نکات و مطالب شود. بعد از اتمام هر چند درس، خلاصه ای از چند درس را برای شما زبان آموزان عزیز آماده کرده است که بتوانید مروری بر دروس داشته باشید. انتهای کتاب دارای لیست لغات و افعال بی قاعده می باشد که به یادگیری بهتر شما کمک می کنند. مجموعه فوق، از انتشارات Longman می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه کتاب و نرم افزار گرامر انگلیسی New Grammar Time اینجا را کلیک کنید.

کتاب آموزشی Grammar Way

آموزش گرامر زبان انگلیسی به صورت خودآموز

کتاب آموزشی Grammar Way، یکی از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه، در قالب ۴ سطح کامل می باشد که تمامی نکات و مطالب مربوط به گرامر را به صورت کامل آموزش می دهد. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که: ابتدا بخشی از گرامر زبان انگلیسی را آموزش می دهد، بعد از اتمام آموزش، تمرین های مربوط به آن بخش را برای شما عزیزان آماده می کند که با انجام دادن تمرینات می توانید بهتر متوجه مطالب شوید. پاسخ تمام تمرینات در انتهای کتاب قرار دارد. در واقع این مجموعه، یکی از بهترین منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. در هر درس به یک بخش خاصی از گرامر اشاره شده که همین امر باعث شده است، بسیار واضح و کامل تمامی مطالب را جز به جز برای زبان آموزان توضیح دهد. همچنین این مجموعه دارای فلش کارت نیز می باشد که به آموزش بهتر کمک می کند.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش گرامر انگلیسی Grammar Way اینجا را کلیک کنید.

مجموعه The Good Grammar Book

آموزش گرامر زبان انگلیسی در منزل

مجموعه The Good Grammar Book، یکی از جامع ترین مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. یادگیری گرامر همیشه یکی از اصل های مهم زبان محسوب می شود. این مجموعه علاوه بر آموزش وسیع و کامل، دارای تمرینات همراه با پاسخ می باشد که به بهتر متوجه شدن شما کمک می کند. یکی از ویژگی های خوب این مجموعه، استفاده از مثال های ساده و مفید است که باعث می شود بهتر و سریعتر به حافظه و ذهن زبان آموز سپرده شود. تمامی مثال های این مجموعه کاربردی می باشد و همانطور که گفته شد؛ به آموزش بهتر کمک می کند. یادگیری هر زبانی نیازمند پایه و اصول خاصی می باشد که پایه و اساس هر زبان گرامر (دستور زبان) می باشد. تست ها و سوالاتی که در آخر هر بخش برای شما فراهم شده است، میزان یادگیری و سطح شما را ارزیابی می کند. مجموعه “گود گرامر بوک”، که بهترین مرجع گرامری به شمار می آید، از انتشارات آکسفورد (Oxford) می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش گرامر انگلیسی The Good Grammar Book اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Oxford Practice Grammar

خرید اینترنتی مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی

مجموعه Oxford Practice Grammar، یکی از بهترین مجموعه کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی همراه با نرم افزار می باشد. این مجموعه، دارای ۳ سطح کامل آموزشی (Basic – Intermediate – Advanced) می باشد که تمامی نکات و مطالب مربوط به گرامر زبان انگلیسی را دارا می باشد. این مجموعه با توجه به داشتن فایل نرم افزار دارای قابلیت اینتراکتیو می باشد.زبان آموزان می توانند ابتدا از طریق فایل پی دی اف این مجموعه، گرامر را به طور کامل آموزش ببینند و بعد همراه با فایل نرم افزار آن، تمامی تمرینات را انجام دهند. بعد از پایان هر سطح این مجموعه، آزمونی وجود دارد که میزان یادگیری شما در هر سطحی بررسی و ارزیابی می کند. اگر آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید، به راحتی می توانید در سطح بعدی آماده باشید و آن را شروع کنید. مجموعه ای که در اختیار دارید، ویرایش اول (First Edition) و از انتشارات آکسفورد (Oxford) می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار تقویت گرامر انگلیسی Oxford Practice Grammar اینجا را کلیک کنید.

مجموعه  Cambridge Grammar for IELTS

دانلود آموزش گرامر زبان انگلیسی با لینک مستقیم

مجموعه  Cambridge Grammar for IELTS، یکی از مجموعه های آموزش گرامر آزمون آیلتس می باشد، و همچنین جهت آماده سازی شما زبان آموزان عزیز برای این آزمون، فراهم شده است. این مجموعه دارای ۲۵ درس می باشد که بعد از اتمام آموزش و توضیحات، تمرین هایی را برای شما آماده کرده است. بسیاری از زبان آموزان به دنبال مجموعه ای هستند که گرامر و نمونه سوالات مربوط به این آزمون را به طور کامل داشته باشد. این مجموعه ای که شما در اختیار دارید، مجموعه ای کامل برای رفع ابهامات و مشکلات شما در قسمت گرامر است و همچنین دارای نمونه سوالاتی طبق آزمون های سال های گذشته می باشد. نمونه سوالات موجود در این مجموعه، از ۲ بخش عمومی و تخصصی تهیه شده است که به زبان آموزان کمک می کند با انواع مختلف سوالات آشنا شوند. این مجموعه دارای متن فایل های صوتی و پاسخ تمامی تمرینات، در انتهای کتاب می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه آموزش گرامر انگلیسی Cambridge Grammar for IELTS اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Verbs and Tenses

دانلود رایگان PDF گرامر انگلیسی

مجموعه Verbs and Tenses، یکی از مجموعه های آموزش انواع فعل ها و زمان های زبان انگلیسی می باشد. این کتاب دارای ۳۴ درس کامل می باشد. در اواسط هر درس یعنی بعد از اتمام آموزش، بخشی به نام Grammar Help وجود دارد که بعد از اینکه درس مربوطه به صورت کامل توضیح داده شد، این قسمت در تفهیم بهتر موثر است. زبان آموزان همیشه با درک مطالب و نکات مربوط به زمان ها مشکل دارند. تا زمانیکه مباحث مربوط به زمان ها (Tenses) را نیاموزید، هیچگاه نمی توانید گرامر انگلیسی را بیاموزید. همچنین مجموعه فوق، نحوه استفاده از تمامی فعل ها (Modal Verb – Auxiliary Verb – Irregular Verb و …) را به شما آموزش خواهد داد. فعل در هر جمله ای، کلمه کلیدی آن جمله محسوب می شود، زیرا فعل زمان جمله را مشخص می کند. انتهای کتاب شامل، پاسخ تمام تمرینات می باشد و همچنین خلاصه ی دروس را برای زبان آموزان فراهم کرده است، که با مطالعه ی آن جزئیات دروس برای زبان آموز مرور می شود.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش گرامر انگلیسی Verbs and Tenses اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Test Your Preposition

دانلود رایگان مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی

مجموعه Test Your Preposition، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت گرامر در زمینه حروف اضافه می باشد. این مجموعه دارای ۵۰ آزمون می باشد که هر کدام از این آزمون ها، تمام مبحث های حروف اضافه را به شما آموزش می دهند. این کتاب، برای تقویت گرامر در مبحث حروف اضافه بسیار مناسب می باشد. زبان آموزان همیشه یادگیری حروف اضافه را دست کم می گیرند و فکر می کنند که یادگیری آن آسان می باشد. اما وقتی با سوال تستی (چهارگزینه ای) مواجه می شوند، آنجاست که متوجه می شوند چیزی از این قسمت، از مبحث زبان نمی دانند. لازمه ی یادگیری حروف اضافه، تکنیک ها و نکات مهمی است که باید یاد بگیرید. بعد از پاسخ به تمام سوالات هر آزمون، می توانید جواب های خود را با پاسخ نامه موجود در انتهای کتاب مقایسه کنید و میزان یادگیری خود را ارزیابی کنید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب تقویت مهارت گرامر انگلیسی Test Your Preposition اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی The Complete English Grammar

خلاصه گرامر زبان انگلیسی کنکور

مجموعه ویدیویی The Complete English Grammar، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت گرامر زبان انگلیسی می باشد. گرامر یکی از مهمترین مهارت های زبان به شمار می رود، زیرا اگر با گرامر آشنایی نداشته باشید و یا آن را به خوبی فرانگرفته باشید، هیچگاه نمی توانید به درستی صحبت کنید. این مجموعه علاوه بر فایل ویدیویی، دارای فایل PDF نیز می باشد. فایل PDF مجموعه، همان توضیحات موجود در فیلم آموزشی را دارا می باشد، اما ابتدا باید فایل PDF، و بعد فایل ویدیویی آن را تماشا کنید. زیرا این روش باعث می شود که شما با درس مربوطه آشناییت پیدا کرده و بعد با دیدن فیلم آموزشی مطالب را بهتر یاد بگیرید. آموزش این مجموعه توسط Karl Weber صورت می گیرد، که ایشان کارشناس نویسندگی، ویراستار و معلم نیز می باشند. مجموعه فوق از انتشارات Video Aided است و لهجه آن امریکن (American) نیز می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش گرامر انگلیسی The Complete English Grammar اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Longman English Grammar Practice

دانلود فیلم آموزش گرامر انگلیسی

مجموعه Longman English Grammar Practice، از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی است. این مجموعه دارای ۱۶ فصل می باشد که تمامی مباحث گرامر را به طور کلی آموزش داده است. همیشه مبحث گرامر برای زبان آموزان پیچیده و سخت بوده است ولی با این مجموعه تمام مشکلات شما برطرف خواهد شد. زیرا کتاب لانگمن انگلیش گرامر، به موارد مهم گرامری پرداخته است و تمامی مباحث گرامری را مرحله به مرحله با توضیحات کامل به شما آموزش می دهد. گرامر در مکالمه نقش مهم و موثری دارد و با یاد گرفتن آن می توانیم مکالمه بهتری داشته باشیم. این مجموعه دارای فایل PDF می باشد که در ابتدای آموزش، گرامر را به شما آموزش می دهد و بعد تمریناتی که مربوط به همان قسمت باشد را برای شما آماده کرده است. این مجموعه از انتشارات Longman می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش گرامر انگلیسی Longman English Grammar Practice اینجا را کلیک کنید.

مجموعه آموزشی Oxford English Grammar Course

دانلود گرامر کنکور زبان انگلیسی

مجموعه آموزشی Oxford English Grammar Course، یکی از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی است. این مجموعه دارای ۳ سطح کامل آموزشی است. در ابتدای کتاب از لغاتی که همیشه در گرامر استفاده می شود را همراه با معانی آنها برای شما آورده است که به راحتی بتوانید متوجه مطالب شوید. همچنین در انتهای کتاب بخشی به نام مرور و بررسی وجود دارد که به یادگیری بهتر شما کمک می کند. در این مجموعه هم تمریناتی که بعد از آموزش و هم تمریناتی که در قسمت مرور آمده است، پاسخ آنها در انتهای کتاب آمده است. از ویژگی های برجسته این مجموعه، توضیحات کوتاه گرامری است که باعث می شود مباحث گرامری را راحت تر به خاطر بسپارید. همچنین استفاده از رنگ های مختلف در آموزش و آوردن مثال های آسان باعث می شود که تمامی مباحث گرامری برای شما واضح و مشخص باشد.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب ها و نرم افزار Oxford English Grammar Course اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Oxford Living Grammar

دانلود مجموعه تصویری آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی

مجموعه Oxford Living Grammar یکی از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی است. در ابتدا درس را آموزش می دهد و در انتهای آموزش، نکات قابل توجه را برای شما بیان می کند. بعد از اتمام آموزش، تمریناتی را برای شما آماده کرده است که با انجام دادن تمرینات، مبحث مربوطه را بهتر متوجه می شوید. بعد از انجام دادن تمرینات، می توانید جواب خود را با جواب موجود در انتهای کتاب مقایسه کنید. مجموعه آکسفورد لیوینگ گرامر دارای ۴ سطح اصلی می باشد که هر سطح حاوی ۳۰ درس می باشد. این مجموعه به شما کمک می کند که با یادگیری مطالب بتوانید تشخیص دهید که هر کلمه و جمله را کجا و در چه موقعیتی بکار ببرید. همچنین این مجموعه شما را  برای آزمون های KET و PET و FCE آماده می کند. دارای فایل های PDF و نرم افزار است.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب ها و نرم افزار Oxford Living Grammar اینجا را کلیک کنید.

مجموعه Advanced Grammar In Use

دانلود مجموعه ویدیویی گرامر انگلیسی

Advanced Grammar In Use مجموعه ای است جهت آموزش گرامر زبان انگلیسی که برای پیشرفت کامل زبان آموزان فراهم شده است. این مجموعه کامل گرامر شامل ۱۰۰ درس است که دارای فایل نرم افزار نیز می باشد. هر درس شامل دو صفحه می باشد که در صفحه اول درس مربوطه را به طور کامل بررسی کرده است. در صفحه دوم تمریناتی را برای شما ترتیب داده است که با انجام دادن آنها درس مربوطه را بهتر و سریعتر یاد می گیرید. همچنین می توانید جواب تمرینات را در قسمت پاسخ نامه مشاهده نمایید. تمامی مطالب مجموعه Advanced Grammar In Use طبق مجموعه بین المللی کمبریج (CIC) طراحی شده است. مجموعه ای که در اختیار دارید، نسخه جدید این مجموعه می باشد. شما با داشتن این مجموعه، می توانید زبان انگلیسی خود را از لحاظ گرامری تقویت کرده و به اهداف خود نزدیک تر شوید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره کتاب و نرم افزار گرامر انگلیسی Advanced Grammar In Use اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی

مجموعه تصویری آموزش گرامر انگلیسی

فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی، یکی از مجموعه های خوب ویدیویی آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. آموزش گرامر انگلیسی این مجموعه، توسط استادی است که تمامی مطالب و نکات گرامر زبان انگلیسی را به زبان فارسی آموزش می دهد. درواقع گرامر و دستور هر زبانی تعیین کننده ساختار آن زبان است. اغلب زبان آموزان علاقه دارند که گرامر را به صورت تصویری و ویدیویی یاد بگیرند، زیرا آموزش تصویری علاوه بر اینکه خسته کننده نمی باشد بلکه به یادگیری بهتر زبان آموز کمک می کند. از آنجایی که آموزش این مجموعه توسط یک استاد صورت می گیرد، زبان آموز به راحتی می تواند مطالب گفته شده را متوجه شود. این مجموعه ویدیویی مبحث زمان ها را در چندین قسمت و بسیار ساده آموزش داده است. معمولا سطح یادگیری افراد وابسته به طرز آموزش است. نحوه آموزش گرامر زبان انگلیسی این مجموعه به قدری ساده و لذت بخش است که زبان آموز به راحتی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی

کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی

کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی، از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی به صورت خلاصه می باشد که مولف این کتاب محمد زکی زاده است. این کتاب به صورت خلاصه و مفید در اختیار زبان آموزان عزیز قرار گرفته است و از آوردن هرگونه مطالب و نکات اضافه خودداری شده است. با اینکه این کتاب به صورت خلاصه می باشد اما بسیاری از نکات مهم گرامر زبان انگلیسی را دارا می باشد که شاید تا به حال آنها را ندیده باشید. آموزش این کتاب به طور دقیق و همراه با مثال می باشد. روش آموزش همراه با مثال، به زبان آموز کمک می کند که مطالب بهتر در ذهن او باقی بماند. مطالب و نکات این کتاب، برای کنکور بسیار مفید و مناسب می باشد، زیرا تمامی نکات این مجموعه آموزشی، کلیدی می باشد. مطالب این مجموعه به افراد کمک می کند تا سریع بتوانند سوالات گرامر زبان انگلیسی را در کنکور پاسخ دهند و در وقت خود صرفه جویی کنند.

مجموعه صوتی Grammar Smart An Audio Guide to Perfect Usage

دانلود نرم افزار گرامر انگلیسی

مجموعه صوتی Grammar Smart An Audio Guide to Perfect Usage، یکی از مجموعه های خوب آموزش گرامر زبان انگلیسی همراه با فایل های MP3 می باشد. این مجموعه در قالب 4 فایل صوتی می باشد که شامل 2 ساعت آموزش صوتی گرامر می باشد. یکی از مزیت هایی که مجموعه های صوتی دارند، این است که: مجموعه های صوتی را می توان در هر موقعیت و هر مکانی به آن گوش داد. یادگیری گرامر پایه و اساس یک زبان است که برای درست صحبت کردن و برقراری ارتباط با آن زبان باید گرامر را به طور کامل آموخت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش صوتی گرامر انگلیسی Grammar Smart An Audio Guide to Perfect Usage اینجا را کلیک کنید.

مجموعه صوتی Instant Immersion English Grammar And Pronunciation

سایت فروش آموزش گرامر انگلیسی

مجموعه صوتی Instant Immersion English Grammar And Pronunciation، از مجموعه های آموزش گرامر زبان انگلیسی به صورت صوتی می باشد. این مجموعه دارای 8 فایل صوتی می باشد و باعث می شود که گرامر و دستورهای زبان انگلیسی را به سرعت بیاموزید. همچنین این مجموعه برای تمامی سطوح (مبتدی تا پیشرفته) مناسب می باشد. آموزش این مجموعه به صورت قدم به قدم و همراه با جزئیات صورت می گیرد. این مجموعه صوتی، گرامر و دستور نحوه صحبت کردن در هر موقعیت و مکانی را به شما آموزش خواهد داد. با این مجموعه می توانید در کنار یادگیری گرامر، نحوه برقراری ارتباط و مکالمه را نیز فرا بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش گرامر انگلیسی Instant Immersion English Grammar And Pronunciation اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار Longman Total English Pre-Intermediate

نرم افزار آموزش گرامر انگلیسی کنکور

نرم افزار Longman Total English Pre-Intermediate، یکی از کامل ترین نرم افزارهای آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. این نرم افزار مربوط به همان کتاب های دوره آموزشی “توتال انگلیش” می باشد که گرامر آن مجموعه را به صورت نرم افزار و همراه با قابلیت اینتراکتیو در این بسته آموزشی در اختیار شما قرار می دهیم. این نرم افزار آموزشی دارای 12 درس می باشد که هر درس آن، آموزش موقعیت های مختلف که به صورت روزانه با آنها سروکار داریم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. همچنین این نرم افزار آموزشی دارای فایل های صوتی و جدول تلفظ صداها و آواهای انگلیسی نیز می باشد. با انجام تمرینات این مجموعه به صورت اینتراکتیو، به راحتی می توانید گرامر و دستور زبان انگلیسی را بیاموزید.

مجموعه ویدیویی Grammar Fundamentals

کامل ترین پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی-از مقدماتی تا پیشرفته

مجموعه ویدیویی Grammar Fundamentals، یکی از فیلم های کامل آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. این فیلم آموزشی دارای 28 فایل ویدیویی می باشد که هر کدام از آنها یک مبحث گرامر را به صورت جداگانه آموزش خواهند داد. آموزش این مجموعه آموزشی بسیار کامل و همراه با جزئیات می باشد که شما می توانید تمامی مطالب و نکات گرامری را قدم به قدم بیاموزید. همچنین این مجموعه دارای فایل PDF می باشد که شامل افعال بی قاعده و تمرینات مربوط به گرامر می باشد. مطالبی که این مجموعه آموزش می دهد، مطالبی هستند که اغلب زبان آموزان با آن مشکل دارند اما منابع آموزشی مناسبی جهت یادگیری این مجموعه ها در دسترس نیست. اما سایت Languagedownload.ir با قرار دادن این مجموعه ویدیویی، قصد کمک در یادگیری بهتر گرامر زبان انگلیسی به زبان آموزان عزیز را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی Grammar Fundamentals اینجا را کلیک کنید.

فیلم آموزشی English Grammar Lessons With Jennifer

گرامر کنکور زبان

فیلم آموزشی English Grammar Lessons With Jennifer، از مجموعه های تصویری آموزش گرامر زبان انگلیسی به زبان آموزان می باشد. این مجموعه ویدیویی توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی به نام Jennifer به شما عزیزان آموزش داده می شود. ویدیوهای آموزشی این استاد باعث جذب بسیاری از زبان آموزان شده است، زیرا نحوه آموزش او بسیار ساده و جذاب می باشد. این مجموعه علاوه بر آموزش گرامر، سعی می کند مهارت مکالمه را نیز تقویت کند. همچنین مجموعه فوق برای تمامی سطوح (مبتدی تا پیشرفته) مناسب می باشد و تمامی افراد، حتی مدرسین هم می توانند برای پیشرفت در نحوه آموزش خود از این مجموعه استفاده کنند. آموزش گرامر در یادگیری زبان انگلیسی بسیار اهمیت دارد، زیرا ساختار این زبان را تشکیل می دهد. به همین دلیل برای یادگیری گرامر سعی کنید مجموعه های معروف و معتبر را تهیه نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر درباره مجموعه ویدیویی آموزش گرامر زبان انگلیسی English Grammar Lessons With Jennifer اینجا را کلیک کنید.

کتاب Essential Grammar In Use

نرم افزار آموزش گرامر انگلیسی کنکور

کتاب Essential Grammar In Use، یکی از بهترین مجموعه های آموزش گرامر انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب 2 ویرایش (دوم و سوم) می باشد که برای زبان آموزانی که در سطح مقدماتی قرار دارند، مناسب می باشد. ویرایش دوم این مجموعه دارای فایل PDF و MP3 و ویرایش سوم آن دارای فایل PDF به همراه نرم افزار می باشد. هر کدام از این دو ویرایش مجموعه دارای بیش از 100 درس می باشند که هر درس شامل 2 صفحه می شود. صفحه اول هر درس تمامی مطالب و نکات مربوطه را به طور کامل آموزش داده است و صفحه دوم برای تفهیم بهتر آموزش، شامل تمریناتی نیز می شود. انتهای کتاب دارای پاسخ تمرینات و همچنین لیستی از افعال بی قاعده می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب اموزش گرامر انگلیسی Essential Grammar In Use اینجا ر ا کلیک کنید.

کتاب Fundamentals Of English Grammar

نکات کنکوری گرامر زبان انگلیسی

کتاب Fundamentals Of English Grammar، یکی از مجموعه های خوب آموزش گرامر می باشد که مهارت گرامر را به راحتی و به آسانی تقویت می کند. این مجموعه تمامی مطالب و تکنیک های خاصی که برای یادگیری گرامر لازم می باشد را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. همچنین بعد از آموزش تمریناتی را آماده کرده است که زبان آموز با انجام دادن تمرین بتواند به تمامی نکات و مطالب پی ببرد. در انتهای کتاب پاسخ تمام تمرینات موجود می باشد. این مجموعه به شما کمک می کند که در کنار مهارت گرامر، مهارت مکالمه خود را نیز تقویت کنید. مجموعه فوق از انتشارات معروف و معتبر لانگمن (Longman) نیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب آموزش گرامر انگلیسی Fundamentals Of English Grammar اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ویدیویی Simply English

کامل ترین پکیج گرامر انگلیسی

مجموعه ویدیویی Simply English، یکی از مجموعه های تصویری آموزش گرامر زبان انگلیسی محسوب می شود. این مجموعه دارای 8 قسمت آموزشی می باشد که هر کدام از قسمت ها دارای یک درس با موضوع متنوع و متفاوت است. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که: یکی از اساتید زبان انگلیسی این مجموعه را آموزش می دهد و تمامی آموزش های او همراه با تصویر و مثال می باشد. از آنجایی که آموزش او برای سطوح مبتدی و از پایه می باشد، تمامی لغاتی که برای آموزش بکار می برد را در کنار آموزش گرامر معرفی می کند. آموزش این مجموعه همراه با جزئیات و به صورت قدم به قدم می باشد. با این مجموعه می توانید تمامی اصول و قواعد گرامر را در سطح ابتدایی بیاموزید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی Simply English اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ای ارزشمند بالغ بر 70 کتاب آموزش گرامر به صورت PDF

یادگیری گرامر انگلیسی همراه با فیلم

مجموعه ای ارزشمند بالغ بر 70 کتاب آموزش گرامر به صورت PDF، را می توان یکی از برجسته ترین محصول این پکیج معرفی کرد. این مجموعه دارای بیش از 70 کتاب آموزش گرامر می باشد که تمامی تکنیک ها و نکات لازم را جهت آموزش و یادگیری بهتر گرامر انگلیسی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. از آنجایی که گرامر ساختار زبان انگلیسی را تشکیل می دهد، یکی از مبحث های مهم یادگیری زبان انگلیسی نیز محسوب می شود. این مجموعه می تواند کمک بزرگی در یادگیری سریع و بهتر زبان انگلیسی بکند و همچنین با این مجموعه می توانید مهارت گرامر خود را به راحتی تقویت کنید.

خرید کامل ترین پکیج منابع گرامر زبان انگلیسی – از مقدماتی تا پیشرفته

زبان

انگلیسی

توضیحات

بهترین منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی – آموزش به صورت تخصصی و از پایه

سطح

مقدماتی تا پیشرفته

تعداد محصول

بیش از 100 محصول آموزشی

توجه

برای خرید جداگانه مجموعه های داخل این بسته، باید بیش از چهار برابر این مبلغ را هزینه کنید. این بسته با تخفیف فوق العاده ای به فروش میرسد.

قیمت

299,000 تومان

خرید

1 دیدگاه برای “کامل ترین پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی – (25 محصول برتر گرامر)”

  1. با سلام و تشکر از سایت مفید و عالیتون

    خواستم از تون خواهش کنم کتاب my grammar lab  رو هم به سایتتون اضافه کنید.

    متشکرم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا