مکالمات روزمره انگلیسی با دوبله فارسی – مخصوص اندروید

مکالمه انگلیسی برای اندروید

جدیدترین مجموعه آموزش مکالمه

اغلب زبان آموزان با صحبت کردن و برقرار کردن یک مکالمه دو یا چند نفره مشکل دارند. آنها حتی نمی دانند باید از چه کلماتی و یا از چه اصطلاحاتی حین صحبت استفاده کنند. بعضی از زبان آموزان تقریبا می توانند صحبت کنند اما مهارت شنیداری (Listening) آنها ضعیف است و صحبت های طرف مقابل را متوجه نمی شوند. مجموعه های زیادی از قبیل فیلم های آموزشی، کتاب های مختلف، مجموعه های صوتی و … وجود دارند، اما زبان آموزان اغلب خواهان آموزشی هستند که همیشه همراه و در دسترس باشد. ما نیز برای رفاه حال زبان آموزان عزیز و همچنین از آنجایی که افراد زیادی علاقه مند به یادگیری نحوه برقراری مکالمه با اپلیکیشن بودند، تا بتوانند آن را همیشه و همه جا همراه خود داشته باشند، تصمیم گرفتیم که این مجموعه را برای سیستم عامل اندروید و اپلیکیشن پرطرفدار دلفین تهیه کنیم. ما سعی کردیم در این اپلیکیشن مکالماتی با موضوعات متنوع و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

برای دانلود نسخه کامل یا آزمایشی اینجا کلیک کنید

پیشنهادهای ویژه

مکالمه سطح پیشرفته

نرم افزار آموزش مکالمه انگلیسی با امکانات پیشرفته (اندروید)

با قابلیت تشخیص صدای کاربر، هایلایت مکالمه ها، تمرین و قابلیتهای فراوان دیگر

پکیج کامل آموزش مکالمه انگلیسی (14 دی وی دی)

بسته کامل از بهترین مجموعه‌های آموزش مکالمه

اپلیکیشن فوق العاده و متفاوت دلفین، دارای 12 موضوع مختلف و پرکاربرد می باشد که 134 مکالمه روزمره را در خود جای داده است. ما مکالمه ها را در 12 موضوع پرکاربرد در زبان انگلیسی، بخش بندی کردیم که زبان آموزان بهتر مکالمات و اصطلاحات مربوط به هر موضوع را بخاطر بسپارند.

مکالمه انگلیسی به فارسی

 

نکات درس

در این قسمت تعدادی از نکات مهم و کاربردی درس را خدمت زبان آموزان ارائه می دهیم. این امر به زبان آموزان کمک می کند تا مکالمه را بهتر درک کرده و نکات گرامری و ساختاری جملات را بهتر متوجه شوند. جهت تفهیم بهتر و راحت زبان آموزان، برای هر نکته مثالی را ارائه داده ایم که با دیدن مثال بهتر مطلب را درک می کنند. هدف نرم افزار بی نظیر دلفین آموزش سریع و آسان به زبان آموزان عزیز می باشد. همچنین نرم افزار دلفین قصد دارد زبان انگلیسی را به صورت کامل و قابل فهم آموزش دهد.

نرم افزار آموزش مکالمه انگلیسی

لغات مهم درس

یکی از قسمت های بی نظیر و متفاوت برای مکالمه نرم افزار دلفین، بخش لغات مهم هر درس می باشد. هر درس دارای تعدادی لغات مهم می باشند که علاوه بر معنی لغات، فایل صوتی هر لغت را برای شما نیز قرار داده ایم تا با نحوه تلفظ لغات آشنا شوید. علاوه بر همه اینها، برخی لغات دارای مترادف، متضاد، هم خانواده و یا کلمات مشابه می باشند که با علامت مربوط به خود مشخص شده اند. همراه با این علامت ها به راحتی می توانید تشخیص دهید که هر کلمه با کلمه قبلی چه نسبتی (مترادف، متضاد، هم خانواده) دارد. نرم افزار بی نظیر دلفین حتی برای مترادف ها، متضاد ها و هم خانواده ی کلمات نیز، فایل صوتی و معنی هایشان را قرار داده است. در آخر می توانید کلمات را به جعبه لایتنر انتقال دهید، به این صورت که: لغت مورد نظر را تیک بزنید و بعد بر روی “افزودن به جعبه” کلیک کنید. جعبه لایتنر به شما کمک می کند که لغات برای شما تکرار شده و بهتر یاد بگیرید.

بهترین نرم افزار آموزش مکالمه زبان انگلیسی به فارسی

قابلیت ضبط صدا

نرم افزار بی نظیر دلفین دارای قابلیت ضبط صدا می باشد، به گونه ای که زبان آموز می تواند صدای خود را ضبط کرده و از درستی تلفظ کلمات مطمئن شود. این قابلیت در بخشی به نام گفتگوی دو نفره تعبیه شده است. در این بخش شما می توانید خود را به جای یکی از افراد مکالمه بگذارید و به جای او با نفر دوم صحبت کنید.

ضبط صدا
آموزش انگلیسی ضبط صدا

فارسی و هوشمند

تمامی مکالمه ها همراه با ترجمه فارسی و فایل صوتی می باشد که همزمان با پخش فایل صوتی، به صورت هوشمند مکالمه ها هایلایت می شوند. این امر به زبان آموزان کمک می کند که به راحتی مکالمه را همراه با ترجمه دنبال کنند. همچنین تمامی ترجمه های فارسی مکالمات، دارای فایل صوتی نیز هستند، که همزمان با پخش فایل های صوتی فارسی، ترجمه ها هایلایت می شوند. برای اینکه یک مکالمه خوب برقرار کنیم، علاوه بر یادگیری لغات و اصطلاحات، باید از فایل های صوتی نیز برای آشنایی بیشتر با کلمات و جملات استفاده کرد.

راهنمای نصب و استفاده (زمان : کمتر از پنج دقیقه)

مرحله اول

ابتدا فایل اپلیکیشن دلفین را از سایت زیر دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

مرحله دوم

اپلیکیشن دلفین را اجرا کنید و لحظه ای صبر کنید تا لیست محصولات بروز شوند. در بالای صفحه می توانید با انتخاب فیلتر زبان، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس محصول مورد نظر خود را پیدا و لمس کنید. می توانید نسخه آزمایشی محصول را رایگان نصب کنید و در صورت رضایت نسخه کامل را بگیرید.

12 دیدگاه برای “مکالمات روزمره انگلیسی با دوبله فارسی – مخصوص اندروید”

  1. سلام من حاتمی هستم برنامه آموزش مکالمه رو از دلفین خریدم و نصب کردم ولی مجبور شدم گوشیم رو ریست کنم حالا برای اینکه دوباره پولی پرداخت نکنم و برنامه رو نصب کنم چکار باید انجام بدم ممنون راهنمایی بفرمایید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا