دانلود مجموعه آمادگی برای آزمون تافل Longman Writing TOEFL IBT

دانلود مجموعه آموزشی Longman Writing TOEFL

مقدمه

مجموعه Longman Writing TOEFL IBT استانداردترین آزمون تافل انگلیسی است. این مجموعه طبق تمامی اطلاعات در دسترس مربوط به تافل فراهم شده است. مجموعه TOEFL IBT برای تمامی روش هایی که زبان آموزان به آن احتیاج دارند آماده کمک رسانی است. این مجموعه می تواند برای زبان آموزان مبتدی و یا زبان آموزانی که در مرحله تکمیلی زبان هستند مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین از این مجموعه می توان برای تشخیص دادن سطح دانش زبان آموزان برای تافل استفاده کرد. این مجموعه استاندارد شامل فایل mp3 می باشد که تمامی آزمون های موجود در فایل mp3 با سوالات موجود در PDF کاملا متفاوت است. این یعنی شما دارای سوالات مختلف و گسترده ای هستید. مجموعه Longman Writing TOEFL IBT شما را با مهارت های کامل زبان انگلیسی، مهارت های علمی و نحوه تست گرفتن آشنا می کند.

در آزمون تافل هر 4 مهارت اصلی (Speaking – Listening – Reading – Writing) شما ارزیابی می شود. باید قبل از شرکت در آزمون، به مدت چند ماه قبل، خود را برای شرکت در آزمون آماده کنید. هر چقدر با آمادگی بیشتری در آزمون تافل شرکت کنید، قطعا نمره بهتر و بالاتری را دریافت خواهید کرد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که در بین دو آزمون (تافل و آیلتس)، تافل در ایالات متحده ترجیح داده می‌شود، درحالی‌ که آیلتس در سایر کشورها هم ترجیح داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در مورد آزمون تافل، روی لینک زیر کلیک کنید.

پیشنهادهای ویژه

معرفی منابع آزمون تافل

کاملترین بسته منابع آزمون تافل TOEFL

مجموعه ای کامل از منابع ضروری تافل، شامل کتابهای الکترونیکی، فایلهای صوتی و نرم افزار (شامل 58 مجموعه)

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

Longman Preparation Course for the TOEFL Test: iBT Writing, by Deborah Phillips, gives students all the tools they need to succeed on the Writing section of the new TOEFL integrated-skills test. Providing both a comprehensive writing-skills course and a wealth of practice for the Writing section of the test, the Longman Preparation Course for the TOEFL Test: iBT Speaking is appropriate for courses in TOEFL-test preparation or as a supplement to more general ESL writing courses.

The Student Book features: Updated material for all the new types of Writing passages and questions on the test Diagnostic Writing Pre-tests and Post-tests that allow students to identify strengths and weaknesses and assess improvement Writing-Skills exercises that include personal and expository and integrated tasks: reading/listening/writing Eight Writing Mini-Tests that preview the Writing section of the test Two Writing Complete Tests that familiarize students with the actual test formatting and timing.

توضیحاتی در مورد آزمون تافل

آزمون TOEFL، یک آزمون استاندارد برای سنجش توانایی زبان انگلیسی افراد غیر بومی است که مایل به ثبت نام در دانشگاه های انگلیسی زبان هستند. این آزمون توسط بیش از 11000 دانشگاه و مؤسسه دیگر در بیش از 190 کشور و منطقه پذیرفته شده است. تافل یکی از چندین آزمون مهم زبان انگلیسی در سراسر جهان است.

همانطور که گفته شد، تافل یک آزمون استاندارد آکادمیک انگلیسی است که در درجه اول توسط دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه های ایالات متحده گرفته می شود. تافل همچنین به عنوان مدرکی برای اثبات توانایی زبان انگلیسی توسط برخی از دانشگاه های خارج از ایالات متحده پذیرفته شده است. تافل در واقع مجموعه ای از آزمون های مختلف است که از محبوب ترین آنها می توان به آزمون TOEFL iBT و TOEFL Essentials اشاره کرد. سایر آزمون های مجموعه تافل عبارتند از TOEFL ITP ،TOEFL Junior و TOEFL Primary. این اشکال دیگر تافل فقط از طریق مدارس، برای دانش آموزان در دسترس است. آزمون TOEFL PBT (آزمون مبتنی بر کاغذ یا آزمون کاغذی) در سال 2021 حذف شد.

آزمون تافل چیست؟

تافل از چهار بخش Reading، Listening، Speaking و Writing تشکیل شده است. تافل iBT یک آزمون طولانی (3 ساعت) است که برای ارزیابی آمادگی یا عدم آمادگی دانشجویان برای تحصیل در یک دانشگاه انگلیسی زبان طراحی شده است. بسیاری از دانش آموزان قبل از شرکت در آزمون بین 3 تا 6 ماه برای تافل آماده می شوند. آزمون TOEFL Essentials به گونه ای طراحی شده است که یک آزمون انگلیسی ساده تر و ارزان تر با تمرکز علمی کمتر باشد.

اگر شما یک دانشجوی بین المللی هستید که به دنبال تحصیل در دانشگاهی در یک کشور انگلیسی زبان هستید، ممکن است نیاز به شرکت در آزمون تافل داشته باشید. با تجزیه و تحلیل توانایی انگلیسی شما از نظر خواندن، صحبت کردن، شنیدن و نوشتن، توانایی شما در صحبت کردن و درک انگلیسی را ارزیابی می کند. اینها همه مهارت هایی هستند که برای انجام مطالعات آکادمیک شما مورد نیاز هستند و این آزمون توسط موسسات استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که دانش آموزان می توانند در دوره انتخابی خود در کشوری که برنامه درسی به زبان انگلیسی تدریس می شود، ادامه دهند و موفق شوند.

چه کسانی نیاز به شرکت در آزمون تافل دارند؟

آزمون تافل توسط بیش از 27 میلیون نفر در سراسر جهان انجام شده است تا اطمینان حاصل شود که توانایی انگلیسی آنها کافی است. این آزمون اغلب توسط دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را دارند و داوطلبان بورسیه تحصیلی، همراه با دانشجویان و کارگرانی که برای ویزا درخواست می کنند و زبان آموزان انگلیسی که پیشرفت زبان انگلیسی خود را پیگیری می کنند، انجام می شود.

چرا در آزمون تافل شرکت کنیم؟

مؤسسات آموزشی و سازمان های دولتی در بیش از 130 کشور، هنگام بررسی درخواست برای موقعیت ها یا دوره های خاص، نمرات تافل را می پذیرند. به عنوان یک شرط پذیرش، ممکن است متوجه شوید که برخی از دوره ها به حداقل نمره تافل نیاز دارند که به شما امکان می دهد در کنار الزامات، دوره را ادامه دهید. حداقل امتیاز مورد نیاز بسته به موسسه و دوره می تواند بین 61 تا 100 باشد. نتیجه ای که در آزمون تافل خود دریافت می کنید فقط برای دو سال معتبر است، پس از این دو سال دیگر ثبت نمی شود، بنابراین اگر به دنبال درخواست برای تحصیل در خارج از کشور پس از این زمان هستید، باید دوباره در آزمون شرکت کنید. اگر فقط در حال تحصیل در دوره ای هستید که یک سال طول می کشد، از همان نتایج تافل می توان برای بهبود فرصت های شما برای کار در یک کشور خارجی نیز استفاده کرد.

شرکت در آزمون تافل، تقریبا همیشه یک تجربه استرس زا بوده است. در این آزمون، شما باید یک امتیاز مورد قبول کسب کنید و برای شرکت در این آزمون، باید هزینه ای را پرداخت کنید. باید ماه ها زمان بگذارید و مطالعه کنید، تا برای آزمون تافل به خوبی آماده شوید. آماده شدن برای آزمون تافل از قبل، یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای موفقیت و همچنین کاهش سطح استرس خود در روز آزمون، انجام دهید.

لینک های دانلود مجموعه

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه

 Longman Writing TOEFL IBT
مجموعه Longman Writing TOEFL IBT
دانلود سری آموزشی Longman Writing TOEFL IBT

پیشنهادهای ویژه

معرفی منابع آزمون تافل

کاملترین بسته منابع آزمون تافل TOEFL

مجموعه ای کامل از منابع ضروری تافل، شامل کتابهای الکترونیکی، فایلهای صوتی و نرم افزار (شامل 58 مجموعه)

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا