دانلود فیلم کارتونی آموزش زبان انگلیسی Muzzy English

دانلود مجموعه تصویری آموزش لغات انگلیسی (دیکشنری)

مجموعه ویدیویی Muzzy، موفق ترین فیلم آموزشی زبان انگلیسی می باشد که به 5 زبان زنده دنیا (انگلیسی – آلمانی – فرانسوی – ایتالیایی – اسپانیایی) تولید شده است. این مجموعه برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیاست. این مجموعه آموزشی به صورت فیلم کارتونی می باشد اما برای کودکان مناسب نمی باشد. این مجموعه برای افرادی که در سطح متوسط و پیشرفته قرار دارند مناسب می باشد، در واقع افرادی که تا حدودی با زبان انگلیسی آشنا هستند. مجموعه فوق لغات ضروری زبان انگلیسی و اصطلاحات رایج و پرکاربرد انگلیسی را به نوجوانان و بزرگسالان آموزش خواهد داد. آموزش فایل ویدیویی این مجموعه، بسیار ساده و لذت بخش می باشد که همین امر بسیاری از زبان آموزان را به خود جذب کرده است. فیلم های کارتونی که همراه با آموزش به بزرگسالان باشند، بسیار اندک هستند. اما مجموعه های ویدیویی کارتونی حتی برای بزرگسالان هم دارای جذابیت می باشد. البته ناگفته نماند که فضا و روش آموزش فیلم های کارتونی برای کودکان و بزرگسالان بسیار متفاوت است.

پیشنهادهای ویژه

مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی - 0 تا 100

کاملترین پک فیلم های آموزش انگلیسی

شامل 16 مجموعه فیلم آموزش انگلیسی، بهترین مجموعه برای یادگیری و تقویت زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

مجموعه ویدیویی Muzzy English

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

آموزش لغات ضروری زبان انگلیسی – همراه با 2 لهجه بریتیش و امریکن در نرم افزار

سطح

متوسط و پیشرفته

فرمت فایلها

فایل ویدیویی – کتاب الکترونیکی PDF – نرم افزار

تعداد دی وی دی

2 دی وی دی

قیمت

89,000 تومان

خرید

سایر زبانها
انگلیسی آلمانی فرانسوی
ایتالیایی اسپانیایی  
سایر زبان ها نیز به تدریج اضافه خواهند شد

آموزش مجموعه فوق به این صورت می باشد که کلمات را همراه با تصویر و طرز نوشتاری صحیح (املا) آموزش می دهد. همچنین متضاد کلمات را با تکرار و تمرین زیاد آموزش می دهد. علاوه بر تقویت لغات زبان انگلیسی، جملات انگلیسی را به صورت پرسشی، منفی و خبری به شما عزیزان آموزش خواهد داد. آموزش فایل ویدیویی این مجموعه در بعضی از قسمت های آموزشی، همراه با شعر و ترانه می باشد. مجموعه آموزشی فوق علاوه بر فایل ویدیویی، دارای فایل های PDF و نرم افزار نیز می باشد. آموزش نرم افزار این مجموعه همراه با 5 زبان تولیدی این مجموعه می باشد و همچنین آموزش زبان انگلیسی آن همراه با 2 لهجه امریکن و بریتیش (American & British) می باشد.فایل PDF این مجموعه، دارای آموزش لغات ضروری به 5 زبان تولیدی و همچنین دارای زیرنویس تمامی مکالمات و آموزش فایل ویدیویی می باشد. در واقع فایل پی دی اف و نرم افزار این مجموعه برای 5 زبان تولیدی به صورت مشترک می باشد.امیدواریم این مجموعه آموزشی برای شما عزیزان مفید و موثر واقع شود.

Muzzy in Gondoland (often shortened to simply Muzzy) is an animated film first created by the BBC in 1986 as a way of teaching English as a second language. The English version of Muzzy features the voices of Willie Rushton, Miriam Margolyes, Susan Sheridan, Derek Griffiths, Jack May and Benjamin Whitrow. DMP Organization later acquired the rights to Muzzy and translated into other languages (see below). It is unknown, however, who plays whom in the various dubbed versions of the film.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

دانلود آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی
آموزش زبان انگلیسی همراه با لهجه بریتیش
فیلم کارتونی آموزش زبان انگلیسی muzzy english
فیلم کارتونی آموزش زبان انگلیسی
دانلود واژگان انگلیسی
بهترین مجموعهخ ویدیویی آموزش زبان انگلیسی
سایت فروش فیلم آموزشی muzzy english

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود فیلم کارتونی آموزش زبان انگلیسی Muzzy English»

  1. با سلام خسته نباشی خدمت شما سایت بسیار خوبی دارید ولی تبلیغ کم که ایشاالله با تلاشی که شما دارید موفق می شوید . اگر خدمتی از من بر اید کوتاهی نخواهم کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
پیمایش به بالا