دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی Busy Beavers ویژه کودکان

آموزش الفبای زبان انگلیسی به کودکان

فیلم آموزشی Busy Beavers، یکی از مجموعه های جالب آموزش زبان انگلیسی ویژه خردسالان می باشد. این فیلم آموزشی در قالب 2 سطح آموزشی می باشد که تمامی احتیاجات کودک را برای یادگیری یک زبان جدید، برطرف می کند. آموزش این مجموعه ویدیویی ابتدا همراه با آموزش حروف الفبای انگلیسی می باشد. حروف الفبا را همراه با تلفظ صحیح آموزش می دهد و همچنین علاوه بر تلفظ، مثال هایی از آن حرف را همراه با تصویر برای کودکان نمایش می دهد. این عمل باعث می شود که حروف همراه با تصویر در ذهن کودک باقی بماند، زیرا کودکان همراه با تصویر بهتر متوجه هرگونه آموزشی می شوند. پس از آموزش حروف؛ اعداد، رنگ ها، اشکال هندسی، آلات موسیقی و … را به کودکان همراه با تلفظ صحیح و تصاویر مربوط به آنها آموزش می دهد. آموزش اعداد انگلیسی به صورت عددی و به صورت حروفی می باشد.

پیشنهادهای ویژه

پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کاملترین پکیج مجموعه های آموزش انگلیسی به کودکان

مجموعه های جذاب، همراه با آهنگ و ترانه، مناسب کودکان (همه سنین)

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

فیلم آموزش زبان انگلیسی Busy Beavers

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

آموزش حروف الفبای انگلیسی – دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده

سطح

کودکان

فرمت فایلها

فایل های ویدیویی

قیمت

69,000 تومان

خرید

بعد از معرفی لغات انگلیسی، آنها را در جملات خبری، منفی و پرسشی که با پاسخ همراه است، بکار می برد. آموزش این مجموعه ویدیویی برای بچه ها بسیار کاربردی بوده و مورد پسند بسیاری از والدین واقع شده است. این مجموعه آموزشی سعی دارد که کودکان را با محیط پیرامون خود آشنا کند و هر چیزی را که در اطراف خود می بیند، به زبان انگلیسی بشناسد. یادگیری زبان انگلیسی در کودکی و خردسالی، بهتر از سنین بالاتر صورت می گیرد. به همین دلیل است که اکثر والدین برای یادگیری زبان دوم کودکان خود عجله دارند. فضای آموزشی این مجموعه به گونه ای جذاب و سرگرم کننده می باشد که کودک را به خود علاقه مند کرده و برای کودک خستگی ناپذیر می باشد. همچنین این مجموعه آموزشی دارای زیرنویس انگلیسی تمامی آموزش ها برای کودکان می باشد. زیرنویس این مجموعه ویدیویی، برای آموزش طرز نوشتاری انگلیسی به کودکان بسیار مفید و موثر می باشد.

Busy Beavers is a fun and unique method of learning the English language using interactive media. Toddlers, preschoolers and students from all over the world love our catchy songs, colorful videos and learning materials.Children with learning disabilities, autism and delayed speech have also benefited from our educational material with many parents and caregivers excited to see progress in their child’s communication skills and learning development.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش حروف انگلیسی برای کودکان
آموزش حروف و اعداد انگلیسی
آموزش رایگان زبان انگلیسی برای کودکان
آموزش زبان انگلیسی به بچه ها از پایه
آموزش زبان کودکان دانلود
دانلود الفبای انگلیسی کودکان
دانلود مجموعه آموزشی حروف الفبا به کودکان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا