دانلود دیکشنری اصطلاحات مالی و تجاری Dictionary of Financial and Business Terms

آموزش اصطلاحات تجاری به صورت خودآموز

دیکشنری Dictionary of Financial and Business Terms، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت اصطلاحات مالی و تجارت می باشد. این دیکشنری یا همان فرهنگ لغت، انگلیسی به انگلیسی (English to English) و به صورت یک زبانه می باشد. وجود دیکشنری برای تمام زبان آموزان و کسانی که با زبان خارجه سروکار دارند، الزامی می باشد؛ حتی اساتید و مدرسین هم به یک دیکشنری همراه نیاز دارند. حال با توجه به اینکه تعداد لغات زبان انگلیسی بسیار زیاد می باشد و کمتر کسی می تواند این تعداد لغات را به حافظه بسپارد، دیکشنری هایی به صورت مجزا و مربوط به موضوعات خاصی فراهم شده اند. علاوه بر دیکشنری جامع زبان انگلیسی که تمام لغات در آن موجود می باشد، تعدادی دیکشنری به صورت مجزا و مربوط به یک امر خاص وجود دارند. به عنوان مثال: دیکشنری اصطلاحات دندانپزشکی، مربوط به امور بانکی، سخنرانی و … که هر کدام از اینها به طور مجزا در دیکشنری جداگانه ای باشد، بسیار راحت می توان اصطلاحات مربوط به این امور را فراگرفت.

پیشنهادهای ویژه

پکیج کامل آموزش تجارت انگلیسی

کاملترین بسته آموزش انگلیسی برای تجارت

بیش از 40 مجموعه منابع آموزشی و تقویتی برای تجارت به زبان انگلیسی

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

در این مجموعه آموزشی، ما دیکشنری اصطلاحات انگلیسی مالی و تجاری را در اختیار شما زبان آموزان و حتی اساتید عزیز قرار می دهیم و امیدواریم که این مجموعه برای شما عزیزان مفید واقع شود. از آنجایی که این مجموعه برای افرادی که در سطوح متوسط و پیشرفته قرار دارند، مناسب می باشد؛ پس بهتر است که اصطلاحات تجارت انگلیسی به انگلیسی و یا تک زبانه فرابگیرید. کسانی که زبان انگلیسی را به صورت انگلیسی به فارسی و یا بالعکس یاد می گیرند، اغلب در یادگیری لغات موفق نیستند. این مجموعه تمامی اصطلاحات انگلیسی مربوط به تجارت و مالی را برای شما آماده کرده است و معنی تمام آنها را به صورت توضیح (جمله ای) عنوان کرده است. توضیح در مورد معنی یک لغت، قطعا در ذهن بهتر باقی می ماند تا اینکه معنی آن لغت را در حد یک کلمه بیاموزیم. این مجموعه علاوه بر اینکه برای زبان آموزان، دانشجویان، اساتید و مدرسین مناسب می باشد بلکه برای افرادی که با تجارت و کسب و کار سروکار دارند، نیز مناسب است. این مجموعه تنها دارای فایل PDF (کتاب الکترونیکی) می باشد.

Dictionary of Financial and Business Terms Lico Reis – Consultoria Línguas licoreis@terra.com.brAbandonment option::The option of terminating an investment earlier than originally planned.Abnormal returns:Part of the return that is not due to systematic influences (market wide influences). Inother words, abnormal returns are above those predicted by the market movement alone. Related: excessreturns.Absolute priority :Rule in bankruptcy proceedings whereby senior creditors are required to be paid in fullbefore junior creditors receive any payment.

Accelerated cost recovery system (ACRS):Schedule of depreciation rates allowed for tax purposes.Accelerated depreciation:Any depreciation method that produces larger deductions for depreciation in theearly years of a projects life. Accelerated cost recovery system (ACRS), which is a depreciation scheduleallowed for tax purposes, is one such example.Accounting exposure:The change in the value of a firms foreign currency denominated accounts due to achange in exchange rates.Accounting earnings:Earnings of a firm as reported on its income statement.Accounting insolvency:Total liabilities exceed total assets.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

 

تصاویری از مجموعه:

آموزش اصطلاحات تجاری به صورت کامل
اصطلاحات انگلیسی تجاری
اصطلاحات تجارت انگلیسی به انگلیسی
اصطلاحات مالی و سرمایه گذاری

1 دیدگاه برای “دانلود دیکشنری اصطلاحات مالی و تجاری Dictionary of Financial and Business Terms”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا