دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی ویژه محیط کاری English 365

آموزش زبان انگلیسی در محیط کار

کتاب English 365، یکی از مجموعه های آموزش مفاهیم زبان انگلیسی در محیط کاری و شغلی می باشد. آموزش این مجموعه در قالب 2 سطح می باشد که این سطوح تمامی مطالب و نکات مربوط به کسب و کار را در اختیار شما قرار می دهد. هر سطح این مجموعه دارای 30 درس می باشد، که این دروس تمامی موضوعات و مباحث مربوط به محیط و کاری و شغلی را دارا می باشد. در هر سطح این مجموعه، بعد از اتمام هر 15 درس، یک Review وجود دارد که خلاصه 15 درس را شامل می شود و این دروس را مجددا برای یادگیری بهتر زبان آموز، دوره می کند. این مجموعه برای افرادی آماده شده است که نیاز به تقویت مهارت های زبان خود در زمینه کاری دارند. با مجموعه ای که در اختیار دارید، می توانید روابط اجتماعی و نحوه ی برخورد خود را در این زمینه تقویت کرده و هرگونه نیازی که نسبت به محیط کاری و شغلی دارید را، از طریق این مجموعه آموزشی برطرف کنید.

پیشنهادهای ویژه

پکیج کامل آموزش تجارت انگلیسی

کاملترین بسته آموزش انگلیسی برای تجارت

بیش از 40 مجموعه منابع آموزشی و تقویتی برای تجارت به زبان انگلیسی

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

مجموعه انگلیش 365 دارای فایل های PDF – MP3 می باشد که فایل پی دی اف آن دارای Student Book – Work book – Teacher’s Book می باشد که کتاب معلم را تنها سطح 1 دارد اما کتاب کار شامل هر دو سطح می شود. همچنین کتابی در قالب PDF جداگانه برای هر دو سطح به نام WordList وجود دارد که نوع و تلفظ کلمات را به شما آموزش می دهد که کلمات را بهتر بشناسید. علاوه بر اینکه کتاب کار دارای تمریناتی است و پاسخ تمرین ها در همان کتاب وجود دارد، کتاب دانش آموز نیز بعد از آموزش تمریناتی را آماده کرده که پاسخ آنها هم در انتهای کتاب وجود دارد. در انتهای کتاب SB علاوه بر پاسخ تمرینات، دارای افعال بی قاعده، متن فایل صوتی و مباحث گرامر می باشد.

کتاب English 365، برای تمامی سطوح مناسب بوده و تمامی افرادی که به زبان انگلیسی در این زمینه احتیاج دارند، می توانند از این مجموعه استفاده کنند. این مجموعه آموزشی سعی دارد که تمامی مفاهیم و نکات مربوط به فعالیت کاری را شبیه سازی کند و مهارت گفتاری و شنیداری (مکالمه) شما را تقویت کند. همچنین این مجموعه علاوه بر تقویت روابط اجتماعی، برای نیازهای سفر کاری نیز بسیار مناسب می باشد. زیرا تمامی اصطلاحات و نکات مربوط به سفر کاری را شامل می شود. مجموعه فوق، از انتشارات کمبریج (Cambridge) و دارای لهجه بریتیش (British) می باشد.

Reflecting the work-life balance of busy adults, it enables learners to develop the English they really need for the social and business communication demands of their daily lives. The course is for and about professionals in a wide range of working environments, including traditional business contexts and the public and voluntary sectors. It is particularly suitable for those who have studied English in the past but want to refresh, consolidate and practise their existing English as well as learn new language. Each of the 30 Student’s Book units provides at least 90 minutes’ classroom teaching material. Whiteboard Software designed for use alongside the Level 1 Student’s Book offers teachers a dynamic, flexible way to present and use the Student’s Book material in class, including audio and hundreds of pictures and texts. www.cambridge.org/elt/english365 offers additional support and practice in the form of worksheets, wordlists, online research activities, weblinks and revision units.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش زبان انگلیسی ویژه کسب و کار به صورت خودآموز

آموزش مهارت های زبان انگلیسی برای محیط کاری از ابتدا

آموزش مهارت های شغلی به انگلیسی

اصطلاحات کاربردی در سفر

اصطلاحات کاربردی در سفر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا