دانلود کتاب آموزش اصطلاحات انگلیسی Is That What You Mean

دانلود PDF رایگان مجموعه Is That What You Mean

کتاب Is That What You Mean، از مجموعه های خوب آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد که روش آموزش این کتاب با کتاب ها و مجموعه های دیگر متفاوت است. این کتاب دارای ۲ سطح می باشد که در هر کدام از سطوح، تعدادی اصطلاحات و تعبیرات انگلیسی نیز وجود دارد. هر درس دارای چندین بخش می باشد که هر بخش یک اصطلاح را آموزش می دهد.

آموزش این مجموعه همراه با تصاویر می باشد که هر بخش دارای ۲ صفحه می باشد. صفحه اول یک اصطلاح را همراه با تصویر آموزش می دهد، صفحه دوم از همان اصطلاح یک تمرین برای شما زبان آموزان عزیز آماده کرده است. همچنین انتهای این کتاب دارای پاسخ تمامی تمرینات نیز می باشد.

اصطلاحات در نحوه برقراری مکالمه بسیار موثر هستند و به مکالمات ما زیبایی می بخشند. همچنین استفاده از اصطلاحات در مکالمه، باعث می شود مکالمه ما ساده و ابتدایی به نظر نرسد. بسیاری از زبان آموزان به زبان انگلیسی مسلط هستند، اما چون در صحبت های خود از اصطلاحات و عبارات عامیانه انگلیسی استفاده نمی کنند، مکالمات آنها بسیار سطحی و ساده به نظر می رسد.

پیشنهادهای ویژه

55 مجموعه اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی

بسته مجموعه های آموزش اصطلاحات و اسلنگ های انگلیسی

یادگیری کامل اسلنگها، اصطلاحات عامیانه، فعلهای چند قسمتی و …

نرم افزار دلفین با قابلیت جعبه لایتنر (G5) و دیکشنری رایگان

لغات انگلیسی را به راحتی با جعبه لایتنر رایگان دلفین، سریعتر و بهتر حفظ کنید.

برای یادگیری اصطلاحات انگلیسی، باید از روش ها و تکنیک های خاصی کمک گرفت، زیرا اگر آنها را حفظ کنیم به راحتی فراموش خواهند شد. مجموعه ای که در اختیار دارید، یکی از مجموعه های خوب تقویت اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد که بسیاری از زبان آموزان برای یادگیری اصطلاحات و عبارات انگلیسی از آن استفاده می کنند. همراه با این مجموعه به راحتی می توانید از اصطلاحات انگلیسی، در جملات و صحبت های خود استفاده کنید.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

کاربرد اصطلاحات و تعبییرات در ترجمه

یادگیری اصطلاحات انگلیسی از پایه

یادگیری اصطلاحات انگلیسی در منزل

یادگیری اصطلاحات عامیانه انگلیسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا