دانلود کتاب آموزش اصطلاحات انگلیسی Dictionary of Contemporary Slang

دانلود کتاب آموزش اصطلاحات انگلیسی

مجموعه Dictionary of Contemporary Slang، از مجموعه های خوب آموزش عبارات و اصطلاحات محاوره ای می باشد. این مجموعه دارای بیش از ۷۰۰۰ عبارت می باشد که توضیحات این عبارات هم به صورت بریتیش و هم به صورت امریکن می باشد. دیکشنری فوق، ویرایش سوم (Third Edition) این مجموعه می باشد.

اصطلاحات و عبارات این مجموعه به صورت موضوعی می باشند و موضوع خاصی (Sport – Drugs – Body Function و …) را آموزش می دهند. آموزش اصطلاحات و تعبیرات انگلیسی به این روش، باعث می شود که زبان آموز عبارت و اصطلاح مربوط به هر موضوع را به صورت جداگانه فرابگیرد. همچنین این مجموعه، نوع کلمات (فعل، اسم، صفت و …) و نقش آنها را نیز مشخص خواهد کرد.

یادگیری اصطلاحات انگلیسی یکی از مهارت هایی است که در برقراری مکالمه بسیار موثر است و به مکالمات ما زیبایی خاصی می بخشد. در واقع استفاده از اصطلاحات و عبارات محاوره ای انگلیسی در جمله بسیار اهمیت دارد، زیرا اگر هرچقدر هم به زبان انگلیسی مسلط باشید اما در مکالمات خود از اصطلاحات استفاده نکنید، مکالمه شما ساده و ابتدایی به نظر می رسد.

پیشنهادهای ویژه

55 مجموعه اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی

بسته مجموعه های آموزش اصطلاحات و اسلنگ های انگلیسی

یادگیری کامل اسلنگها، اصطلاحات عامیانه، فعلهای چند قسمتی و …

نرم افزار دلفین با قابلیت جعبه لایتنر (G5) و دیکشنری رایگان

لغات انگلیسی را به راحتی با جعبه لایتنر رایگان دلفین، سریعتر و بهتر حفظ کنید.

مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، یکی از بهترین دیکشنری های آموزش اصطلاحات و اسلنگ های زبان انگلیسی می باشد که اسلنگ های انگلیسی را به صورت کامل به شما معرفی خواهد کرد. برای یادگیری اصطلاحات و اسلنگ های انگلیسی، نباید آنها را حفظ کرد بلکه باید آنها را طبق تکنیک خاصی یاد گرفت تا برای همیشه در ذهن شما باقی بماند. همراه با این دیکشنری، بسیاری از اسلنگ های انگلیسی را یاد خواهید گرفت.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

یادگیری اسلنگ های انگلیسی در منزل
یادگیری اسلنگ های انگلیسی از ابتدا
جملات اسلنگ انگلیسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا