دانلود کتاب آمادگی برای آزمون آیلتس Improve Your IELTS Listening and Speaking

آموزش تکنیک های آزمون آیلتس از ابتدا

کتاب Improve Your IELTS Listening and Speaking، یکی از مجموعه های خوب آمادگی برای آزمون آیلتس می باشد. این مجموعه دارای 10 درس می باشد و موضوعات هر درس به صورت طبقه بندی و موضوعات مشخصی می باشد. این مجموعه آموزشی یکی از کتاب های خوب آموزش مهارت های Listening و Speaking برای آزمون آیلتس می باشد. آزمون آیلتس یکی از آزمون های مهم زبان انگلیسی می باشد که بسیاری از زبان آموزان به دنبال مجموعه خوب و مفید هستند که در این آزمون نمره خوبی را کسب کنند. این کتاب علاوه بر آموزش، دارای تمرین های متنوع و مفیدی برای تقویت این مهارت ها می باشد که در پایان کتاب، پاسخ تمرینات نیز آمده است. هدف این مجموعه پیشرفت در مهارت هایی است که در این کتاب برای شما عزیزان آماده کرده است. همچنین وجود تمرین ها و آزمون های این مجموعه، جهت یادگیری تکنیک های مفید برای آزمون IELTS می باشد و برای موفقیت در این آزمون بسیار موثر می باشد.

پیشنهادهای ویژه

آموزش مهارت آزمون آیلتس

کاملترین بسته منابع آزمون آیلتس IELTS

منابع تخصصی آزمون آیلتس، کتابهای الکترونیکی، فیلم و نرم افزار آزمون

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

مجموعه ای که در اختیار دارید، مهارت های شنیداری و صحبت کردن را برای آزمون آیلتس تقویت می کند که زبان آموز را برای داشتن آزمونی موفق آماده می کند. این مجموعه را می توانید در منزل و به صورت خودآموز هم مطالعه کنید، زیرا یکی از بهترین منابع آزمون آیلتس به شمار می رود. موضوعات و فعالیت های این مجموعه به صورت گام به گام به شما آموزش داده می شود، به طوری که تمامی مطالب و نکات را به صورت جز به جز برای شما عنوان می کند تا تمامی نکات کلیدی ملکه ذهن شما شود. نکات کلیدی آزمون آیلتس در کادرهای مشخص شده ای، در هر درسی قرار دارد. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد و همچنین از انتشارات MacMillan است.

Improve Your IELTS Listening and Speaking Skills is a complete preparation for both the Listening and Speaking papers of the International English and Language Testing System. Through targeted practice, it develops skills and language to help students achieve higher IELTS scores in both the Listening and Speaking papers.

Improve Your IELTS Listening and Speaking Skills can be used for self-study or in class. The design of each unit guides students step-by-step through all the activities. The book comes with the two audio CDs which contain all the listening and speaking material in the book and a clear and accessible answer key for the students studying alone.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش مهارت اسپیکینگ آیلتس

آموزش مهارت های آزمون آیلتس بدون نیاز به کلاس

آیلتس فشرده

فایل صوتی آیلتس

لیسنینگ آیلتس

4 دیدگاه برای “دانلود کتاب آمادگی برای آزمون آیلتس Improve Your IELTS Listening and Speaking”

  1. از قدیم گفتن خدا یکی زن یکی.
    حالا من یه چیز دیگه هم بهش اضافه میکنم:سایتم یکی
    اونم سایت شما فقط فقط
    فداییییییییییی داری

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا