دانلود نرم افزار آموزش زبان یونانی رزتا استون Rosetta Stone

دانلود نرم افزار Rosetta Stone Greek با لینک مستقیم

نرم افزار Rosetta Stone یکی از معروف ترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان یونانی در جهان است. این مجموعه برای زبان آموزان مبتدی که قصد یادگیری زبان یونانی را دارند بسیار مفید و موثر خواهد بود. در این مجموعه شما از یک زبان استفاده می کنید، آن هم همان زبانی است که می خواهید یاد بگیرید. یعنی دیگر احتیاجی به ترجمه فارسی برای یادگیری زبان ندارید. (هم اکنون از این روش در اکثر آموزشگاه های معتبر استفاده می شود)

به دلیل موفقیت چشمگیر نرم افزار رزتا استون، این شرکت نرم افزار خود را برای 29 زبان زنده دنیا نیز تولید کرده است. آموزش این مجموعه به صورت تصویری می باشد که علاوه بر دیگر مهارت ها، تلفظ کلمات و جملات را هم آموزش می دهد. با استفاده از این روش (تصویری) شما تمامی مهارت های زبان یونانی را به بهترین شکل ممکن یاد خواهید گرفت. زیرا با توجه به تصاویر شما به معنی و مفهوم کلمات یا جملات پی خواهید برد، بدون آنکه آنها را به فارسی ترجمه کنید.

مجموعه آموزش زبان یونانی رزتا استون Rosetta Stone

زبان و لهجه

یونانی

توضیحات

بهترین و معروفترین نرم افزار آموزش زبان در دنیا – نسخه 4 (جدیدترین ورژن)

سطح

از سطح کاملا مبتدی تا Upper Intermediate

فرمت فایل ها

نرم افزار – فایل صوتی MP3

تعداد دی وی دی

4 دی وی دی

قیمت

139,000 تومان

خرید

نرم افزار رزتا استون چندین بار کلمات و جملات را تکرار می کند که شما کلمات و جملات را بیشتر ببینید و بشنوید. همین تکرارها باعث میشود شما بهتر و بیشتر با زبان یونانی آشنا شوید. روش تصویری رزتا استون را می توان یکی از بهترین روش های آموزش زبان خارجی معرفی کرد. این مجموعه آموزشی دارای چندین بخش آموزشی می باشد. به عنوان مثال در ابتدا خودش جملات را در تصاویر مربوطه قرار می دهد و بعد از شما انتظار دارد که جملاتی که بیان می کند را شما بر روی تصاویر مربوطه مشخص کنید. کلمات را همراه با تصاویر معرفی می کند و بعد همان کلمات را در جمله استفاده می کند. مرحله بعدی این است که طبق تصاویر از شما سوال می پرسد و گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد که شما باید گزینه صحیح را انتخاب کنید. قسمت بعدی هم مکالمه است که در ابتدا مکالمه ای را برای شما نمایان می کند و مکالمه بعدی را شما باید کامل کنید.

با استفاده از این مجموعه نه تنها تمامی مهارت های زبان یونانی را فراخواهید گرفت بلکه ذهن شما هنگام صحبت کردن فقط به همان زبان مربوطه فکر می کند. همچنین مفهوم و کلیات مجموعه را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد، زیرا تکرار کلمات و جملات و کامل بودن مجموعه این اجازه را نمی دهد. مجموعه فوق نسخه 4 (جدیدترین ورژن) نرم افزار Rosetta Stone می باشد. این مجموعه دارای 3 سطح می باشد که در هر سطح 4 بخش وجود دارد و این بخش ها شامل 5 درس کامل می باشند. این مجموعه می تواند لهجه صدای کاربر را تشخیص دهد و درستی یا نادرستی آن را مشخص کند. مجموعه نرم افزار بی نظیر رزتا استون همراه با فایل های صوتی می باشد.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

یادگیری گرامر زبان یونانی

یادگیری زبان یونانی همراه با نرم افزار رزتااستون

دانلود نرم افزار رزتااستون یونانی

تقویت مکالمه زبان یونانی

آموزش زبان یونانی همراه با نرم افزار

آموزش زبان یونانی به صورت خودآموز

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا