دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رزتا استون Rosetta Stone (لهجه آمریکن)

دانلود نرم افزار کامل آموزش زبان انگلیسی رزتا استون rosetta stone

مقدمه

نرم افزار Rosetta Stone یکی از معروف ترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در جهان است. این مجموعه برای زبان آموزان مبتدی که قصد یادگیری زبان را دارند، بسیار مفید و موثر خواهد بود. در این مجموعه شما از یک زبان استفاده می کنید، آن هم همان زبانی است که می خواهید یاد بگیرید. یعنی دیگر احتیاجی به ترجمه فارسی برای یادگیری زبان ندارید. (هم اکنون از این روش در اکثر آموزشگاه های معتبر استفاده می شود.)

به دلیل موفقیت چشمگیر نرم افزار رزتا استون انگلیسی، این شرکت نرم افزار خود را برای 29 زبان زنده دنیا نیز تولید کرده است. آموزش این مجموعه به صورت تصویری می باشد که علاوه بر دیگر مهارت ها، تلفظ کلمات و جملات را هم آموزش می دهد. با استفاده از این روش (تصویری) شما تمامی مهارت های زبان انگلیسی را به بهترین شکل ممکن یاد خواهید گرفت. زیرا با توجه به تصاویر، شما به معنی و مفهوم کلمات یا جملات پی خواهید برد، بدون آنکه آنها را به فارسی ترجمه کنید.

نرم افزار رزتا استون یک نرم افزار آموزش زبان است که در شرکت رزتا استون آمریکا تولید شده است. این نرم افزار جهانی است و در تمام کشورها برای یادگیری زبان از آن استفاده می شود. آموزش این نرم افزار بسیار جذاب و سرگرم کننده است و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. می توانید به سادگی ساعت ها با این نرم افزار کار کنید و زبان مورد نظر خود را تمرین کنید. تعاملی بودن این مجموعه، انجام تمرینات و ارزیابی میزان یادگیری در هر بخش، باعث شده است که زبان آموزان زیادی به این نرم افزار علاقه مند شوند. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این نرم افزار به دست آورید.

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی (American) رزتا استون Rosetta Stone

زبان و لهجه

زبان انگلیسی – لهجه آمریکن (American)

سطح

از سطح کاملا مبتدی تا Upper Intermediate

از سطح کاملا مبتدی تا Upper Intermediate

نرم افزار (ویندوز) – فایل های صوتی MP3

توضیحات

بهترین و معروف ترین نرم افزار آموزش زبان در دنیا

خرید

برای خرید، یکی از دو نسخه اصلی و ایرانی شرکتی را از جدول زیر، بسته به نیاز خود انتخاب کنید.

مقایسه:

نسخه اصلی

نسخه شرکت ایرانی

نصب

نصب نرم افزار + کپی کرک

نصب آسان

نیاز به کپی کرک

دارد

ندارد

فایل های صوتی

دارد

دارد

حذفیات

ندارد (نسخه اصلی)

دارد

منو

انگلیسی (اصلی)

فارسی شده

تعداد DVD

1 نرم افزار + 5 سطح (6 DVD)

شامل نرم افزار و سطوح (1 DVD)

قیمت

179,000 تومان

85,000 تومان

خرید

پیشنهادهای ویژه

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیج کامل منابع آموزش انگلیسی (30 دی وی دی)

گلچینی از بهترین مجموعه های آموزش انگلیسی، تقویت همه مهارتهای زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

لیست سایر مجموعه های رزتا استون

معرفی نرم افزار رزتا استون

مجموعه رزتا استون چندین بار کلمات و جملات را تکرار می کند که شما کلمات و جملات را بیشتر ببینید و بشنوید. همین تکرارها باعث میشود شما بهتر و بیشتر با زبان انگلیسی آشنا شوید. روش تصویری رزتا استون را می توان یکی از بهترین روش های آموزش زبان خارجی معرفی کرد. این مجموعه آموزشی دارای چندین بخش آموزشی می باشد. به عنوان مثال در ابتدا خودش جملات را در تصاویر مربوطه قرار می دهد و بعد از شما انتظار دارد که جملاتی که بیان می کند را شما بر روی تصاویر مربوطه مشخص کنید. کلمات را همراه با تصاویر معرفی می کند و بعد همان کلمات را در جمله استفاده می کند. مرحله بعدی تمرین است که طبق تصاویر از شما سوال می پرسد و گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد که شما باید گزینه صحیح را انتخاب کنید. قسمت بعدی هم مکالمه است که در ابتدا مکالمه ای را برای شما نمایان می کند و مکالمه بعدی را شما باید کامل کنید.

با استفاده از این مجموعه نه تنها تمامی مهارت های زبان را فراخواهید گرفت بلکه ذهن شما هنگام صحبت کردن فقط به همان زبان مربوطه فکر می کند. ما اغلب برای صحبت کردن به زبان انگلیسی، ابتدا به فارسی فکر می کنیم و بعد آن را در ذهن خود به انگلیسی تبدیل می کنیم و بیان می کنیم. اینگونه یادگیری زبان بسیار اشتباه است و شما نمی توانید زبان را به خوبی یاد بگیرید. باید مانند زبان مادری خود، فی البداهه صحبت کنید و نیازی به فکر کردن نداشته باشید. این مجموعه با توجه به عدم دخالت زبان دیگر در یادگیری و با استفاده از یک زبان همین کار را می کند. همچنین مفهوم و کلیات مجموعه را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد، زیرا تکرار کلمات و جملات و کامل بودن مجموعه این اجازه را نمی دهد.

مجموعه فوق نسخه 4 (جدیدترین ورژن) نرم افزار Rosetta Stone می باشد. این مجموعه دارای 5 سطح می باشد که در هر سطح 4 بخش وجود دارد و این بخش ها شامل 5 درس کامل می باشند. این مجموعه می تواند لهجه صدای کاربر را تشخیص دهد و درستی یا نادرستی آن را مشخص کند. مجموعه نرم افزار بی نظیر رزتا استون همراه با فایل صوتی می باشد و همچنین لهجه این مجموعه امریکن (American) می باشد.

خطاهای رزتا استون در هنگام نصب

در صورتی که در هنگام نصب رزتا استون با خطا مواجه شدید می توانید صفحه رفع خطاهای نصب رزتا استون مراجعه کنید. در این صفحه بسیاری از مشکلات توضیح داده شده اند.

توضیحات اصلی نرم افزار

Rosetta Stone is one of the biggest brands in language learning in the English speaking world.Rosetta Stone English helps you learn English through an interactive system of incremental advancement in the language. Learning English in Rosetta Stone occurs through three core components. You learn, practice and play to reinforce what you’ve learned. We evaluated a demo offered on Rosetta Stone’s website. The Rosetta Stone learning method is about absorbing English. You start by learning words instead of vocabulary lists. There’s also speech recognition technology to help you perfect your English pronunciation.

You can enter Rosetta Studio and schedule a session with a speaking coach to practice your speaking skills. You can play games and speak with other learners through Rosetta World. Rosetta Stone also offers a mobile application so that you can learn on your iPhone, iPad or smartphone.

Rosetta Stone has fundamental features such as reading, vocabulary, speech recognition and writing. It does not let you practice conversation or instruct you about English grammar or cultural aspects. There are no translations in other languages as you learn English. It’s virtual immersion.

You can visit an online language learning community to participate in games and activities with other learners and native speakers.

English exercises in this ESL application present a set of photos on the screen. You match sentences to the unlabeled photos. For a sentence such as “The woman is eating,” you would click on the photo that displays a woman eating.

دانلود رزتا استون انگلیسی

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه

دانلود نرم افزار کامل آموزش زبان انگلیسی

دانلود نرم افزار کامل آموزش انگلیسی

دانلود نرم افزار کامل انگلیسی

دانلود نرم افزار کامل انگلیسی rosetta stone

rosetta stone انگلیسی

پیشنهادهای ویژه

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیج کامل منابع آموزش انگلیسی (30 دی وی دی)

گلچینی از بهترین مجموعه های آموزش انگلیسی، تقویت همه مهارتهای زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

1 دیدگاه برای “دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رزتا استون Rosetta Stone (لهجه آمریکن)”

  1. با سلام خدمت عزیزان 

    من نرم افزار rosetta stone رو دانلود کردم و نصب کردم.بعد از اون یکی از لول هارو دانلود کردم و طبق همون راهنما نصب کردم ولی الان اون لول رو پیدا نمیکنه.خواهشا راهنماییم کنید خیلی ممنون

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا