دانلود نرم افزار آزمون پت The Official Top Tips for PET

آزمون انگلیسی پت

نرم افزار The Official Top Tips for PET، یکی از مجموعه های آمادگی برای آزمون PET می باشد. این نرم افزار آموزشی نکات کلیدی و مهم مربوط به آزمون پت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. به این صورت که تمام مطالب و نکاتی که باید برای این آزمون آموخته باشید را در این نرم افزار آماده و فراهم کرده است. برای کسب موفقیت در این آزمون، باید 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را تقویت کنید که این مجموعه قابلیت تقویت تمامی مهارت ها را دارد. هر نکته و مطلبی که در این نرم افزار آماده شده است، دارای مثال و توضیحی مختصر و واضح می باشد. این نرم افزار علاوه بر اینکه دارای آزمون می باشد، تمامی مراحلی که شما برای انجام تمرینات باید طی کنید را، توضیح خواهد داد. این مجموعه علاوه بر نرم افزار، دارای کتاب الکترونیکی (PDF) نیز می باشد.

پیشنهادهای ویژه

آمادگی آزمون PET درایران

کاملترین پکیج منابع آزمون پت PET

کاملترین در ایران، شامل 20 مجموعه، کتابهای الکترونیکی، فایلهای صوتی و نرم افزار

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

نرم افزار The Official Top Tips for PET

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

بهترین مجموعه آمادگی برای آزمون PET – همراه با معتبرترین آزمون ها

فرمت فایلها

نرم افزار – کتاب الکترونیکی PDF

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

قیمت

69,000 تومان

خرید

با داشتن این مجموعه و انجام تمرینات نرم افزار به صورت اینتراکتیو، زبان آموز با سوالات و نحوه ی آزمون گیری پت آشنا شده و دیگر هنگام آزمون اصلی استرسی ندارد. اگر قصد شرکت در آزمون PET را دارید، این مجموعه منبع بسیار مناسبی برای این آزمون می باشد. همانطور که قبلا هم گفته شد، این نرم افزار نکات کلیدی و مهم آزمون پت را ارائه می کند. آزمونی که این نرم افزار برای شما آماده کرده است، هر بخش و قسمتی دارای توضیحات کامل همراه با مثال می باشد که زبان آموزان یاد می گیرند که هر قسمت آزمون، از زبان آموز چه می خواهد و چگونه باید به سوالات پاسخ دهد. این نرم افزار، نمونه های معتبری از آزمون های آزمایشی PET وجود دارد که همین نمونه سوالات باعث می شود که سطح توانایی و نمره ی شما را در آزمون اصلی افزایش دهد.

در نرم افزار آزمون PET، زبان آموزان می توانند طی زمانی که برای آنها مشخص شده است، به سوالات با دقت پاسخ داده و در آخر می توانند نمره ای که از آزمون کسب کرده اند را، ببینند. آزمون های این مجموعه، توسط اساتید برجسته و طراحان سوالات آزمون PET آماده و طراحی شده است. همین امر باعث شده که این نرم افزار یکی از بهترین مجموعه های آمادگی برای آزمون PET شود. همچنین با داشتن این مجموعه و مطالعه دقیق آن، می توانید از این آزمون نمره بالایی کسب کرده و و در این آزمون موفق شوید. مجموعه فوق، از انتشارات کمبریج (Cambridge) می باشد.

The Official Top Tips for PET gives you essential advice for each part of the PET exam. It is written by Cambridge ESOL examiners with many years’ experience of setting and marking the PET exam and includes clear examples and explanations to show you exactly what each tip means, general tips for each paper to help you as you study and sections on how to revise and what to do on the day of the exam. The CD-ROM contains a complete, authentic PET exam paper (including all the recordings for the Listening paper) so that you know what to expect when you take the exam. Sample answers for the writing paper are included to allow for performance-monitoring and a video of an authentic Speaking test gives candidates a clear idea of what to expect when taking that paper.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آزمون های آزمایشی پت

آموزش مهارت های آزمون پت در منزل

دانلود نرم افزار آزمون پت

نمونه سوالات معتبر آزمون پت

یادگیری مهارت های آزمون پت از ابتدا

دانلود نرم افزار The Official Top Tips for PET با لینک مستقیم

1 دیدگاه برای “دانلود نرم افزار آزمون پت The Official Top Tips for PET”

  1. سلام و خسته نباشید به شما عرض می کنم عزیزان . دمه همگیتان گرم که اینهمه مطالب با ارزش در اختیار هموطنان عزیز قرار میدید. واقعا دست مریزاد.همیشه سالم و تندرست و برقرار باشید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا