دانلود مجموعه ویدیویی آموزش گرامر Grammar Fundamentals

دانلود مجموعه ویدیویی آموزش گرامر Grammar Fundamentals

مجموعه ویدیویی Lynda Grammar Fundamentals، یکی از فیلم های کامل آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد. این فیلم آموزشی دارای ۲۸ فایل ویدیویی می باشد که هر کدام از آنها یک مبحث گرامر را به صورت جداگانه آموزش خواهند داد. همچنین هریک از این فایل های ویدیویی همراه با آموزش یک موضوع متنوع و مربوط به گرامر انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه آموزشی بسیار کامل و همراه با جزئیات می باشد که شما می توانید تمامی مطالب و نکات گرامری را قدم به قدم بیاموزید. در هر فایل ویدیویی، هر مطلب و نکته گرامری را همراه با تکرار و مثال به شما عزیزان آموزش خواهد داد که به راحتی مفاهیم گرامری را درک نمایید. همچنین این مجموعه دارای فایل PDF می باشد که شامل افعال بی قاعده و تمرینات مربوط به گرامر می باشد. مفهوم گرامر برای اکثر زبان آموزان به صورت کامل جا نیفتاده است و اغلب با مشکلاتی مواجه هستند، که این مشکلات گرامری بر روی یادگیری دیگر مهارت های زبان انگلیسی تاثیر خواهد گذاشت.

پیشنهادهای ویژه

کاملترین پکیج منابع گرامر زبان انگلیسی

کامل ترین پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی

کاملترین مجموعه ای که برای یادگیری گرامر به آن نیاز دارید.

نرم افزار مرجع کامل گرامر انگلیسی به زبان فارسی (ویژه اندروید)

یک مرجع کامل همیشه همراهتان روی گوشی

مجموعه ویدیویی آموزش گرامر انگلیسی Lynda Grammar Fundamentals

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

همراه با 28 فایل ویدیویی – مطالب و نکات مهم گرامری

سطح

مبتدی و متوسط

فرمت فایلها

ویدیویی – کتاب الکترونیکی PDF

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

تولید کننده

لیندا Lynda

قیمت

69,000 تومان

خرید

مبحث گرامر یکی از مهم ترین مباحث یادگیری زبان انگلیسی است، زیرا این مهارت باعث سازمان دهی ساختار این زبان می شود و دیگر مهارت های زبان انگلیسی بر این مبنا صورت می گیرند. تمامی مهارت های زبان انگلیسی برای یادگیری کامل احتیاج به تمرین دارند، اما گرامر نسبت به مهارت های دیگر، احتیاج به تمرین و تکرار بیشتری دارد. مطالبی که این مجموعه آموزش می دهد، مطالبی هستند که اغلب زبان آموزان با آن مشکل دارند اما منابع آموزشی مناسبی جهت یادگیری این مجموعه ها در دسترس نیست. اما سایت Languagedownload با قرار دادن این مجموعه ویدیویی، قصد کمک در یادگیری بهتر گرامر زبان انگلیسی به زبان آموزان عزیز را دارد.

Grammar matters! Why? Proper grammar improves the clarity of your writing and increases readers’ confidence in your ideas. But memorizing every single grammar rule is not the purpose of this course. Instead, author Judy Steiner-Williams concentrates on helping you apply the basic principles so you can avoid making the most common mistakes. Learn about the different parts of speech, possessive rules, and the difference between writing vs. spelling numbers. Then discover tricks for using words that look alike or sound alike (but have entirely different meanings) and enforcing parallel structure.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش آسان گرامر انگلیسی

آموزش تصویری گرامر انگلیسی

آموزش جامع گرامر انگلیسی

آموزش صوتی گرامر انگلیسی

آموزش گام به گام گرامر انگلیسی

آموزش گرامر انگلیسی زمان ها

آموزش گرامر زبان انگلیسی به صورت خودآموز

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا