دانلود مجموعه آمادگی آزمون پت Target PET

سایت فروش Target PET

مجموعه Target PET، یکی از مجموعه های آموزش آزمون پت می باشد که تمامی نکات لازم و ضروری را در مورد این آزمون در اختیار شما قرار می دهد. این مجموعه دارای 12 درس می باشد، که بعد از اتمام هر 3 درس، خلاصه و مروری از درس ها وجود دارد. در واقع 4 قسمت خلاصه و مرور در این مجموعه وجود دارد که تمامی نکات و مطالبی که قبلا در دروس گفته شده، در این قسمت به صورت چکیده ای از 3 درس آمده است. مجموعه فوق علاوه بر Student Book، دارای Teacher’s Book و Work Book نیز می باشد. شما با داشتن این مجموعه، آزمون خود را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت و از سطح مبتدی و مقدماتی به سطح متوسط به بالا خواهید رسید. بعد از اتمام این مجموعه، شما می توانید: 1- در هر مکان یا زمانی که هستید، همراه با لهجه خاص خود صحبت کنید. حتی اگر بعضی از کلمات و یا گرامر بکار رفته در صحبتهایتان درست نباشد. 2- مطالب ساده موجود در روزنامه، مجله و همچنین مطالب ساده ای که در هر جای خیابان و مکان های عمومی ببینید را متوجه می شوید. 3- بعضی از برنامه های رادیویی و مصاحبه های تلویزیونی که بصورت روزانه پخش می شوند را می توانید متوجه شوید. 4- حتی می توانید به راحتی سوال بپرسید و یا به پرسش دیگران پاسخ دهید. 5- و در آخر می توانید نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا حتی راهکار پیشنهاد دهید.

پیشنهادهای ویژه

آمادگی آزمون PET درایران

کاملترین پکیج منابع آزمون پت PET

کاملترین در ایران، شامل 20 مجموعه، کتابهای الکترونیکی، فایلهای صوتی و نرم افزار

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

این مجموعه دارای فایل های نرم افزار، PDF و MP3 می باشد. یکی از ویژگی های خوب فایل نرم افزار این مجموعه این است که بعد از اتمام آزمون، در پایان شما می توانید نمره ای که از انجام آزمون کسب کرده اید را مشاهده کنید. این امر خود باعث می شود که زبان آموز برای کسب نمره بالاتر، بیشتر تلاش کند. این مجموعه کامل، دارای راهنمای آزمون نیز می باشد که شما را در چطور انجام دادن آزمون پت (PET) راهنمایی و یاری می کند. همچنین تمام امور و مواردی را که باید در این آزمون رعایت کنید را برای شما زبان آموزان عزیز توضیح می دهد تا آزمون موفق تری داشته باشید.

در انتهای کتاب، خلاصه ای از گرامر زبان انگلیسی را برای شما آماده کرده است که با مطالعه آن بیشتر و بهتر متوجه مطالب شوید(گرامر 12 درس بصورت جداگانه آموزش داده شده است). همچنین در انتهای کتاب علاوه بر آموزش گرامر، متن فایل صوتی و لیستی از لغات انگلیسی همراه با تلفظ وجود دارد که اینن واژگان از لحاظ اسم، فعل، صفت و … به دسته های جداگانه تقسیم شده اند. همچنین این قسمت به تقویت واژگان کمک می کند و دارای تمریناتی می باشد که پاسخ تمام تمرینات در فایل جداگانه ای قرار دارد. تمام آزمون های موجود در این مجموعه، طبق آزمون سال های گذشته طراحی شده است.با این مجموعه، علاوه بر تقویت زبان انگلیسی و تقویت تمامی موارد فوق، به اهداف بالاتری خواهید رسید.


Target PET
 is a brand new course to help students prepare for Cambridge ESOL’s PET exam. Texts and themes have been carefully selected to be of interest to teenagers and young adults.

The Student’s Book contains twelve topic-based units, providing 40–50 hours of core material, and can be used either as a short intensive course or to accompany a general English course.

The WorkbookTeacher’s Book and CD-ROM provide an additional 20–30 hours of material. Extras include 4 practice tests, 12 photocopiable activities and 4 common errors worksheets.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

 

تصاویری از مجموعه:

آموزش مهلرت های زبان انگلیسی برای آزمون PET از ابتدا
تقویت آزمون پتن در منزل و بدون کلاس

خرید پستی مجموعه Target PET

دانلود PET رایگان مجموعه خرید پستی مجموعه Target PET

دانلود مجموعه Target PET با لینک مستقیم
دانلود مجموعه آمادگی آزمون پت Target PET

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا