دانلود مجموعه آمادگی برای آزمون پت Succeed in Cambridge English Preliminary

دانلود رایگان PDF مجموعه Succeed in Cambridge English Preliminary

کتاب Succeed in Cambridge English Preliminary، یکی از مجموعه هایی است که بیشترین تعداد آزمون PET را در خود جا داده است. این مجموعه دارای ۱۰ آزمون کامل پت، که از انتشارات معروف کمبریج (Cambridge) است، می باشد. این مجموعه را می توانید به صورت خودآموز و در منزل مطالعه کنید.

مجموعه فوق همراه با پاسخ نامه می باشد که می توانید به آزمون ها پاسخ دهید و بعد با پاسخ نامه موجود در مجموعه مقایسه کنید. این امر باعث می شود که علاوه بر آشنایی با سوالات آزمون PET، سطح یادگیری خود را بررسی و ارزیابی کنید. همراه با این مجموعه آموزشی با بسیاری از سوالات استاندارد و معتبر، آشنا خواهید شد و آمادگی کامل را برای شرکت در آزمون PET بدست خواهید آورد.

برای پاسخ دهی به سوالات این آزمون باید نکات و تکنیک های خاصی را فراگرفت که این مجموعه با سوالاتی که در اختیار شما قرار می دهد شما را با این نکات و مفاهیم آموزشی آشنا خواهد کرد.

پیشنهادهای ویژه

آمادگی آزمون PET درایران

کاملترین پکیج منابع آزمون پت PET

کاملترین در ایران، شامل 20 مجموعه، کتابهای الکترونیکی، فایلهای صوتی و نرم افزار

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

همراه با این مجموعه می توانید آزمون پت را با موفقیت پشت سر بگذارید و از آن نمره بالایی کسب کنید. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد که فایل های صوتی آن به تقویت مهارت شنیداری (Listening) زبان آموزان کمک خواهد کرد. اگر قصد شرکت در آزمون PET را دارید، این مجموعه می تواند منبع مفید و مناسبی برای شما باشد.

با پاسخ دادن به سوالات این مجموعه، اعتماد به نفس زبان آموزان برای شرکت در آزمون پت بالا رفته و آن را با موفقیت پشت سر می گذارند. امیدواریم که همراه با این مجموعه آموزشی، برای آزمون PET به راحتی آمادگی کامل را بدست آورید.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

تقویت مهارت های انگلیسی برای آزمون پت

دانلود رایگان سوالات معتبر آزمون پت

سوالات استاندارد آزمون پت

نمونه سوالات آزمون پت

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا