دانلود مجلات آموزش زبان انگلیسی Hot English Magazine

آموزش زبان انگلیسی از ابتدا

مجموعه Hot English Magazine، یکی از مجموعه های جذاب و پر طرفدار آموزش زبان انگلیسی می باشد. زبان انگلیسی را با کارآمد ترین و عمومی ترین موضوعات فرابگیرید. این مجموعه، با استفاده از موضوعات جذاب و متنوع خود، توانسته است بسیاری از زبان آموزان را به خود علاقه مند گرداند. آموزش این مجموعه به صورت موضوعات روزمره و جدید می باشد که هدف آن آشنایی شما با زبان انگلیسی با به روزترین روش های دنیاست. آموزش این مجموعه به صورتی است که هیچگاه زبان آموز احساس خستگی نمی کند. زیرا روش آموزش بسیار راحت و جذاب می باشد، به طوری که زبان آموز را نه تنها خسته نمی کند بلکه به خود علاقه مند نیز می کند. موضوعاتی که در این مجموعه مورد بحث و استفاده قرار می گیرند، همانطور که قبلا هم گفته شد، عمومی و جالب هستند. به عنوان مثال، موضوعات شامل: لغات و اصطلاحات پرکاربرد، کاربرد انگلیسی در زندگی، آموزش انگلیسی در محیط کار، مکالمات روزمره و … می باشد. این مجلات آموزشی نزد زبان آموزان بسیار معروف و محبوب می باشد. اگر می خواهید در زبان انگلیسی پیشرفت کنید، پس سعی کنید که مطالب مختلف و متنوع را مطالعه کنید. این عمل باعث می شود که شما با لغات و اصطلاحات جدید و همچنین با لغات مرتبط با هر موضوع آشنا شوید و حتی 4 مهارت زبان انگلیسی (Speaking – Writing – Reading – Listening) را با این مجموعه تقویت کنید.

پیشنهادهای ویژه

دانلود کتاب داستان انگلیسی با معنی

بسته کامل کتابهای داستان انگلیسی (PDF, MP3)

صدها کتاب داستان سطح بندی شده، بهترین منبع برای یادگیری و تقویت زبان با داستان

داستانهای کوتاه طنز انگلیسی با ترجمه فارسی

نرم افزار داستانهای کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی (ویژه اندروید)

داستانهای کوتاه سطح بندی شده، همراه با فایل صوتی و هایلایت هوشمند و تمرین

اپلیکیشن درک مطلب و خواندن

نرم افزار تقویت درک مطلب انگلیسی (ویژه اندروید)

متن های مخصوص درک مطلب با ترجمه فارسی، همراه با فایل صوتی و هایلایت هوشمند و تمرین

مجموعه مجلات جذاب آموزش انگلیسی Hot English Magazine

زبان و لهجه

انگلیسی – بریتیش

سطح

متوسط به بالا

فرمت فایلها

کتابهای الکترونیکی PDF، فایلهای صوتی MP3

تعداد دی وی دی

3 دی وی دی

قیمت

109,000 تومان

خرید

مجموعه هات انگلیش، به این دلیل آنقدر مخاطب و طرفدار دارد که آموزش آن همراه با سرگرمی و تفریح می باشد و همین باعث جذب بسیاری از زبان آموزان شده است. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد. شما می توانید با فایل صوتی مجموعه، مهارت لیسنینگ (Listening) خود را تقویت کنید. همچنین دارای فایل صوتی Exam (امتحان و آزمون) نیز می باشد. این مجموعه علاوه بر آموزش و تقویت کلمات و جملات پرکاربرد و رایج، در کنار آموزش، اطلاعات علمی و عمومی زبان آموزان را افزایش می دهد. مجموعه فوق برای سطوح متوسط به بالا (متوسط و پیشرفته) فراهم شده است. این مجموعه برای تمامی افرادی که سطح آنها متوسط به بالا می باشد، مناسب است. در واقع زبان آموزان، مدرسان و حتی اساتید نیز می توانند از این مجموعه استفاده کنند. از ویژگی های بارز این مجموعه، کیفیت بالای تصاویر فایل پی دی اف (کتاب الکترونیکی) مجموعه می باشد. اگر از آموزش زبان انگلیسی خسته شده اید، با داشتن این مجموعه جذاب و سرگرم کننده، به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مند خواهید شد. لهجه این مجموعه آموزشی بریتیش (British) می باشد.

Hot English magazine is the best way to improve your level of English. Every month you’ll get over 50-hours of English-learning material to your door, smartphone, tablet or PC. Plus, you’ll get 60 minutes of listening, with lots of different native-English accents.Hot English is also the best way to improve your English speaking and listening. Each month you’ll get 60 minutes of listening, with lots of different native-English accents. Plus, you learn up-to-date, natural expressions and slang so you can understand and talk real English with native speakers. You’ll also read about current events (news, culture, music, films) so you can make conversation with native English speakers.

Discover how Learn Hot English magazine can improve your spoken level of English

  • Learn 500 new words, idioms, phrasal verbs and expressions – perfect for conversation.
  • Learn practical English for travel, business and making conversation.
  • Learn about the latest in English-language culture, business, music, films, travel and news so you can discuss these topics when you’re chatting in English.
  • Learn real English so you can talk to and understand native English speakers.
  • Learn English faster because you’re having fun and enjoying the material.
  • Save money guaranteed! Hot English magazine is much cheaper than English classes or textbooks – under €30 for the whole year.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

 

تصاویری از مجموعه:

آموزش زبان انگلیسی با مجلات هات انگلیش

آموزش زبان انگلیسی در منزل و بدون معلم

آموزش زبان انگلیسی همراه با سرگرمی و تفریح

آموزش زبان انگلیسی همراه با لهجه بریتیش

دانلود رایگان مجلات آموزش زبان انگلیسی

8 دیدگاه برای “دانلود مجلات آموزش زبان انگلیسی Hot English Magazine”

  1. سلام. خواهشا لینک پی دی اف رو از فایل صوتی جدا کنید. بنده قصد دانلود فایل های صوتی را ندارم اما مجبور به دانلود آن هستم. با سپاس فراوان

  2. حداقل بیست سری از این مجله ها را مطالعه کرده ام علاوه بر یادگیری زبان ، حس امید و شور و شوق به زندگی رو هم در آدم زنده می‌کنه.مطالب آن اونقدر درست انتخاب شده که با مطالعه آن فرد علاوه بر یادگیری زبان شیوه درست زندگی رو یاد بگیره

      1. رمز تمامی فایل ها languagedownload.ir می باشد.
        در ضمن اگر کمی دقت کنید رمز در زیر فایل ها ذکر شده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا