دانلود فیلم آموزش متضاد کلمات انگلیسی به خردسالان Opposites and More

دانلود رایگان مجموعه تصویری Opposites and More

فیلم آموزشی Opposites and More، یکی از مجموعه های خوب آموزش کلمات متضاد زبان انگلیسی به کودکان می باشد. این مجموعه مطالب و مفاهیمی را به کودکان آموزش می دهد که برای شناخت محیط پیرامون کودک، بسیار مفید و مناسب می باشد. روش آموزش این مجموعه به گونه ای است که سطح یادگیری کودک را تقویت کرده و دایره لغات زبان انگلیسی کودکان را افزایش می دهد.

آموزش لغات همراه با متضاد آنها، باعث می شود که کودک لغات را بهتر فراگرفته و برای همیشه در ذهن او باقی بماند. محیط و فضای آموزش باید به گونه ای باشد که کودک به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مند شود. هدف این مجموعه، آموزش لغات و یادگیری آنها به روش متضاد آنهاست. بعضی از کتاب ها و یا کلاس های کنکوری، لغات را به همین شیوه نیز آموزش می دهند؛ زیرا با این روش، لغات بهتر در ذهن باقی می ماند.

برای یادگیری هر زبانی ابتدا باید با لغات و واژگان آن زبان آشنا شویم و بعد شروع به یادگیری دیگر مهارت های آن زبان کنیم. زمانی که یک کودک می خواهد زبان مادری اش را یاد بگیرد، والدین ابتدا او را با کلمات ساده و ابتدایی آشنا می کنند و بعد از آشنایی و معرفی بسیاری از کلمات به او نحوه جمله بندی و طرز قرار گرفتن کلمات در کنار یکدیگر را آموزش می دهند.

پیشنهادهای ویژه

پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کاملترین پکیج مجموعه های آموزش انگلیسی به کودکان

مجموعه های جذاب، همراه با آهنگ و ترانه، مناسب کودکان (همه سنین)

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

این مجموعه ویدیویی قصد دارد تمام کلمات ساده و کاربردی را به کودک آموزش دهد تا او را با محیط و فضای اولیه آموزش آشنا کند. از آنجایی که این مجموعه تصویری، آموزش لغات همراه با متضاد می باشد، کودک می تواند در یک زمان 2 کلمه را فرابگیرد. بعد از پایان این مجموعه و برای ادامه یادگیری، کودک کنجکاو می شود که تمام لغات را همراه با متضاد آنها فرابگیرد و اینگونه می تواند لغات و واژگان زیادی از زبان انگلیسی را فرابگیرد. امیدواریم این مجموعه آموزشی بتواند در یادگیری زبان انگلیسی کودک شما موثر واقع شود.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

یادگیری متضاد کلمات انگلیسی به صورت خودآموز

متضادها در انگلیسی

متضاد کلمات انگلیسی آنلاین

لغات متضاد در زبان انگلیسی

فیلم آموزشی انگلیسی کودکان

فیلم آموزش زبان انگلیسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا