دانلود فیلم آموزشی انگلیسی My First English Adventure ویژه نوآموزان

آموزش زبان انگلیسی به خردسالان

فیلم آموزشی My First English Adventure، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوآموزان است. این مجموعه ویدیویی در قالب 3 سطح آموزشی (Starter،1 ،2) می باشد. آموزش این مجموعه تصویری همراه با شعر و داستان های کودکانه می باشد که کودک را راغب به یادگیری زبان انگلیسی می کند. همچنین باعث می شود که مجموعه برای کودک جذابیت داشته و به مجموعه علاقه مند گردد. آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منزل کمی مشکل می باشد، زیرا باید مجموعه ای که برای او تهیه می کنید به قدری جذاب و سرگرم کننده باشد که کودک به آن علاقه مند شود و آن را دنبال کند. این مجموعه نیز به والدین کمک می کند که به راحتی زبان انگلیسی را در خانه، به کودکان خود آموزش دهند. این مجموعه آموزشی کودکان و نوآموزان را در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی راغب می کند.

پیشنهادهای ویژه

پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کاملترین پکیج مجموعه های آموزش انگلیسی به کودکان

مجموعه های جذاب، همراه با آهنگ و ترانه، مناسب کودکان (همه سنین)

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

فیلم آموزشی My First English Adventure

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

آموزش همراه با شعر و داستان کودکانه – مجموعه ای جذاب و سرگرم کننده

سطح

کودکان و نوآموزان

فرمت فایلها

فایل ویدیویی – کتاب الکترونیکی PDF – فایل های صوتی MP3

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

قیمت

69,000 تومان

خرید

اکثر زبان آموزان، به ویژه زبان آموزانی که در سطح مقدماتی و ابتدایی از زبان انگلیسی قرار دارند، از صحبت کردن به زبان انگلیسی هراس دارند. آنها بر این باورند که نمی توانند به درستی صحبت کنند و همین باعث می شود که مورد تمسخر دیگران قرار گیرند. اما آنها کاملا در اشتباه هستند، زیرا زبان آموز باید از همان ابتدای یادگیری، چه درست و چه نادرست، شروع به صحبت کند. این روش کمک می کند که کم کم و به تدریج بتوانند به درستی صحبت کنند و دیگر ترسی از صحبت کردن نداشته باشند. مجموعه فوق، دارای فایل های ویدیویی، PDF  و MP3 می باشد. البته سطح استارتر مجموعه فاقد فایل ویدیویی می باشد و تنها دارای فایل های صوتی و کتاب الکترونیکی است. فایل های پی دی اف تمامی سطوح دارای Teacher’s Book – Pupil’s Book – Work Book می باشد. مجموعه ویدیویی که در اختیار دارید، محصول کمپانی Longman و Walt Disney است.

My First English Adventure works hand in hand with the magic of Disney stories and characters, taking children on a wonderful journey of imagination and English.

My First English Adventure supports both teacher and student, including DVDs with even more resources for the classroom and the home. Helps you cater for the many different learning styles you may find in your class with a variety of activities including songs, stickers, drawing and Total Physical Response. Encourages your pupils to start speaking in English – fun songs and chants really get pupils’ attention. Caters to the many different learning styles and brings a smile to every face!

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

دانلود مجموعه های آموزش انگلیسی والت دیزنی

دانلود مجموعه های آموزش انگلیسی والت دیزنی

آموزش زبان انگلیسی همراه با شعر و داستان

آموزش زبان انگلیسی به نوآموزان از پایه

آموزش زبان انگلیسی به نوآموزان در خانه

آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی

5 دیدگاه برای “دانلود فیلم آموزشی انگلیسی My First English Adventure ویژه نوآموزان”

  1. با سلام متشکرم. من بخاطر کودکم و آموزش زبان به او در اینترنت جستجو کردم . واقعا کاملترین و بهترین هستید و  متشکرم. من خودم از یوتیوب  18 فایل The baby triple   را دانلود کردم آنها هم خیلی خوب هستند. می خواستم پیشنهاد بدهم که شما هم  آنها را از یوتیوب برداشته و در سایتتان بگذارید. متشکرم

  2. سلام

    سایت خیلی خوبی دارید

    لطفا مجموعه pockets رو هم تو سایت خوبتون بذارید.

    ممنون

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا