دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی Let’s Talk in English

آموزش زبان انگلیسی رایگان

مجموعه Let’s Talk in English، یکی از مجموعه های ویدیویی خوب آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در سال های اخیر، یکی از پرفروش ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی شناخته شد. اکثر زبان آموزان معتقدند که آموزش تصویری بهتر از آموزش، از طریق روش های دیگر است. زیرا زبان آموز همانند وقتی که در کلاس حضور دارد و به آموزش معلم گوش می دهد، برای آموزش ویدیویی هم باید تنها به گفته های شخص آموزش دهنده گوش دهد. آموزش این مجموعه بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد و همین امر باعث شده است که بسیاری از زبان آموزان به این مجموعه علاقه مند شوند. زبان آموزان همیشه به دنبال مجموعه ای هستند که علاوه بر آموزش، سرگرمی و جذابیت نیز داشته باشد و خسته کننده نباشد. مجموعه ای که در اختیار دارید، به دلیل داشتن بخش ها و موضوعات مختلف (مصاحبه، اجرای فیلم و انیمیشن آموزشی، آموزش و تدریس و …) تمام این ویژگی ها را دارا می باشد.

پیشنهادهای ویژه

مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی - 0 تا 100

کاملترین پک فیلم های آموزش انگلیسی

شامل 16 مجموعه فیلم آموزش انگلیسی، بهترین مجموعه برای یادگیری و تقویت زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

مجموعه آموزش ویدویی Let’s Talk in English

زبان و لهجه

انگلیسی – آمریکن

سطح

مقدماتی، متوسط، پیشرفته

فرمت فایلها

ویدئو فرمت DVD، قابل پخش در تمام دستگاهها + زیرنویس

تعداد دی وی دی

10 دی وی دی

قیمت

279,000 تومان

خرید

موضوع فیلم های آموزشی این مجموعه تصویری، بسیار معمول و عمومی می باشد. همچنین موضوعات این مجموعه بر اساس کارهای روزمره انتخاب شده است که زبان آموز بتواند در مکالمه و دیگر مهارت های زبان انگلیسی، نظیر Speaking و Listening، پیشرفت کند. مجموعه “لتس تاک این انگلیش” را علاوه بر آموزش در کلاس های زبان انگلیسی، در منزل و به صورت خودآموز نیز می توان مشاهده کرد. مجموعه فوق برای تمامی زبان آموزان و تمامی سطوح (مقدماتی – متوسط – پیشرفته) مناسب می باشد.

آموزش این مجموعه ویدیویی به این صورت می باشد: ابتدا فیلم آموزشی اجرا می شود و بعد از اتمام فیلم، جملات، لغات و گرامر به کاربرده شده در مجموعه ویدیویی توسط 2 شخص تحلیل و بررسی می شود. به عنوان مثال: لغات به کار برده شده در فیلم آموزشی را همراه با تلفظ صحیح و مشخص کردن نوع واژه (فعل، اسم، صفت و …) بررسی می کنند و بعد آن را در مثالی برای شما زبان آموزان عزیز به کار می برند که متوجه معنی و جایگاه آن کلمه در جمله شوید. این مجموعه در واقع تمامی مهارت های اصلی زبان انگلیسی را تقویت می کند و همچنین دارای نکات کلیدی نیز می باشد. این مجموعه همراه با زیرنویس انگلیسی می باشد. مجموعه فوق دارای لهجه امریکن (American) می باشد.

You can listen to English alone. You can read English alone. You can write English alone. But you cannot speak English alone!

That is why you need to practice and speak English as much as possible at this community website which has over 26’000 members from more than 150 countries.

This site is for English language learners, especially for those who want to practice their speaking English through Internet talking on-line with other people staying at home instead of going abroad to America, Britain and Australia…, which is much expensive and requires more time. Here you can meet ESL students and also Native English speakers.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

لغات ضروری انمگلیسی در مکالمه

جملات رایج در مکالمه زبان انگلیسی

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در خانه

آموزش مکالمه زبان انگلیسی با فیلم

آموزش مکالمه زبان انگلیسی به صورت آنلاین

آموزش مکالمه انگلیسی از ابتدا

6 دیدگاه برای “دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی Let’s Talk in English”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا