دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today

یادگیری تمامی مهارت های زبان انگلیسی به صورت خودآموز

مجموعه ویدیویی English Today، یکی از پرطرفدارترین و بهترین مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی است. این فیلم آموزشی در قالب 27 دی وی دی و در قالب 6 سطح آموزشی می باشد که 26 دی وی دی آن، فایل ویدیویی و دی وی دی شماره 27 آن فایل PDF می باشد. تمامی این DVDها، قابل پخش در Playerهای خانگی می باشند و همچنین همراه با زیرنویس انگلیسی می باشند. شما می توانید در صورت نیاز زیرنویس را فعال کرده و در غیر این صورت آن را خاموش کنید. مجموعه انگلیش تودی یکی از کامل ترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی است که تمامی احتیاجات و نیاز یک زبان آموز را برطرف خواهد کرد. این مجموعه آموزشی جهت آمادگی برای آزمون تافل بسیار مفید و مناسب می باشد. زیرا تمامی نکات و مطالب مربوط به زبان انگلیسی (گرامر – لغات – تلفظ و …) را برای زبان آموزان توضیح خواهد داد.

پیشنهادهای ویژه

مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی - 0 تا 100

کاملترین پک فیلم های آموزش انگلیسی

شامل 16 مجموعه فیلم آموزش انگلیسی، بهترین مجموعه برای یادگیری و تقویت زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

فیلم آموزشی English Today

زبان و لهجه

انگلیسی – امریکن و بریتیش

توضیحات

بهترین و کاملترین دوره آموزش انگلیسی به صورت فیلم با زیرنویس انگلیسی

سطح

مقدماتی تا پیشرفته

فرمت فایلها

فایل های ویدیویی – فایل صوتی MP3 – کتاب الکترونیکی PDF

خرید

برای خرید، یکی از دو نسخه 27 دی وی دی و 4 دی وی دی را از جدول زیر، بسته به نیاز خود انتخاب کنید و دکمه خرید را بزنید

مقایسه:

نسخه اصلی

نصرت فشرده

تعداد دیسک

27 دی وی دی

4 دی وی دی

کیفیت تصویر

کیفیت اصلی

کیفیت فشرده در حد اصلی

فرمت

فرمت DVD یا VOB

فرمت MP4

مناسب برای پخش در

تمامی دستگاههای پخش خانگی و DVD Player ها ، کامپیوتر

موبایل و تبلت، دستگاههای فلش خور، کامپیوتر

توجه

برای پخش در دستگاههای قدیمی تر نسخه اصلی را انتخاب کنید.

قیمت

589,000 تومان

139,000 تومان

خرید

آموزش زبان انگلیسی این مجموعه همراه با داستان می باشد. ابتدا قسمتی از یک فیلم را می بینید، بعد از اتمام فیلم تمامی نکات مربوط به زبان انگلیسی که در فیلم گفته شده را، توسط یک مدرس فرا می گیرید.موضوعات و دروس این مجموعه بسیار متنوع و متفاوت است. هر قسمت مجموعه مربوط به موضوع خاصی است و همچنین موضوعات پرکاربرد و موضوعاتی که به صورت روزانه با آنها سروکار داریم، آموزش داده می شود. ابتدا باید فایل های ویدیویی این مجموعه را ببینید و بعد به یادگیری زبان انگلیسی توسط دیگر فایل ها بپردازید. علاوه بر زبان آموزان، مدرسین و اساتید هم می توانند از این مجموعه استفاده کنند. زیرا این مجموعه برای تمامی افرادی (مبتدی – متوسط – پیشرفته) که به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مند هستند، آماده شده است. مدرسین و اساتید هم می توانند برای تدریس بهتر و تقویت زبان انگلیسی خود، این مجموعه را تهیه کنند.

همیشه آموزش زبان انگلیسی همراه با فیلم، بهتر از کتاب صورت می گیرند و زبان آموزان زودتر به نتیجه دلخواه می رسند. مدرسی که در این مجموعه وجود دارد، زبان انگلیسی را به بهترین نحو و روش آموزش می دهد. آموزش به گونه ای است که احساس می کنید سر کلاس او حضور دارید و هیچگونه کمبودی برای یادگیری زبان انگلیسی ندارید. این مجموعه آموزشی علاوه بر تقویت مکالمه، مهارت لیسنینگ را نیز تقویت می کند. گوش دادن به مطالب این مجموعه و سعی در بهتر متوجه شدن مطالب فایل های صوتی و تصویری، در تقویت مهارت شنیداری بسیار موثر است. فیلم آموزشی انگلیش تودی دارای قابلیت 2 لهجه British & American است و دارای فایل های ویدیویی، PDF و MP3 می باشد.

English Today is an innovative product for English language learning, designed to gain maximum advantage from the DVD format and aimed at the needs of the target consumer.

It represents a completely new approach:

instead of the typical video-lesson structure, a teacher guides the student through a series of narrative episodes arranged as in a sit-com. It is the Hungarian Edition, but the DVD can be used by non-Hungarian speakers, too. (The instructions in the additional pdf file are in Hungarian.)

It is not simply the next stage in the advancement from video cassettes or CD-ROM’s, but a whole new kind of product. It represents a completely new approach: instead of the typical video-lesson structure, a teacher guides the student through a series of narrative episodes arranged as in a sit-com. There are also interactive exercises so that the user can practice what he or she has learned. All with the flexibility afforded by a multimedia product.

.

دانلود

توجه: همانطورکه گفته شد؛ مجموعه ویدیویی English Today دارای 27 دی وی دی می باشد، اما به دلیل بالا بودن حجم این مجموعه، از قرار دادن تمامی قسمت ها برای دانلود معذوریم و تنها یک دی وی دی از این مجموعه به طور رایگان برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده است. جهت تهیه مجموعه کامل انگلیش تودی، به جدول خرید این محصول مراجعه فرمایید

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه

دانلود آموزش تصویری زبان انگلیسی همراه با زیرنویس
دانلود رایگان مجموعه تصویری انگلیش تودی
خرید پستی سریال آموزش انگلیش تودی
دانلود مجموعه آموزشی انگلیش تودی
دانلود مجموعه انگلیش تودی
فیلم آموزش زبان انگلیسی با زیرنویس

2 دیدگاه برای “دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا