دانلود فیلم آموزشی زبان انگلیسی Engvid

مجموعه ویدیوئی Engvid

مقدمه

مجموعه engvid که در این پست برای شما گردآوری کرده ایم، کامل ترین مجموعه ویدیوئی مکالمه زبان انگلیسی است. تمامی مطالب مربوط به مکالمه شامل لغات، گرامر، تلفظ، اصطلاحات و حتی آزمون های (TOEFL-IELTS-TOEIC) در این مجموعه موجود است. با این مجموعه شما می توانید قدرت بیان و قوه ادراک خود را تقویت کنید.

مدت زمان فیلم های آموزشی Engvid طوری طراحی شده که به هیچ عنوان خسته کننده نمی باشد. با داشتن این مجموعه آموزشی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید، زیرا مکالمه را به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید یاد بگیرید. تمامی اساتیدی که در این مجموعه هستند، در هر درس مطالب مشخصی را آموزش می دهند. به عنوان مثال برای آموزش قسمت تجارت، علاوه بر آوردن اصطلاحات مربوط به تجارت، آن را با آوردن مثال برای شما آسان تر و مشخص تر می کند. همچنین بعضی از قسمت های این مجموعه یا در واقع همان مجموعه های جدید دارای زیرنویس انگلیسی هستند. این امر باعث می شود که مطالب را بهتر فرا بگیرید و سریع تر متوجه شوید.

همچنین در قسمت آزمون، چگونه مطالعه کردن و اطلاعاتی راجع به آزمون را در اختیار شما می گذارد. مجموعه engvid کامل ترین و جذاب ترین مجموعه زبان انگلیسی است که با آن به راحتی می توان زبان انگلیسی را فرا گرفت. اساتیدی که در این مجموعه آموزش می دهند تمامی مهارت هایی که شما به آن برای مکالمه احتیاج دارید را بسیار دقیق بررسی می کنند. با داشتن این مجموعه، به راحتی می توانید زبان انگلیسی را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید. همانطور که در ابتدا گفته شد، به جرات می توان گفت که این مجموعه یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش زبان است و بخاطر داشتن اساتید مختلف، باعث جذابیت شما شده و شما را به مجموعه علاقه مند می کند.

مجموعه ویدیویی EngVid

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

مجموعه ای عالی به سبک آموزش استاد به دانشجو، اساتید در هر درس در مورد یک مسئله آموزش می دهند. قسمت های کوتاه با زمان متوسط بین 5 تا 15 دقیقه.

سطح

تمام سطوح

فرمت فایل ها

ویدویی MP4 با کیفیت 720p HD ، فایل های زیرنویس

تعداد DVD

15 DVD

قیمت

379,000 تومان

خرید

پیشنهادهای ویژه

مجموعه کامل منابع ویدیویی آموزش زبان انگلیسی - 0 تا 100

کاملترین پک فیلم های آموزش انگلیسی

شامل 16 مجموعه فیلم آموزش انگلیسی، بهترین مجموعه برای یادگیری و تقویت زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

engVid is a free service that has produced more than 500 video lessons to help viewers learn to speak and write English. Eight instructors are featured on engVid. The instructors use a whiteboard to explain things like when to use “everyday” or “every day” and when to use “good” or “well.” Students learning to speak English can benefit from lessons on pronunciation, English slang, and common English expressions.

نمونه ای از ویدیوهای آموزشی مجموعه

لینک های دانلود مجموعه

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه

engvid

مجموعه engvid

دانلود مجموعه آموزشی engvid

دانلود سری مجموعه آموزشی engvid

پیشنهادهای ویژه

جامع ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی - مقدماتی تا پیشرفته

پکیج کامل منابع آموزش انگلیسی (30 دی وی دی)

گلچینی از بهترین مجموعه های آموزش انگلیسی، تقویت همه مهارتهای زبان

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

14 دیدگاه برای “دانلود فیلم آموزشی زبان انگلیسی Engvid”

  1. تفاوت فایلهای تصویری ما با بقیه سایتها، این است که کیفیت تصویر فایلهای ارائه شده در LanguageDownload با کیفیت عالی یعنی HD است.

  2.  

    سلام و درود

    ممنون از سایته فوق العادتون

    یکی از بهترین خصوصیاته این سایت نسبت به سایتایه دیگه اینه که فایله اصلی رو دستکاری نمیکنید

     

     

  3. پژوهش حسيني

    با عرض سلام و خسته نباشيد

    ضمن تشكر از خدمات ارزنده اي كه در اين وبسايت ارائه مي فرماييد.

    من با صرف وقت زياد كليه فايلهاي زيپ را دانلود كردم اما متاسفانه براي اكثر اساتيد پارت اول و دوم تكراري است. در صورت امكان بررسي و نتيجه را اعلام فرماييد.

    با سپاس-پژوهش

    1. مفهوم پارت در فایلهای فشرده شده به معنی فایلهای متفاوت نیست. در این صورت به جای پارت بندی سه فایل مجزا قرار داده میشد. وقتی فایلی در چند پارت فشرده میشود، هنگامی که اولین پارت را استخراج میکنید همه فایلهای در همه پارتها استخراج میشوند  و نیازی به باز کردن و استخراج فایلهای پارت دوم به بعد نیست.

  4. پژوهش حسيني

    با سلام،

    تشكر از پاسخگويي شما. بله اين روشي كاملاً منطقي در تقسيم فايل هاي حجيم محسوب مي شود.

    اما علت اينكه از پارت هاي آپلود شده چنين برداشتي شد، كثرت واقعي فايل‌هاي آموزشي هر استاد است. بدين ترتيب تعداد فايلهاي آپلود شده در سايت شما خيلي كمتر از فايل هاي موجود در سايت خود EngVid است به طور مثال در حال حاضر آقاي Adam تعداد 74 ويدئو و خانم Emma  تعداد 90 ويئو دارند و اين در حالي است كه در فايل‌هاي دانلود شده 31 فايل مربوط به آقاي آدام و 32 فايل متعلق به خانم اما است. البته بايد توجه داشت تعداد فايل هاي سايت اصلي با زمان رو به افزايش است (در حال حاضر سايتشان مجموعاً 924 فايل دارد). شايد فايل هاي شما مربوط به زمان گذشته است. در هر حال اگر تعداد فيلم هايي كه بر روي دي وي دي ارسال مي فرماييد بيش از تعداد آپلود شده و نزديك به تعداد سايت اصلي است، اعلام بفرماييد تا خريداري كنيم.

    باز هم از زحمات شما متشكرم. موفق باشيد.

  5. سلام 
    سپاس از سایت خوبتان . 
    می خواست بدونم مبلغ کل پکیج زبان انگلیسی بطور کامل چقدر است . ضمنا شماره تماس ارتباط با شما را توی سایت پیدا نکردم اگر ممکن هست اعلام نمایید.

  6. سلام واقعا تشکر فراوان از سایت قدرتمند دارم که این مطلب رو میزارین مخصوصا این فیلم های آموزشی عالی عالی شده تا جایی که میتونم واستون تبلیغات میکنم که حق تونه خیلی ممنون

    1. سلام دوست عزیز، در حال حاضر همین نسخه موجود است. هرگاه نسخه جدید در دسترس بود، قطعا آن را بر روی سایت خواهیم گذاشت.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا