دانلود دیکشنری تصویری انگلیسی ELI Picture Dictionary همراه با نرم افزار

فروش دیکشنری ELI Picture Dictionary

دیکشنری تصویری ELI Picture Dictionary، یکی از دیکشنری های خوب و کامل آموزش لغات زبان انگلیسی همراه با تصویر می باشد. این دیکشنری شامل 43 موضوع متنوع و پرکاربرد می باشد که بسیاری از لغات عامیانه، که روزانه با آنها سروکار دارید را در اختیار شما عزیزان قرار خوهد داد. در واقع این مجموعه دارای بیش از 1000 لغت می باشد. از آنجایی که لغات انگلیسی فرار هستند، آموزش لغات همراه با تصویر بسیار سریع تر و بهتر صورت می گیرد. مجموعه ای که در اختیار دارید، دارای فایل های نرم افزار و PDF می باشد. فایل نرم افزار آموزش کلمات انگلیسی، در یادگیری بهتر لغات بسیار موثر است، زیرا با قابلیت اینتراکتیوی که دارد می تواند به راحتی کلمات را همراه با تلفظ صحیح به زبان آموزان آموزش دهد. آموزش فایل نرم افزار این مجموعه به این صورت می باشد که: ابتدا 43 موضوع متنوع را در اختیار شما قرار می دهد و بعد شما با انتخاب یک موضوع، (به عنوان مثال: حیوانات) با اغلب کلمات مربوط به آن موضوع انتخاب شده آشنا خواهید شد.

پیشنهادهای ویژه

آموزش کلمات زبان انگلیسی از پایه

پکیج تخصصی آموزش لغات و افزایش دایره واژگان انگلیسی

پکیجی کامل از مجموعه های تخصصی یادگیری لغات، از سطح مقدماتی تا فوق پیشرفته

نرم افزار دلفین با قابلیت جعبه لایتنر (G5) و دیکشنری رایگان

لغات انگلیسی را به راحتی با جعبه لایتنر رایگان دلفین، سریعتر و بهتر حفظ کنید.

اغلب زبان آموزان به دنبال یادگیری مکالمه هستند و اولین قدم برای یادگیری مهارت مکالمه، تقویت دایره لغات همراه با تلفظ صحیح می باشد. فایل نرم افزار این مجموعه، مانند یک سرگرمی می باشد، زیرا زبان آموزان از کار کردن با آن، هیچگاه احساس خستگی نخواهند کرد. با این دیکشنری می توانید سطح دایره واژگان خود را افزایش دهید و بسیاری از لغات پرکابرد و عامیانه همراه با تصویر را به حافظه بسپارید. تصاویر جذاب و کیفیت بالای تصاویر این مجموعه، باعث جذب بسیاری از زبان آموزان به این دیکشنری شده است. مجموعه ای که در اختیار دارید، برای افراد مبتدی و متوسط مناسب می باشد و می توانند بسیاری از واژگان پرکاربرد روزانه را همراه با تلفظ صحیح بیاموزند.

A dictionary for students at varying learning levels for Secondary School Aims Enrich students? English vocabulary with more than 1000 words. Structure 43 illustrated theme pages introduce well known topics such as at home, family, school and work, as well as up-to-date and specific topics such as the environment and astronomy. More than 1000 words are listed alphabetically in the Wordlist, indicating on which theme page you can find them. A CD-ROM contains all of the illustrated words and a recording to allow listening comprehension and pronunciation practice.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

 ELI Picture Dictionary

آموزش کلمات انگلیسی همراه با دیکشنری

آموزش لغات زبان انگلیسی همراه با تصاویر

آموزش مصور لغات انگلیسی

آموزش واژگان زبان انگلیسی در خانه

دانلود رایگان کتاب دیکشنری تصویری انگلیسی

 

1 دیدگاه برای “دانلود دیکشنری تصویری انگلیسی ELI Picture Dictionary همراه با نرم افزار”

  1. سلام واقعا بین تمام اموزش ها و یادگیری زبان ،دیکشنری ای را مثل این دیکشنری ندیدم واقعا عالیست و جای خوشحالیست من دارم تمامشو خوب یاد میگیرم ، هم عکس داره برای یادگیری بهتر هم تلفظ داره از لحاظ شنیداری و کفتاری و نوشتاری و خواندنی بسیار عالیست مخصوصا با نرم افزار کمکی که داره کاملا سپاس گذارم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا