دانلود مجموعه کارتونی آموزش زبان انگلیسی Super Simple Learning به کودکان

دانلود رایگان مجموعه ویدیویی Super Simple Learning

مجموعه کارتونی Super Simple Learning، یکی از مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد. آموزش این مجموعه همراه با شعر و موسیقی می باشد که همین امر باعث جذب بسیاری از کودکان به مجموعه شده است. این مجموعه تصویری که در اختیار دارید، شامل آموزش حروف الفبای انگلیسی و اعداد می باشد که پایه ترین اصل و اولین عمل برای یادگیری یک زبان جدید است. مجموعه فوق دارای آموزش های جذاب و متنوعی می باشد که به کودکان کمک می کند مهارت های اولیه زبان انگلیسی را فرا بگیرند. این مجموعه شامل آموزش حروف الفبا، آموزش اعداد، معرفی حیوانات، آموزش اعضای بدن و … می باشد که کودکان را با محیط پیرامون و کارهای روزمره آشنا می کند. همچنین مجموعه فوق لغات پرکاربرد و رایج زبان انگلیسی را به کودکان شما آموزش خواهد داد. این مجموعه آموزشی قصد دارد که زبان انگلیسی را همراه با جذابیت و هیجان به کودکان آموزش دهد که کودکان را مشتاق به دیدن مجموعه کند.مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، همراه با تصاویر رنگی و جذاب و همچنین کیفیت تصویر بالا می باشد. این مجموعه نیز به والدین کمک می کند که به راحتی زبان انگلیسی را در خانه، به کودکان خود آموزش دهند.

پیشنهادهای ویژه

پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کاملترین پکیج مجموعه های آموزش انگلیسی به کودکان

مجموعه های جذاب، همراه با آهنگ و ترانه، مناسب کودکان (همه سنین)

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

مجموعه کارتونی آموزش زبان انگلیسی Super Simple Learning به کودکان

زبان و لهجه

انگلیسی

توضیحات

آموزش همراه با شعر و موسیقی – همراه با آموزش حروف الفبا و اعداد

سطح

کودکان

فرمت فایلها

ویدیویی

تعداد دی وی دی

1 دی وی دی

قیمت

69,000 تومان

خرید

مجموعه آموزشی فوق، کودکان و نوآموزان را در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی راغب می کند. اغلب والدین زمان و حوصله کافی برای آموزش به کودکان خود را ندارند. به همین منظور ما این مجموعه کامل را در این سایت (Languagedownload.ir) برای والدین عزیز قرار داده ایم تا با کمک این مجموعه بتوانند، به راحتی زبان انگلیسی را به کودکان خود بیاموزند. همچنین این مجموعه کارتونی، تضادها را به کودکان آموزش خواهد داد و در بعضی از قسمت های مجموعه، آموزش بعضی از مباحث همراه با زیرنویس انگلیسی می باشد که کودک شکل نوشتاری کلمات را نیز همزمان فرابگیرد. امیدواریم که این مجموعه تصویری بتواند در یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان مفید و موثر واقع شود.

Super Simple Learning materials are created by experienced educators to meet the needs of young learners and those who teach them. When you listen to our award-winning kids’ songs, you’ll hear right away how fun and easy they are to teach through gestures and dance. When you interact with any of our videos or apps, you’ll see how quickly children react to them with bright eyes and big smiles. It all started in the classroom for us, so we pay particular attention to the small details that make learning fun and accessible to developing young minds.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

 

تصاویری از مجموعه:

دانلود آهنگ و ترانه انگلیسی برای بچه ها
یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان به صورت خودآموز
یادگیری مکالمه انگلیسی برای کودکان
متضاد کلمات انگلیسی به انگلیسی
کلمات متضاد در زبان انگلیسی
آموزش کلمات متضاد انگلیسی
چگونه به کودکان زبان انگلیسی یاد بدهیم؟
آموزش زبان انگلیسی برای خردسالان در خانه
آموزش حروف و اعداد انگلیسی به خردسالان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا