دانلود آموزش تلفظ زبان انگلیسی Better English Pronunciation

آموزش تلفظ انگلیسی

کتاب Better English Pronunciation، یکی از بهترین کتاب های آموزش تلفظ زبان انگلیسی می باشد. به همین دلیل است که اسم مجموعه، تلفظ بهتر انگلیسی می باشد. زبان آموزان همیشه با نحوه تلفظ و اینکه حروف و کلمات را صحیح تلفظ کنند، با مشکل مواجه هستند، که همین تلفظ نادرست بر روی لهجه ی آنها تاثیر گذاشته و باعث می شود که نتوانند به خوبی لهجه مورد نظر را ادا کنند. مجموعه ای که در اختیار دارید، دارای فایل PDF و MP3 می باشد که کتاب الکترونیکی آن دارای 7 بخش است. هر بخش دارای چندین قسمت مختلف است که تمامی مباحث و موضوعات مربوط به تلفظ صحیح حروف و کلمات انگلیسی را دارا می باشد. همچنین فایل صوتی مجموعه دارای 8 بخش می باشد. در واقع باید از این 2 فایل به صورت همزمان استفاده کنید، زیرا در کتاب قسمت هایی وجود دارد که تلفظ اصوات و کلمات را آموزش می دهد که آموزش این قسمت با فایل صوتی و شنیدن آن اصوات و کلمات امکان پذیر است. همچنین استفاده همزمان از این دو فایل باعث یادگیری بهتر زبان آموزان می شود.

پیشنهادهای ویژه

بهترین پکیج منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی

بهترین پکیج تخصصی تلفظ و لهجه انگلیسی (26 مجموعه)

کاملترین بسته برای یادگیری اصولی تلفظ و اصلاح لهجه انگلیسی، با این مجموعه اعتماد به نفس کافی را پیدا خواهید کرد

نرم افزار دوره کامل آموزش انگلیسی (ویژه اندروید)

نرم افزار اندروید دلفین همراه با صدا و تمرین، از الفبا تا سطوح بالا، به صورت کاملا خودآموز و بدون نیاز به استاد

هدف اکثر زبان آموزان یادگیری مهارت مکالمه می باشد که برای یادگیری مکالمه، باید 2 مهارت را به صورت اساسی تقویت کنید: 1.مهارت شنیداری 2.مهارت گفتاری. برای تقویت این 2 مهارت، ابتدا آموزش تلفظ انگلیسی، گرامر و لغات نیز ضروری می باشد که قبل از اقدام به یادگیری مکالمه، باید این 3 مبحث را فراگرفت. مبحث تلفظ در مکالمه بسیار اهمیت دارد؛ زیرا تا زمانیکه نتوانید کلمات را به درستی تلفظ کنید و منظور را به خوبی به مخاطب نرسانید، هیچگاه یک مکالمه و ارتباط خوب نخواهید داشت. همچنین از طرفی دیگر هم، متوجه منظور مخاطب نخواهید شد. برای یادگیری تلفظ، ابتدا باید تمامی حروف و اصوات را بشناسید و بعد آنها را به صورت صوتی آموزش ببینید و گوش دهید، بعد از یادگیری می توانید تلفظ صحیح حروف و کلمات را، در مکالمه بکار ببرید. مجموعه فوق، از انتشارات کمبریج (Cambridge) می باشد.

This is the second edition of a highly successful and widely-used text on pronunciation.It is a highly successful and widely-used text on pronunciation. It provides a systematic and thorough introduction to the pronunciation of English to help intermediate and more advanced students improve their pronunciation of the spoken language. A recording of all the practice material in the book is available on CD.

After a short introduction to pronunciation problems the author explians how the speech organs work; he then deals with each sound separately before dealing with words in combination, rhythm-patterns and intonation. Practice material is given at intervals throughout the book. The particular difficulties of the speakers of certain other languages are noted, and remedial exercises provided. A recording of all the practice material in the book is available on cassettes.

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش تلفظ انگلیسی از ابتدا

آموزش تلفظ انگلیسی به صورت خودآموز

اصول تلفظ لغات انگلیسی

تلفظ صداهای انگلیسی

تلفظ صحیح حروف و کلمات انگلیسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا