داستان های خواندنی زبان انگلیسی به فارسی – داغ ننگ (قسمت نهم)

خواندن داستان های انگلیسی به فارسی به زبان آموزان کمک می کند به راحتی بتوانند جمله بندی کنند و در مکالمات استفاده کنند. و یا حتی می توانند درک کنند که از کلمات کجا و چه موقع استفاده کنند. خواندن داستان مهارت reading شما را تقویت می کند و علاوه بر آن لغات و اصطلاحات زیادی را فرا خواهید گرفت. سایت languagedownload.ir تمامی این مطالب را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار می دهد تا در جهت پیشرفت و پیشروی زبان آموزان کمکی کرده باشد. لینک هایی که در زیر مشاهده می کنید، پکیج و نرم افزار فوق العاده کاربردی آموزش زبان انگلیسی به فارسی است که با تهیه آنها به راحتی می توانید زبان انگلیسی را همراه با نکات کاربردی فرا بگیرید.

اکنون قسمت نهم از داستان “داغ ننگ” را همراه با ترجمه فارسی در این پست قرار می دهیم:

Little pearl – Chapter 3

A short time later, Hester left the prison. She moved into a small house outside the town. She had no friends, but she was always busy.

کمی بعد هستر زندان را ترک کرد. به خانه کوچکی بیرون شهر رفت. او دوستانی نداشت، ولی همیشه سرگرم بود.

She made beautiful clothes for her daughter. When people saw these clothes, they wanted Hester to make beautiful things for them too.

برای دخترش لباس های زیبا می دوخت. وقتی مردم این لباس ها را می دیدند، از هستر می خواستند که برای آنها هم لباس های زیبا بدوزد.

She started to get money from her work. She used some money for food, but she gave a lot of money away.

کم کم از کارش پول بدست می آورد. او مقداری از پول را برای تهیه غذا خرج می کرد ولی بیشتر پول را اینجا و انجا می داد.

پیشنهادهای ویژه

دانلود کتاب داستان انگلیسی با معنی

بسته کامل کتابهای داستان انگلیسی (PDF, MP3)

صدها کتاب داستان سطح بندی شده، بهترین منبع برای یادگیری و تقویت زبان با داستان

داستانهای کوتاه طنز انگلیسی با ترجمه فارسی

نرم افزار داستانهای کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی (ویژه اندروید)

داستانهای کوتاه سطح بندی شده، همراه با فایل صوتی و هایلایت هوشمند و تمرین

اپلیکیشن درک مطلب و خواندن

نرم افزار تقویت درک مطلب انگلیسی (ویژه اندروید)

متن های مخصوص درک مطلب با ترجمه فارسی، همراه با فایل صوتی و هایلایت هوشمند و تمرین

People said bad things to her when they saw her in the street. They were unfriendly when she visited their houses. Children followed her in town and shouted at her.

مردم وقتی او را در خیابان می دیدند به او بد می گفتند. وقتی او از خانه های آنها دیدن می کرد با او نامهربان بودند. کودکان در شهر دنبالش می افتادند و سر او داد می کشیدند.

Some people saw the scarlet letter on her breast and turned away. Church ministers looked coldly at her and talked to her about punishment and God.

برخی مردم حرف قرمز روی سینه اش را می دیدند و از او فاصله می گرفتند. کشیش های کلیسا به سردی به او نگاه می کردند و با او درباره مجازات و خدا صحبت می کردند.

In their eyes, the scarlet letter shone red hot on her breast with fire from the Devil. Hester felt angry with the ministers, but she never showed her feelings. She always looked at the ground and walked away.

به چشم آنان، حرف قرمز بسان گرمای سوزانی بر سینه او از آتش شیطان بود. هستر از کشیش ها خشمگین  می شد، ولی هرگز احساساتش را نشان نمی داد. همیشه به زمین نگاه می کرد و می گذشت.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا