داستانهای کوتاه طنز انگلیسی با ترجمه فارسی

داستانهای کوتاه طنز انگلیسی با ترجمه فارسی

حتما همه شما با کتاب داستان Steps to Understanding  آشنایی دارید و یا حداقل اسم آن به گوشتان خورده است. این کتاب داستان معروف دارای داستان های کوتاهی در قالب 4 سطح آموزشی است که هر سطح دارای تعدادی دروس و تمرینات نیز می باشد. از آنجایی که این کتاب داستان دارای سطوح مختلف است، برای تمامی زبان آموزان در هر سطحی مناسب می باشد.

خواندن کتاب داستان انگلیسی می تواند بسیاری از مهارت های زبان آموزان را تا حدودی تقویت کند. مهارت مکالمه یکی از مهم ترین و اصلی ترین مهارت های زبان انگلیسی می باشد که اغلب زبان آموزان برای یادگیری این مهارت به صورت کامل و مسلط، مجموعه هایی را تهیه می کنند. با استفاده از کتاب داستان به راحتی می توانید مهارت مکالمه خود را تقویت کنید، زیرا دیدن و شنیدن جملاتی که در داستان به کار رفته، به شما کمک می کند تا هنگام صحبت کردن به راحتی از اصطلاحات و جملات موجود در داستان استفاده کنید.

از آنجایی که افراد زیادی علاقه مند به داشتن این کتاب داستان به صورت اپلیکیشن بودند، تا بتوانند آن را همیشه و همه جا همراه خود داشته باشند، ما تصمیم گرفتیم که این مجموعه را برای سیستم عامل اندروید و اپلیکیشن پرطرفدار دلفین تهیه کنیم.

پیشنهادهای ویژه

دانلود کتاب داستان انگلیسی با معنی

بسته کامل کتابهای داستان انگلیسی (PDF, MP3)

صدها کتاب داستان سطح بندی شده، بهترین منبع برای یادگیری و تقویت زبان با داستان

داستانهای کوتاه طنز انگلیسی با ترجمه فارسی

نرم افزار داستانهای کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی (ویژه اندروید)

داستانهای کوتاه سطح بندی شده، همراه با فایل صوتی و هایلایت هوشمند و تمرین

اپلیکیشن درک مطلب و خواندن

نرم افزار تقویت درک مطلب انگلیسی (ویژه اندروید)

متن های مخصوص درک مطلب با ترجمه فارسی، همراه با فایل صوتی و هایلایت هوشمند و تمرین

اپلیکیشن بی نظیر دلفین، به دلیل دارا بودن سه زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه دارای طرفداران زیادی می باشد. اکنون شما می توانید برای تقویت زبان انگلیسی خود، داستان های کوتاه و جذاب Steps to Understanding را همراه با امکانات فوق العاده (که در زیر برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد) از طریق اپلیکیشن دلفین (برای گوشی های اندروید) مطالعه کنید.

متن داستان ها همراه با ترجمه فارسی و فایل صوتی می باشد که همزمان با پخش فایل صوتی، به صورت هوشمند متن ها هایلایت می شوند. این امر به زبان آموزان کمک می کند که به راحتی متن را همراه با ترجمه دنبال کنند. بعد از اتمام متن دارای تمریناتی همراه با پاسخ می باشد که می توانید از درستی و نادرستی پاسخ خود مطمئن شوید. در ادامه می توانید نکات مهم گرامری و لغات مهم هر درس را مشاهده کنید که این اپلیکیشن 780 لغت را همراه با تلفظ صحیح، به شما عزیزان آموزش خواهد داد.

همچنین این اپلیکیشن بی نظیر، دارای دیکشنری و جعبه لایتنر نیز می باشد. با زدن بر روی کلمه مورد نظر خود در متن ، دیکشنری (انگلیسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی) باز خواهد شد که زبان آموزان می توانند به راحتی به معنای لغت موردنظر خود دست یابند. همراه با این نرم افزار می توانید بیش از 5000 لغت را فرا بگیرید و به راحتی از آنها استفاده کنید. جعبه لایتنر هم با داشتن محیطی خوب و جذاب می تواند به راحتی لغات را در ذهن و حافظه ی شما برای همیشه ثبت کند.

داستان طنز انگلیسی

در قسمت زیر می توانید بخشی از امکانات مهم این اپلیکیشن به همراه راهنمای نصب آن را مطالعه فرمایید.

  • هایلایت همزمان متن انگلیسی و ترجمه فارسی با فایل صوتی
  • لغات مهم هر فصل
  • نکات مهم گرامری
  • جعبه لایتنر (روشی برای یادگیری لغات بدون فراموشی)

راهنمای نصب و استفاده (زمان : کمتر از پنج دقیقه)

مرحله اول

ابتدا فایل اپلیکیشن دلفین را از سایت زیر دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

مرحله دوم

اپلیکیشن دلفین را اجرا کنید و لحظه ای صبر کنید تا لیست محصولات بروز شوند. در بالای صفحه می توانید با انتخاب فیلتر زبان، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس محصول مورد نظر خود را پیدا و لمس کنید. می توانید نسخه آزمایشی محصول را رایگان نصب کنید و در صورت رضایت نسخه کامل را بگیرید.

4 دیدگاه برای “داستانهای کوتاه طنز انگلیسی با ترجمه فارسی”

  1. آموزش زبان انگلیسی

    سلام همکار گرامی

    سایت بسیار عالی و موثر دارید. اپلیکیشن دلفین را نصب و استفاده کردم. واقعا عالی بود. به همه دوستان استفاده از این اپ عالی رو توصیه می کنم.

    با آرزوی موفقیت های بیشتر شما

  2. با سلام دوست عزیز.چقدر سایتتون و آموزشاتون عالین.کاشکی همونطور که زمانها رو توضیح دادین مجهولاشونم توضیح بدین با داستان.امکان پذیر هست براتون؟

  3. سلام دوستان نرم افزار دلفینن خیلی عالیه اشتباهی اما متاسفانه من نرم افزار دلفین رو حذف کردم چطور میتونم اون رو بازیابی کنم لطفا راهنمایی کنید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا