دانلود کتاب افعال و زمان ها در زبان انگلیسی Verbs and Tenses

آموزش زمان ها در زبان انگلیسی

مجموعه  Verbs and Tenses، یکی از مجموعه های آموزش انواع فعل ها و زمان های زبان انگلیسی می باشد. این کتاب دارای 34 درس کامل می باشد، که بعد از اتمام هر درس، تمریناتی را برای شما آماده کرده است. در اواسط هر درس یعنی بعد از اتمام آموزش، بخشی به نام Grammar Help وجود دارد که بعد از اینکه درس مربوطه به صورت کامل توضیح داده شد، این قسمت کمک موثری در تفهیم بهتر آموزش می کند. این مجموعه کمک می کند تا زبان آموزان با تمام مطالب و نکات مهم مربوط به افعال و زمان های انگلیسی آشنا شوند. آموزش این مجموعه به صورت قدم به قدم بوده و دارای تمامی نکات مهم و کلیدی نیز می باشد.

پیشنهادهای ویژه

کاملترین پکیج منابع گرامر زبان انگلیسی

کامل ترین پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی

کاملترین مجموعه ای که برای یادگیری گرامر به آن نیاز دارید.

نرم افزار مرجع کامل گرامر انگلیسی به زبان فارسی (ویژه اندروید)

یک مرجع کامل همیشه همراهتان روی گوشی

زبان آموزان همیشه با درک مطالب و نکات مربوط به زمان ها مشکل دارند، زیرا مبحث زمان ها کمی پیچیده و مشکل است و با هر مجموعه و یا هر کتابی قابل حل شدن نیست. البته با داشتن این مجموعه، دیگر جایی برای نگرانی نیست، زیرا تمام موارد مربوط به زمان ها را جز به جز برای شما زبان آموزان عزیز آماده کرده است. مبحث زمان ها دارای نکات ظریف و جزئی هستند که با دانستن این نکات به راحتی می توانید مبحث زمان ها را متوجه شوید. تا زمانیکه مباحث مربوط به زمان ها (Tenses) را نیاموزید، هیچگاه نمی توانید گرامر انگلیسی و یا حتی دیگر مهارت های زبان انگلیسی را بیاموزید. زمان ها و نحوه استفاده از آنها، اینکه چگونه و چه موقع از آنها استفاده کنیم، بسیار اهمیت دارد. همچنین مجموعه فوق، نحوه استفاده از تمامی فعل ها (Modal Verb – Auxiliary Verb – Irregular Verb و …) را به شما آموزش خواهد داد.

فعل در هر جمله ای، کلمه کلیدی آن جمله محسوب می شود، زیرا فعل زمان جمله را مشخص می کند و همچنین در مواردی که از فاعل در جمله استفاده نمی شود، فعل می تواند نبود آن را جبران کند. همچنین مجموعه فوق، اطلاعاتی در مورد تفاوت بین بریتیش و امریکن را در اختیار شما قرار خواهد داد. البته بیشتر مطالب این مجموعه، مربوط به  انگلیسی بریتیش (British English) می باشد. انتهای کتاب شامل، پاسخ تمام تمرینات موجود در مجموعه می باشد و همچنین چکیده ای از خلاصه ی دروس را برای زبان آموزان فراهم کرده است، که با دیدن و مطالعه ی آن تمام جزئیات دروس برای زبان آموز مرور می شود. این مجموعه تنها دارای فایل PDF می باشد.

Verb tenses are an attribute of verbs that tell us about time.Remember that verbs are words that show actions or states of being.There are only six tenses for English verbs! You can learn about six tenses!Three of them are called simple tenses, and three of them are called perfect tenses.

There are three basic times when verbs can take place: past, present, and future.These are the easy ones to remember. In fact, they are called simple tenses.

English verbs also have three perfect verb tenses: present perfect tense, past perfect tense, and future perfect tense.These tenses are pretty cool, I guess, but I’m not sure that I’d call them perfect. Whoever named these guys sure thought highly of them.At any rate, all of these perfect tenses are formed with the helping verbs have, has, had, will and shall and the past participles of the verb.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش زمان ها و افعال در زبان انگلیسی از ابتدا

آموزش زمان های انگلیسی به صورت گام به گام

آموزش گرامر زبان انگلیسی به صورت خودآموز و بدون معلم

افعال عبارتی انگلیسی

بهترین کتاب آموزش گرامر انگلیسی

تمرینات گرامر انگلیسی

 

 

 

 

1 دیدگاه برای “دانلود کتاب افعال و زمان ها در زبان انگلیسی Verbs and Tenses”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا