دانلود کتاب آموزش نکات گرامری انگلیسی Practical English Usage

آموزش دستورات گرامری به صورت خودآموز

مجموعه Practical English Usage، از مجموعه های خوب آموزش نکات گرامری می باشد. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، ویرایش سوم (نسخه جدید) مجموعه Practical English Usage است. این کتاب تمامی نکات مهم و کلیدی گرامر را دارا می باشد. همچنین تمامی نکات و دستورات کاربردی را به زبانی ساده برای شما زبان آموزان عزیز بیان می کند. یادگیری مهارت گرامر هم مانند دیگر مهارت های زبان نیاز به تمرین و تکرار دارد، اما گرامر نسبت به دیگر مهارت ها به تمرین بیشتری احتیاج دارد. آموزش این مجموعه به صورتی است که زبان آموز به راحتی می تواند مطالب را درک کند. زیرا ابتدا نکته گرامری مربوطه را توضیح می دهد که به چه صورت می باشد و در کجا و چه زمانی کاربرد دارد و بعد مثالی از همان نکته جهت تفهیم بهتر زبان آموز می آورد.

پیشنهادهای ویژه

کاملترین پکیج منابع گرامر زبان انگلیسی

کامل ترین پکیج آموزش گرامر زبان انگلیسی

کاملترین مجموعه ای که برای یادگیری گرامر به آن نیاز دارید.

نرم افزار مرجع کامل گرامر انگلیسی به زبان فارسی (ویژه اندروید)

یک مرجع کامل همیشه همراهتان روی گوشی

طریقه ی آموزش این مجموعه، مورد پسند بسیاری از زبان آموزان بوده و به آن علاقه مند هستند، زیرا از این طریق بسیاری از مشکلات گرامری آنها برطرف شده است. شما ابتدا باید تمامی نکات و دستورات گرامری را بشناسید و همچنین کاربرد آنها را بدانید که به چه صورت هستند، بعد می توانید به سوالات گرامری پاسخ دهید. هنگام آموزش گرامر ممکن است برای شما سوالاتی پیش بیاید که این مجموعه آموزشی با توجه به نکات مهم و کلیدی که در آموزش بکار برده است، پاسخگوی تمامی سوالات شما نیز هست.

هدف این مجموعه، تنها آشنایی شما با تمامی مطالب و نکات گرامری است که هنگام پاسخ به سوالات گرامری، دیگر با مشکل مواجه نشوید. این مجموعه می تواند سطح زبان آموز را بالا برده و در پاسخ به سوالات او را یاری رساند. مجموعه فوق، علاوه بر فایل PDF دارای نرم افزار نیز می باشد که قابلیت اینتراکتیو (Interactive) را داراست. با فایل نرم افزار زبان آموز به راحتی می تواند تمرینات را انجام داده و همان لحظه با یک کلیک، از صحیح یا غلط بودن پاسخ خود به تمرینات مطمئن شود. ویرایش سوم این مجموعه مخاطب و طرفداران زیادی دارد و یکی از پرفروش ترین مجموعه آموزش نکات گرامری محسوب می شود.

Practical English Usage is a standard reference book aimed at foreign learners of English and their teachers written by Michael Swan. Published by Oxford University Press, it has sold over 1.5 million copies since the first edition was published in 1980. A new, and greatly extended second edition was published in 1995. A third edition was released in 2005.

Practical English Usage answers your questions about the English language – and the questions your students ask.

It is organized as an A-Z dictionary of over 600 problem points in the English language, all explained with practical, clear information.

Now in its third edition, Practical English Usage has sold over two million copies and is a world best-seller.

Practical English Usage is available in some countries as a Pack with Grammar Scan (diagnostic tests to accompany Practical English Usage).

 

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش نکات گرامری از پایه

بهترین روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی

دانلود رایگان نرم افزار آموزش گرامر زبان انگلیسی

دانلود کتاب گرامر زبان انگلیسی

مرجع کامل گرامر زبان انگلیسی

7 دیدگاه برای “دانلود کتاب آموزش نکات گرامری انگلیسی Practical English Usage”

  1. سلام،تابحال ازش استفاده نکردم ولی استادعزیزم همینو بهم معرفی کردن،ان شاء الله ک منم مثل بقیه ازش راضی باشم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا