دانلود کتاب آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی Idioms Organiser

آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی از ابتدا

مجموعه Idioms Organiser، یکی از مجموعه های آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد و مجموعه فوق یکی از بهترین منابع آموزش اصطلاحات به شمار می رود. همیشه یادگیری لغات زبان انگلیسی برای داشتن مکالمه خوب و متوجه شدن صحبت های مخاطب کافی نیست. علاوه بر یادگیری لغات، باید اصطلاحات رایج و پرکاربرد زبان انگلیسی را نیز بیاموزید، تا بتوانید همانند یک شخص انگلیسی زبان صحبت کنید. این مجموعه دارای 110 درس می باشد که شامل بیش از 1800 اصطلاح پرکاربرد می باشد. همچنین دارای 4 بخش مرور و خلاصه درس ها می باشد که باعث یادگیری بهتر و مروری دیگر بر درس ها می باشد. 110 درس مجموعه، هرکدام دارای 2 صفحه توضیحات و آموزش کامل می باشد.

پیشنهادهای ویژه

55 مجموعه اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی

بسته مجموعه های آموزش اصطلاحات و اسلنگ های انگلیسی

یادگیری کامل اسلنگها، اصطلاحات عامیانه، فعلهای چند قسمتی و …

نرم افزار دلفین با قابلیت جعبه لایتنر (G5) و دیکشنری رایگان

لغات انگلیسی را به راحتی با جعبه لایتنر رایگان دلفین، سریعتر و بهتر حفظ کنید.

علاوه بر آموزش، این مجموعه دارای تمرین های مفید همراه با پاسخ تمرینات در انتهای کتاب می باشد. اصطلاحات را نمی توان به صورت لفظی و لغوی ترجمه کرد، زیرا معنی جمله یا عبارت به طور کلی تغییر می کند و منظور و هدف اصلی از جمله را نمی رساند. وقتی با اصطلاح یا عبارتی برخورد کردید و آن را به صورت لفظی ترجمه کردید، بعد متوجه خواهید شد که آن ترجمه معنی خاصی ندارد و با دیگر اجزاء جمله مطابقت نمی کند، آنجاست که اهمیت یادگیری اصطلاحات را درک خواهید کرد. علاوه بر دیگر مهارت های زبان انگلیسی، به دیگر مهارتی به نام “اصطلاحات” نیاز داریم، که برای یادگیری زبان انگلیسی به طور کامل، نقش مهمی دارد.

این مجموعه برای سطوح متوسط و پیشرفته می باشد و همچنین زبان آموزان می توانند این مجموعه را در منزل و بدون معلم هم مطالعه کنند. آموزش این مجموعه از طریق شیوه های نو و با استفاده از اصطلاحات رایج و امروزی انجام می پذیرد. این مجموعه برای آزمون های TOEFL، FCE و CAE نیز بسیار مفید و موثر می باشد. استفاده از اصطلاحات در مکالمات روزمره بسیار رایج می باشد و همچنین اگر قصد دارید که در مهارت مکالمه و اسپیکینگ (Speaking) پیشرفت کنید، باید اصطلاحات زبان انگلیسی را بیاموزید.

IDIOMS ORGANISER is the most comprehensive idioms practice book for intermediate and advanced students. It is ideal for all students preparing for the FCE, CAE, Proficiency, and TOEFL exams. IDIOMS ORGANISER takes this difficult area for students and organises it in such a way that students at last can make sense of it.

This is an introduction to common idioms and proverbs in English in the context of common conversation, reading and writing skills. Idioms, phrases, and proverbs are beautiful and suggestive expressions that usually cannot be understood by defining the words in them separately or in isolation. They are used in various facets of everyday life—business, college, culture, politics, sports, and the arts A knowledge of English idioms will significantly improve students’ English vocabulary and expression as well as enhance their translation and interpretation skills.

دانلود

رمز عبور برای تمام فایلها languagedownload.ir می باشد.

تصاویری از مجموعه:

آموزش اصطلاحلت زبان انگلیسی به صورت خودآموز

اصطلاحات امروزی

اصطلاحات انگلیسی روزمره

بهترین منابع آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی

اصطلاحات محاوره ای در زبان انگلیسی

اصطلاحات معمول انگلیسی

 

1 دیدگاه برای “دانلود کتاب آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی Idioms Organiser”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا